Zergatik saldu nenidan hainbeste?


Marea bete baino 3 minutu lehenago
Zergatik saldu nenidan hainbeste?



Hainbeste traizio egin zenidalako
Nire katuak gozoak badira?
Hainbeste traizio egin zenidalako
Eskularruak inoiz ez baditut kikak egiten?
Neska pobre batek esan ohi zuen bezala:
Neskamea zela eta ia ezin zuela irakurri
Daukadalako
Eskularruak inoiz ez baditut kiklatzen?
Hara-zartadak ditudalako
Nire katuak gozoak badira?
Neska pobre batek esan ohi zuen bezala:
Neskamea zela eta ia ezin zuela irakurri

Daukadalako
Eskularruak inoiz ez baditut kiklatzen?
Hara-zartadak ditudalako
Nire katuak gozoak badira?
Neska pobre batek esan ohi zuen bezala:
Neskamea zela eta ia ezin zuela irakurri
Esango dut, halaber
Akongojatua
Pie latentea
Ohera noa
Gaixo nago

Esango dut, halaber
Akongojatua
Pie latentea
Ohera noa
Gaixo nago
Neska pobre batek esan ohi zuen bezala:
Neskamea zela eta ia ezin zuela irakurri


Comentários

Mensagens populares