तपाईं त्यहाँ हुनुहुन्थ्यो



 तपाईंको प्रेम एक प्राचीन चरा थियो जुन शनिको अबाकसमा, मेरो दिमाग र मेरो छातीको बीचमा, जहाँ म अझै सुत्छु। यस्तो होइन कि तपाईंको प्रेम जेल हो। मेरो शरीरबाट होइन, मेरो आत्मा र आत्माबाट पनि होइन, तपाईंको पखेटाहरू स्वतन्त्र छन्। अनि तिनीहरू बिना कुनै चेतावनी उडे, मैले नचिनेको आकाशमा। मेरो पाखुरा र खुट्टाको बीचमा, विचार र इच्छाहरूको बीचमा प्रेमको बन्धक हरू छैनन्, केवल आजसम्म स्थगित गरिएको सुधारहरू, एक हजार वर्षसम्म तपाईंको लागि पर्खने, अनि यदि मैले कसरी आकर्षित गर्न जान्दछु भने, मेरो विचारहरूमा, त्यहाँ अनन्त सातौं लहर चिलाउने, चिसो, मेरो घुँडामा, तपाईंलाई फोम गर्ने, यदि म, यदि तपाईं, यदि हामी, यदि हामी, यदि हामी, यदि हामी बीचको समुद्र साँघुरो थियो भने, यदि तपाईंले नछोड्नुभएको भए, यदि सपनाहरू आत्मामार्फत मेरो शरीरमा ओर्लने छन्, जहाँ तपाईं तल झर्नुहुन्छ र लालसामा बढ्नुहुन्छ भने,  तिमीहरूमध्ये कोही पनि मरेको छैन,तिम्रो घाँटी र मेरो छातीको बिचको त्यो खाडलमा, अनन्ततालाई जागृत गर कि तिनीहरू प्रेमहीनताको लक्ष्यहीनतामा निभेका थिए, यदि तिम्रो मुख मभित्र बस्यो भने, म को हुँ भन्ने सम्झनामा बाँचेका सबै चीजहरूको नाउँ उच्चारण गर्यौ भने, तिम्रो मुख अमृतले भरिएको हुनेछ जसले तिम्रो लागि मेरो तिर्खा मेटाउनेछ, तिम्रो नदीले मलाई ओछ्यान बनाउनेछ,  मरुभूमिको समयमा;  अगर मैं तुम्हें पकड़ सकता था, बस एक दिन, त्यो दिन जीवनभरको लागि निषेचित हुनेछ, मेरो प्रेम, म तपाईंको लागि कति पर्खिरहेको छु! म रातको समयमा, मेरो सपनाभित्र र बाहिर, मेरो शरीरभित्र र बाहिर, ब्रह्माण्डमा चढ्ने आत्माभित्र र बाहिर, पश्चिमी आकाशमा बथानजस्तै, यस कोभको किनारमा, म स्वेच्छाले तपाईंको अनुपस्थिति भोग्ने सपनाजस्तो बाटो छोड्नेछु, तपाईंलाई सधैं मनमा राख्ने दृष्टिको लागि अस्तित्वहीन। प्रेम गर्दा म सबै प्रकारका एकान्तको पक्षमा हुन्छु । कि जब हामी प्रेम गर्छौं, हामी कहिल्यै एक्लो हुँदैनौं! अनि मेरो विचारमा, तपाईं छिटो चरा, मेरो स्तनको बीचमा फड्को मार्नुहोस् र मेरो केशको साथ कुनै पनि र सबै जल्लादहरू! यदि तिमीहरूले मेरो कुरा सुन्यौ भने, यदि मेरो आवाज तिम्रो छाती र तिम्रो मनको बीचमा रहेको खाली ठाउँमा गायो भने, तिमीहरूका निम्ति स्वर्ग अत्यावश्यक हुनेछ, नदीको किनारबाट तिमीले जलडमरूमध्यको ओछ्यान देख्नेछौ जहाँ तिमीहरूले मलाई असफल तुल्यायौ र मबाट अनुपस्थित हुनेछौ! यो सुधार थियो जसले तपाईंबाट चोरेको थियो, एक झटका र तपाईंबाट सबै चीजहरू बनायो, तपाईंको शरीर बाहेक, सबै जीवन बाँकी रह्यो, यहाँ, मेरो लुगाहरू, मेरो मुडहरू र दिनहरू पनि तानिएका थिए, टोर्पोर जस्तै, मेरो रंग जस्तै विकृत, जस्तो कसैले पनि गरेको छैन, जस्तो कसैले कसैलाई गर्नु हुँदैन! यदि तपाईंले मलाई महसुस गर्नुभयो र थाह पाउनुभयो भने, तपाईं सुख्खा र जलेको फ्ल्यांकहरूमा ओएसहरू सेट अप गर्न सक्नुहुनेछ मरूभूमिका बालुवाको जिब्रोमा, यदि तिमीहरूले मलाई चाहन्थ्यौ भने, मैले तिमीहरूलाई ब्यूँझाएँ भने, अथवा मैले तिमीलाई आउँदै गरेको देखेँ भने, यदि मैले सक्छु भने, तपाईं राजा हुनुहुनेछ र यत्तिका वर्षसम्म पहरा दिइरहनुभएको तपाईंको सिंहासन सुसज्जित हुनेछ र तपाईंको छालहरूको फोमले धोइनेछ! यदि तिमीले मलाई सपना देख्यौ भने, म त्यहाँ हुनेछु, तिम्रो छेउमा, थिसल्स र गुलाबको बीचमा, माझमा। पानीको लिली र कमलका फूलहरू, जहाँ दर्जी हरू र हीराहरूले आफूलाई गोलो छालहरूमा घुसाए र पियानोको रचनात्मक तारहरूले यस बिहानीलाई फ्रेम गरे। 


म उभिएँ, विशाल सम्झनाका पानाहरूको बीचमा, मैले सबै चीजहरू राखें, तपाईंको फिक्का अनुहार, मेरो हराएको, जस्तै जीवित प्रमाण जसले तपाईंलाई पीडा मेटाउन अनुमति दिन्छ र यहाँ तपाईं चम्किलो हुनुहुन्छ, प्रतिभाशाली र चमकदार, पर्दा खुला समय, रोशनी आउँछ। तपाईं, एक भव्य पोशाकमा, प्रवेश गर्नुहोस्, दर्शकहरूलाई झुकाउनुहोस् र बेन्चमा बस्नुहोस्, र तपाईंको औंलाहरूबाट कसैलाई समर्पित रिक्वीमको तारहरू निस्कन्छ, र जब म मेरो आँखा बन्द गर्छु, म आफैलाई हराएको सुन्छु, तपाईंको लागि नग्न, ब्रह्माण्डले तालीमा आफैलाई डिस्पोज गर्दछ, अतीतको दृश्यहरूबाट, हेर, तपाईं देखा पर्नुहुन्छ,पूर्ण र अभिषिक्त र तपाईं एक सरल तार र एक परिष्कृत सिम्फनी, संगीत सिर्जना हुनुहुन्छ, म फेरि भित्र शरण लिन्छु, तपाईं सेतो घोडा चढ्नुहुन्छ, तपाईं मलाई आफ्नो प्रेमलाई सम्बोधन गर्नुहुन्छ, तर मेरो प्रेम, यो सबै मेरो सपना हो, पुरातन।

Comentários

Mensagens populares