Alma Novaes

 



Diazepam


आकृति हरू र निमन्त्रणाहरू आइपुग्छन्

रात र प्रतिज्ञाहरू

चाइमाइट हरू र स्टिलहरू आइपुग्छन्

तुम बस वहाँ नहीं जाओ

र कुनै बेन्जोडायजेपाइन छैन

यसमा क्षमता छ

मलाई स्थिरताबाट लुट्न,

स्थायित्व,

न त एम्फेटामाइन

धमाका के साथ दरवाजा बंद करो,

प्लूटोको बिहानी लाई किक गर्नुहोस्!

त्यसोभए आनन्द लिनुहोस्,

यूरेनस द स्पीड

दमनकारी र ब्लो

अनि यसले यो आशालाई नष्ट पार्छ

तपाईंको लागि पर्खनुको असंगततामा!

त्यो प्रेम घृणित छ!

साइकोट्रोपिक ड्रग्स और बार्बिटुरेट्स

तपाईंको नाम बोक्नुहोस् 

साइड इफेक्ट्स

म प्रयोगशालाहरूबाट धेरै आशा गर्दछु

(युरिक एसिड, ट्राइग्लिसराइड्स मसँग छैन)

कि परिस्थितिजन्य प्लेसबो, 

कि मुझे तुम्हारी याद आती है

र भयानक दुःस्वप्नमा

र आकस्मिक

म नेप्च्यून जाँदैछु, राज्यहरूमा तल

ज्याक डेनियल्स र यस्तै अन्य,

यस्तो शट, म अब तपाईंको लागि पर्खने छैन

बिर्सने आहारको लागि

स्ट्रबेरी ट्री एनेक्स,

बगैंचाबाट म गाँजा टिप्छु, 

यदि मसँग बगैंचा भएको भए म शाकाहारी हुने थिएँ

र मेरो प्रिय, 

तिमी सपनाबाट आउने छैनौ

उबाऊ हो जाएगा 

अरूलाई जस्तै,

र पखेटामा बृहस्पतिको साथ,

अब तिमी मेरो स्वर्ग हुने छैनौ। 

वा मेरो घर

र त्यो हो

तिमीले मेरो बारेमा अखबारहरूबाट थाहा पाउनेछौ।

त्यहाँ थप हेडलाइनहरू हुनेछैनन्

म तिमीहरूलाई अर्को पत्र समर्पण गर्ने छैन।

मभित्रको एस्थेट मर्छ

अनि तिनीहरूले मलाई हल्लाउनेछन्

 एक फैंसी फूलदान में 

मेरो अन्तिम इच्छा पालन गर्दै

तिनीहरूले मलाई बत्तीको झ्यालबाट बाहिर फ्याँक्नेछन्

अस्तव्यस्त पानीमा[सम्पादन गर्ने]

तेरी मानसपटल 

,


परित्यक्त लाइटहाउसको लुक एन्कलाईपरित्यक्त लाइटहाउसको लुक एन्कलाई

Comentários

Mensagens populares