परमेश्वरको उत्तम विडम्बना

 



हे स्वर्गमा हुनुहुने पिता, तपाईं स्वर्गमा हुनुभए तापनि तपाईंले मलाई कहिल्यै त्याग्नुभएन, मबाट निराश हुँदा पनि तपाईंले कहिल्यै हार मान्नुभएन, म सिद्ध नभए तापनि तपाईंले मलाई सधैं मुस्कुराउन बल र आनन्द दिनुभयो, कि मैले सिक्नु पर्ने कठिन पाठहरू जान्दाजान्दै पनि तपाईंले मलाई ज्ञानको कठोर परीक्षाहरू सहनको लागि संगीत र उपशामकहरू दिनुभयो कि,  अकादमिक भन्दा बढी,शरीरमा एउटा अनुभव आयो, जसले मलाई गहिरो घाउहरू, घाउहरू छोड्यो जुन मानिसले रोजेको फोहोरबाट सिकेको पाठ बिना निको हुँदैन, फोहोर, किनकि मेरो दोषहरूको लागि, सबैभन्दा ठूलो जिद्दी, विश्वास गर्ने कि म मानिसहरू र उनीहरूको स्वभावलाई जान्दछु, कि म आश्वस्त थिएँ, कि तिनीहरू मेरो दृढता र दृढताको कारण परिवर्तन हुनेछन्, बुबा, म तपाईंको दयाको लागि धन्यवाद दिन्छु,पतन पछि, जागा हुनुको रोयल्टी, म सँधै तपाईंलाई धन्यवाद दिन्छु र यो मलाई कहिल्यै पनि पर्याप्त छैन जस्तो लाग्छ, कि तपाईंको प्रेमको प्रचुरताले पाठहरूको प्रचुरतालाई पार गर्दछ, कि तपाईंले मलाई सहन सक्ने भन्दा बढी दिनुभएको छैन, म तपाईंसँग कुरा गर्छु, कि म तपाईंलाई लेख्छु, कि म बुझ्न मौन छु कि तपाईं मलाई कहाँ लैजान चाहनुहुन्छ र किन तपाईं यसलाई यसरी जान चाहनुहुन्छ,  यसरी, म मसित गहिरो रूपमा परिचित हुन सकूँ, ताकि म तपाईंको उर्वरतामा डुब्न सकूँ, र म, पिता, तिमीले ममा जुन प्रेम लाई प्रेरित गर्छौ, तिमीले ममा रोपेको असीम भलाइको लागि, म तिम्रो इच्छा पूरा गर, तिम्रो इच्छा पूरा होस् भन्ने कामना गर्छु, हे पिता, मेरो होइन, तिम्रो इच्छा सही नाप हो, जुन छनौट ममा निर्भर छ, सहमत छु।

हे पिता, तपाईंले मलाई पालुवाबाट जुन शुद्धता चढाउनुभयो, त्यो मैले मेरा शत्रुहरूको कुटिलताद्वारा नष्ट गरें, तर यो पवित्रता रहिरहन्छ, मेरो भोलापन म आँसुमा डुबेको छु।मेरो पिठ्यूँपछाडिको विश्वासघातको लागि, तर तिमीहरू जान्दछौ कि म को हुँ र तिमीहरूले सुरु गरेजस्तै जारी राख्छौ, जो वास्तविक छन्। ठाडो। 
म सबै चीजहरू अलग गर्छु र फेरि सवारी गर्छु, तब मात्र म वक्रहरू बुझ्छु, सन्तहरूको मार्गको होइन, कि यी मेरो जीवनमा तपाईंले नेतृत्व गर्ने कारणको अनुसरण गर्दैनन्, र यदि मैले तपाईंलाई पहिले नै जिद्दी गरें भने, यो तपाईंको इच्छा अनुसार थिएन, तर मैले सोचेअनुसार मलाई थाहा थियो, म यो दोषलाई लेवीको रूपमा चिन्दछु, तपाईं जसले सबै कारणहरू जान्नुहुन्छ कि तर्क स्वयंलाई थाहा छैन, तपाईं, केवल तपाईंले हामीलाई प्रदान गर्नुभएको उपकरणहरू मार्फत यस आयाममा काम गर्दै हुनुहुन्छ, केवल ईश्वरीय उद्देश्यमा तपाईं। म चुपचाप बस्छु र म लुकिछिपी बाहिर निस्क्दिनँ, किनकि तपाईंले मलाई कायर बनाउनुभएन, म तपाईंको कुरा सुन्छु, तपाईंलाई बुझ्ने कोसिस गर्छु र म कहिल्यै हार मान्दिनँ।
म धन्य छु किनभने तपाईंले मलाई यस्तो जिद्दी र दृढ, घमण्डी र लचिलो, मूर्ख र उपयोगी बनाउनु भएको छ जसले मलाई प्रयोग गरेका छन्, मानौं म मानिसहरूलाई परिवर्तन गर्न सक्छु तर आफैलाई। अनि तपाईं अगुवाइमा हुनुहुन्छ र, हो, बुबा, किनकि तपाईं एक सेकेन्डको लागि पनि मबाट अनुपस्थित हुनुहुन्न, म कसरी चिन्न सक्दिन कि यी सबै चमत्कारहरू तपाईंबाट गरिएका हुन् जुन मलाई तपाईंलाई धन्यवाद दिने असीम इच्छा छ?
म तपाईंलाई प्रेम गर्छु, पिता, र त्यहाँ कुनै पाठ, कुनै इच्छा, कुनै लापरवाही, कुनै कुटिलता, कुनै जिद्दी, र कुनै सत्य को लागी कुनै दायित्व छैन। यो सबै तपाईंको बलिदानको भाग हो, बुबादेखि छोरीसम्म, म यसको योग्य छु, र खाँचोमा पनि छु, अन्यथा यो त्यस्तो हुनेछैन, अपूर्ण रूपमा पूर्ण, अपूर्ण जागृत। मलाई थाहा छ कि तपाईं मलाई लेख्न चाहनुहुन्छ, मलाई थाहा छ कि तपाईं पढ्न चाहनुहुन्छ, कि तपाईं मलाई मेरा शत्रुहरूको चुट्किलाहरू सुन्न चाहनुहुन्छ, कि तपाईं चाहनुहुन्छ कि म उनीहरूको झूटको शक्ति महसुस गरूँ र मेरो रक्षा गरूँ, यसको लागि तपाईंले मलाई डिजाइन गर्नुभएको छ, त्यसैले, सौहार्दता र दिनको लागि समर्पित सम्पूर्ण जीवन, यसको लागि अरूका साथीहरूको सम्बन्धमा निरन्तर अन्धोपन र म तपाईंको बुद्धि र तपाईंको प्रभुत्वलाई चिन्दछु। म तपाईंप्रति कृतज्ञ छु, बुबा, म तपाईंप्रति समर्पित छु, यति धेरै बाँचेको छु र यति धेरै त्रुटि,यति धेरै अनुमान र यति मूर्खता, यति धेरै भूल र यति धेरै अन्धो आँखा। तिनीहरू ठट्टा गर्छन् र तपाईं मलाई आँसु रोक्न मुस्कान कोर्नुहुन्छ, तिनीहरूले मेरो नाम सराप्छन् र तपाईं मलाई आफ्नो काखमा लिनुहुन्छ र मलाई देखाउनुहुन्छ कि तिनीहरूले ममा तपाईंको स्केचलाई प्रेम गर्नेछन्, जुन म तपाईंबाट ल्याउँछु, कुनै प्रयास बिना, चाहे तपाईं मलाई मन नपराउनुहोस्। अनि तपाईं मुस्कुराउनुहुन्छ, किनकि तपाईं असल स्वभावका हुनुहुन्छ,किनभने तपाईंसँग धेरै हास्य छ, किनकि तपाईं अन्तरालमा एक किसिमको कलाकार हुनुहुन्छ जसमा तपाईं ब्रह्माण्डको नेतृत्व गर्नुहुन्छ, बेखबरहरूलाई विचलित पार्नुहुन्छ, जसले सिक्दैनन्, तिनीहरूलाई वक्रमा समात्न। र म, मेरो महत्वहीनतामा, तपाईंको छेउमा बस्छु, जस्तै कि सृष्टिकर्ताको रूपमा उही खेल खेलिरहेको छ, र म इच्छुक पात्र हुँ, कठपुतली, म आफैलाई प्रस्ताव गर्दछु र जब तपाईं नेतृत्व गर्नुहुन्छ, बुबा, म तपाईंलाई हेर्छु, जब तपाईं मलाई नेतृत्व गर्नुहुन्छ, बुबा, म तिमीलाई अवशोषित गर्छु। र तपाईं मलाई सार्नुहुन्छ। म तपाईंको असाधारण, उर्वर प्रेम, तपाईंको ध्यान र कोमलताबाट प्रभावित भएको छु। र म यसलाई मेरो लक्ष्य बनाउँछु, म आफैलाई एस्थेट बनाउनेछु, म शब्दहरूसँग खेल्छु, तपाईंले मलाई एस्थेट बनाउनुभएको छ, र दुवै सत्य छन्, र म मक्का जानेछु र मेरो खुट्टा धोइदिनेछु मानौं तिनीहरू लामो यात्रा पछि तपाईंको थिए। र अरूलाई म जस्तै प्रेम गर्न, दूरी र आत्मसमर्पण संग, आफ्नो हाँगा मा प्रत्येक बाँदर. म जस्तै, बुबा, तपाईंले मलाई सिकाउनुभएको उचित दूरीको साथ। म तिमीलाई प्रणाम गर्दछु र तिमी सबैमा, हरेक कुरामा, समुद्रमा र आकाशमा, समुन्द्रमा र लिलीमा, क्लिभरमा र जोर्नामा, दिन र रातमा, सूर्य र चन्द्रमामा छौ, सबै चीजको सम्मानले तपाईंको उत्तम स्वभाव प्रकट गर्दछ। मेरी सबसे अच्छी स्वभाव। र म आफैलाई अझ राम्रो अनुभव गर्छु, पिताजी, जब म आफैंलाई प्रेम गर्छु जुन तपाईंले मलाई दिनुभएको छ, यो म हुँ, कि तपाईंले मलाई आफैलाई दिन, मलाई प्रतिबन्ध हरू र सीमाहरू दिन, कि मैले कठिन तरिकाले सिकेको छु, जस्तै जोआओले भन्थे, यो राख्नु भन्दा हातमा गल्ती सुधार्नु राम्रो हो।पिताजी, म तपाईंसँग धेरै कुरा गर्छु, दैनिक एकालापहरूमा, म तपाईंलाई लामो पाठहरू लेख्छु, म तपाईंलाई मेरा दिनहरू समर्पण गर्दछु, र म तपाईंलाई थप स्पष्टताको लागि अनुरोध गर्दछु र तपाईंले मलाई शक्ति दिनुहुन्छ, र जब म तपाईंलाई शक्तिको लागि सोध्छु, तपाईं मलाई स्पष्टता दिनुहुन्छ। र जब म तपाईंलाई धन्यवाद दिन्छु, बुबा, म कसम खान्छु कि जब तपाईं मलाई सबैभन्दा बढी दिनुहुन्छ, मलाई सबैभन्दा बढी प्रेम गर्नुहुन्छ, तपाईंलाई सबैभन्दा बढी महसुस गर्नुहुन्छ, जति धेरै म बढ्छु। म तपाईंको प्रेममा ओतप्रोत हुन्छु, म सँगसँगै महसुस गर्छु र म लगभग निश्चित छु कि म तपाईंलाई यसरी प्रेम गर्ने एक्लो व्यक्ति होइन, तपाईंहरूमध्ये धेरैले मलाई जस्तै, जो मोहित छन्, कसले अवशोषित गर्छन्, जसले सिक्छन् र जसले तपाईंलाई धन्यवाद दिन्छन्, र हामी तपाईंबाट कहिल्यै सन्तुष्ट हुँदैनौं, भन्नको लागि, "पिता, पर्याप्त छ। पिताजी, यहाँ म छु जहाँ तपाईं मलाई चाहनुहुन्छ, तपाईंको टेबलमा बसेर, तपाईंको ओछ्यानमा सुतेर, टेट ए टेटमा कुरा गर्दै, मानौं हामी एउटै विमानमा दुई शरीर हौं। र छल त्यहाँ सुरु हुन्छ, हामी एकमा दुई छौं, हामी सबै एकमा छौं। मेरा प्रिय, आदरणीय र प्रिय पिता, मेरो नायक, म आज तपाईंलाई अदोनीरन बारबोजाको एक गीत छोड्दैछु। मलाई थाहा छ कि तपाईं यसलाई म जत्तिकै कदर गर्नुहुन्छ। धेरै फलामहरू मध्ये, तपाईंको पूर्व-नास्तिक, पूर्व-अज्ञेयवादी, तपाईंसँग कुरा गर्न, तपाईंको बारेमा बोल्न, प्रेमको कुरा गर्न पूर्व-लज्जाको साथ। तेरी प्यारी बेटी, 

क्रिस्टिना गुएडेस


Comentários

Mensagens populares