सम्भवतः





 सायद म तिमीलाई फेरि भेट्नेछु, र म फेरि त्यस्तै हुनेछैन। यदि म तिमीलाई फेरि देख्छु भने। सशर्त। म शायद भन्छु, किनकि हामी सबै परिवर्तन हुन्छौं। आँखा झिम्क्याउँदै गर्दा ढोका र खुट्टाको बीचमा परिस्थिति आउँछ । र यदि तपाईं त्यहाँ फिर्ता जान को लागी कष्ट लिनुहुन्छ भने, तपाईंले मैले तपाईंलाई भनेको कुरा सम्झनुहुनेछ, असामान्य तरिकाको बारेमा जुन तिनीहरू, दर्शकहरू, क्षणहरू हामीलाई समान तरिकाले आउँदछन्। ऊर्जा झ्यालको दरारबाट गुज्रन्छ, यो आँखाको अगाडिबाट गुज्रन्छ, यो भन्न बुझ्न सकिंदैन,  उदाहरणका लागि, मैले त्यो देखेको थिइनँ। वा, यदि तपाईंले त्यसो गर्नुभयो भने, तपाईं आफैलाई झूट बोल्नुहुनेछ। जस्तो कि जब तपाईं स्नेहलाई इन्कार गर्नुहुन्छ, किनकि यो तपाईंलाई सुहाउँदैन, किनकि तपाईं युद्धको लागि तयार हुनुहुन्न, आफैलाई हेर्ने र्याप्चर, सम्भवतः, दर्पणको अगाडि। तपाईंलाई थाहा भएको कैदीको अनुहारमा मुठभेडलाई इन्कार गर्न।. मैले जानेको कुरा म तिमीहरूलाई बताउने छैन। म यही कुरा गर्दैछु, जुन एउटा ठोस केस हो । किनकि तपाईंले त्यो घनत्व, बिना कुनै कठिनाई, दरारबाट भित्र पस्नुभयो, कुनै धमाका बिना च्यात्नुभयो र तपाईंको अगाडि उभिनुभयो, र त्यो सबै अस्पष्टता जुन तपाईंले गोलो देख्नुभयो, नयाँ आकार लिनुभयो, मानौं यसले खुट्टा र पाखुराहरू तान्दैछ, मानौं यसको टाउको र आँखा थियो, तपाईंलाई हेर्दै, ठाडो रूपमा तान्दै, जस्तो कि तपाईं बुझ्नुहुन्छ कि यसले तपाईंलाई छेड्न पनि सक्छ र धेरै केही पनि हुँदैन। संसार हल्लिएको छैन, जीवन पनि त्यसरी नै मिलाइएको छ। तपाईं त्यहाँ हुनुहुन्न भनेर नाटक नगर्नुहोस्। यो धेरै प्लूटोनियन हो! जस्तै ज्याज, जसले एक सासको झपकीमा सबै तराजूहरू तोड्छ, सुन्ने सबैको अगाडि आफैलाई उत्प्रेरित गर्दछ, र मैले सँधै सुनेको छु, कि सुन्नु भनेको धेरै उथलपुथल कुरा हो, वा प्रेम भन्नु र आश्चर्य महसुस नगर्नु जस्तै, तपाईंको अनुहारमा आउने पीडा, लम्बाइको इच्छा, वा वसन्तको मीठो सुगन्ध,  र म सँधै आँधीबेहरीबाट प्रेरित भएको छु जसले ब्रेकिंगको घोषणा गर्दछ कुनै पनि कुराको । ऋतुहरू हल्लियोस्। कहिलेकाहीं यो तपाईं भित्र हुनुहुन्छ क्षण देखि बस छ। 

सायद, तपाईं अब उही पनि हुनुहुन्न। त्यो नयाँ विचार र हावा महसुस गर्ने नयाँ तरिकाहरू तपाईंको लागि जन्मेका थिए। शायद, नयाँ प्रेरणा र नयाँ उपकरणहरू, शायद तार र पूर्वबाट काठको हावा, शायद तपाईंले नयाँ जनावर, वा ड्रेसिंगको नयाँ तरिका, वा भविष्यमा लुगा लगाउन को लागी नयाँ मलाई पनि अपनाउनु भएको छ। तपाईंले छोडेको क्रोनो जलाउने नयाँ तरिका! म जान्दछु, कालकोठरीभित्रबाट, निर्जन कोठाहरूले भरिएको महलमा, म जान्दछु कि मैले तिमीहरूको बारेमा जान्नको लागि ती सबैमा तिमीहरूलाई खोजिरहेको छु। र ती सबैमा, मैले तपाईंलाई भागहरूमा भेट्टाएँ, मानौं तपाईं केवल एक पुरानो पहेली हुनुहुन्छ जुन मैले रोकेको थिएँ! (ओह, तपाईं त्यो हुन सक्नुहुन्थ्यो, केवल त्यो र त्यो भन्दा बढी केहि पनि छैन)...

मलाई यकीन छ, तथापि, यसले मूल डिजाइन परिवर्तन गर्यो, तपाईं आफ्नो बारेमा सोच्ने र वास्तविकताको बारेमा सोच्ने तरिका पनि, तर मलाई के थाहा छ कि तपाईंमा परिवर्तन भएन, मलाई थाहा छ किनभने यो ममा रह्यो। त्यो भाग तपाईं कसरी परिवर्तन गर्न थाह थिएन. तपाईंले त्यसो गर्न सक्नुभएन। र म पनि होइन। तिमीहरू यहाँ बस्यौ, परित्यक्त घरहरूका चित्रहरू जस्तै, जसले आफ्नो रङ गुमाउँछन् र माकुराको जालोमा सामेल हुन्छन्। तपाईंले डुङ्गाहरूको सानो छविहरू देख्नुभएको छ जुन घाटलाई कहिल्यै छोड्दैन, किनकि तिनीहरू कोभमा अड्किएका छन्, किनकि तिनीहरूलाई तल संरचित गर्ने लंगर बलियो छ, किनकि तिनीहरू संघर्ष गर्दैनन्, विश्वास गर्छन् कि तिनीहरू उच्च समुद्रमा छन्। तपाईं शायद "तपाईंको त्यो केश" जस्तो केहि भन्न चाहनुहुन्छ जस्तो कि तपाईं विगतका चम्किएका मोमबत्तीहरूको बारेमा ठूलो स्वरमा सोच्दै हुनुहुन्छ जुन तपाईं छाया पनि हेर्न चाहनुहुन्न। अथवा सायद तपाईं "म व्यथित छु" भन्नुहुनेछ वा तपाईं अझै पनि "तपाईं नर्भस हुनुहुन्छ" वा "म नर्भस छु" भन्न सक्नुहुनेछ, वा सायद तपाईंसँग भन्नका लागि शब्दहरूको कमी हुनेछ, घर, आमा, जीवन, सास, सास, सास, र तपाईंको पाइलाहरू सबै घरभरि उत्तेजित भएर हिंड्न जारी राख्नुहुनेछ, ममा, तपाईंलाई थाहा छैन कि तपाईं पहिले नै भित्र हुनुहुनेछ, तपाईंको त्यो घर, जुन तपाईं भूत वा कास्टवे जस्तै बस्न जारी राख्नुभयो,एक जो बुया, साहस, तपाईं घर, माथि, तल, र त्यसपछि थाहा के भित्र प्राप्त गर्ने पूर्वाभ्यास को अभाव थियो, सबै दृष्टिकोण तपाईं उठ्नुभयो भनेर चिच्याउन, वा यो सबै एक सपना हो, एक दुःस्वप्न वा त्यो र अन्य केहि बीच केहि, दिन को उलझन मा कि तपाईं थिएन र तपाईं बिर्सनुभयो कि म अझै पनि तपाईंको झ्याल र अटारी हुनेछ,शयनकक्ष, ओछ्यान र टेबल, भाँडाकुँडा र पासोको ढोका, कोरिडोर र तपाईंको पलायनको शुक्र, कहिलेकाहीं हो र कहिलेकाहीं होइन, जहाँ तपाईंको अतीत रह्यो। अनि यदि तिमीले मेरो लंगरको हृदय, प्रत्येक गीत र आँधीबेहरी विलाप गरिरहेको, थरथर काँपेको, पुनर्जन्म भएको र वर्षौंदेखि ममाथि बसिरहेका सबै जाडोहरू र अरूहरूसित टुक्रिएको, मलाई कैद गर्न, मेरो लालसालाई शान्त पार्न को लागी सुन्नुभयो भने तपाईंलाई अचम्म लाग्न सक्छ। कि मैले घरका सबै कोठाहरू भित्र फर्काएँ, कि म समुद्रमा फुटें, यति लामो समयसम्म मलाई हत्कडी लगाएको चिच्याहटको त्यो लंगर हृदय, अरूको इच्छाले भरिएको कम्बल, अन्धोपनको, मानव वधशालाहरूको, भ्रामक गुप्त साहसिक कार्यहरू जुन तपाईंले बाँच्न आग्रह गर्नुभयो, तपाईंको अनुहारको समोच्चमा,समयको जलनमा, उहाँले मेरो अनुहारमा, तपाईंको आत्मविश्वासमा छाप्नुभएको छ, र सायद तपाईंले मलाई भागेको देख्नुहुनेछ, सबै झ्याल र ढोकाहरू भत्काउनुहुनेछ र गायब हुनुहुनेछ। प्रवासी संरचनाहरू तोड्न, हाम्रो स्मृतिको विवादास्पद भावनाहरू। तपाईंको फोटोले मेरो जीवनलाई फ्रेम गर्न जारी राख्छ, तपाईं खर्च हुनुहुन्छ, म र फोटोग्राफी, म र साहस डुबकी लगाउन र विश्वास गर्न कि एंकर जारी हुनेछ। म र मेरो जिद्दी । 


भान्साको टेबुलमा बसेर म सायद मृत्यु को आवाज सुन्नेछु, हिजो जस्तै। सायद, म मेरो मनलाई सफा गर्नेछु र आत्माको आगोले ओतप्रोत भएर, म उसलाई उत्तम दाखरस दिनेछु, म मेरो हृदयलाई गहिरो भाँडामा राख्नेछु, र म मृत्युलाई उसको अन्तिम भोजनको आनन्द उठाएको हेर्नेछु।म सायद उसको छेउमा बस्नेछु, र उसले सायद मलाई आँखामा हेर्नेछ र विश्वास गर्नेछ कि मेरो टाढा फर्कनेछ। म उनीसँग तास खेल्नेछु, र यद्यपि मलाई थाहा छ कि म हार्दैछु, म अन्तिम ट्रम्प कार्डलाई मेरो आस्तीनमाथि राख्नेछु। जसले जीवनसँग डराउँदैन, जसले परमपितालाई अँगालेको छ, जसले अनन्त निद्राको लागि भीख मागेको छ, जसले प्रिय ज्योतिको लागि लालसा गरेको छ, उसले अर्को पक्षसँग कहिल्यै डराउनेछैन। अनि जब तिम्रो दुष्ट स्वभावको अन्तिम झट्काले प्रहार गर्छ, म प्रार्थनाको रूपमा, टेबलमा तुरहीको कार्ड राख्नेछु। मलाई अन्तिम चुरोट चाहिएको छैन, न त हाम्रो गाथाको जीर्ण कोरस, म कहिल्यै थप समय माग्न सक्दिन कि, तपाईंको अनुपस्थितिमा मलाई कुनै कामको छैन, म मेरो इच्छा अनुसार मेरो अनुरोध गर्नेछु। म सायद तपाईंलाई अन्तिम पटक तपाईंलाई भेट्न दिन अनुरोध गर्नेछु, तपाईं शायद मलाई स्वतन्त्र महसुस गर्नुहुनेछ।दोषी ठहरिएको व्यक् तिले आफ्नो अन्तिम इच्छालाई कहिल्यै इन्कार गर्दैन । र त्यो अन्तिम झलकमा, त्यो अलग कदम हुनेछ, राम्रो मलाई यो अन्तिम इच्छा को आनन्द अनुमति दिन. प्यारे को अलविदा कहो।

यो शायद साँझ छ, तपाईं विचलित हुनुहुनेछ। पीडा र शून्यता, अपेक्षा र आफूलाई भ्रष्ट पार्ने भ्रमको चिसोबीच अनभिज्ञता। एक स्पष्ट अभ्यासमा, म तपाईंको बारेमा मेरो विशेषाधिकार प्राप्त दृष्टिकोण राख्नेछु।  अनि तिमीहरू ममाथि भरोसा गर्दैनौ, त्यसैले तिमीहरू भाग्न हतारमा हुनेछौ, तिमीहरूले आफ्ना पाइलाहरू र तिम्रा आँखाहरू छिटो-छिटो गर्नेछौ। यदि तिमीमेरो ज्योतिबाट बच्यौ भने पनि, यदि तिमीले दुर्लभ समयको पर्दा लाई पछाडि फर्कायौ भने पनि, तिमीले आफैलाई अनुमति दिनेछौ, चाहे तिमी तिमीबाट, वा हामीबाट भाग्यौ भने पनि, एक नजर, र त्यो अन्तिम दर्शनमा, तिमीले मलाई तिम्रो बारेमा सबै कुरा बताउनेछौ, एक शब्द पनि नबोली। म अनुमान गर्न सक्छु कि तपाईं मेरो जुनूनको अनुहारमा बेचैन हुनुहुनेछ।तपाईं आफ्नो छनौट र फसलको लागि पछुतो हुनेछ, तपाईं माफी माग्नुहुनेछ, कहिल्यै आफ्नो मुख नखोलिकन, म तपाईंलाई देखाउनेछु, मेरो बिना शर्त प्रेम।

त्यसपछि तपाईंले यो पुष्टि गर्न सक्नुहुनेछ कि मैले तपाईंलाई वर्षौंदेखि राखेको छु, र तपाईं बारम्बार मुस्कुराउनुहुनेछ, किनकि तपाईं क्रिस्टल स्पष्ट पानीको दर्पणमा आफैलाई हेर्नुहुनेछ, जब तपाईं र म जानुभयो, र त्यसपछि तपाईंले सम्झनुहुनेछ कि तपाईंसँग सपनाहरू थिए जुन अझै पूरा भएका छैनन्। ट्रेलर उपहारको साथ बन्द हुनेछ, भगवानको उच्च सप्तकमा। र तपाईं शायद यो अन्तिम पटक तपाईं मलाई देख्नुहुनेछ भनेर थाह गुसबम्प्स प्राप्त हुनेछ. अनि समयले मलाई बितिसकेको छ र तिमीहरूलाई शान्त पारेको छ भन्ने पक्का पक्काता तिमीहरूले पाउनेछौ। पीडा र स्वतन्त्रताको बीचमा बकवासको जन्म हुन्छ । तपाईं आफ्नो छातीमा टाँसिएको संगीत सुन्नुहुनेछ, तपाईं भित्र यो महसुस गर्ने मेरो तरिका।तब तिमीहरूले बुझ्नेछौ कि म बिहानको तारा थिएँ, म एउटा बाटो र डण्डा थिएँ, तिम्रो घर, तिम्रो कोठा, तिम्रो ओछ्यान, चन्द्रमा कोर्ने कोइला जसले हृदयबाट आफैलाई उत्तेजित पार्नेछ, सायद अँध्यारो र ढिलो हुनेछ, तिमीले सम्भवतः पर्खालहरू र बाधाहरू नष्ट भएको देख्नेछौ, जसले तिमीलाई मसँग बोल्नबाट रोकेको थियो, कि तबसम्म तिम्रो दृष्टिमा बादल लागेको थियो,तपाईं शायद अनुरोधमा अन्तिम पटक मुस्कुराउनुहुनेछ। र यो अप्रत्याशित रूपमा सम्भव छ रूपमा, तपाईं हामी मध्ये कुनै पनि अर्को मा छोडिएको थियो भनेर महसुस हुनेछ. कि म बेसाल्ट चट्टानहरूमा, तपाईंको पर्वत श्रृंखलाको सबैभन्दा अग्लो पर्वतमा बस्छु, म अल्डर रूखको छेउमा जामुन र मुकुट मोल्डिंगहरू सङ्कलन गरिरहन्छु। र, निश्चित रूपमा एक र एक दुई रूपमा, तपाईं धुवाँमा तपाईंलाई ढाकेको सपनाबाट ब्यूँझनुहुनेछ। तिमीहरूले ती कीराहरूलाई सराप्नेछौ जसले तिमीहरूलाई खाएका छन्। तिमीहरूले मलाई टाढाबाट देख्नेछौ। तिमीहरूले मलाई बिहानको समयमा नै देख्नेछौ। तपाईं आफ्नो छाती स्थिर हुनेछ, तपाईं जलडमरूमध्य मार्फत हिंड्न हुनेछ, तपाईं जहाज, तपाईं लंगर वजन हुनेछ र अन्तमा, आत्मा को नम्रता मा, आफ्नो हात शिर मा संग, शान्ति तपाईं फिट हुनेछ, एक दस्ताने जस्तै, आफ्नो शान्ति मा र तपाईं मलाई मुक्त सेट हुनेछ। र तपाईंलाई अन्तमा प्रेमबाट मुक्त भएको हेर्नको लागि। अनि म त्यो वाद हुनेछु जसले तिमीहरूका भावनाहरूलाई समातेको थियो, जसले तिमीहरूलाई आँधीबेहरीमा शान्त तुल्यायो, जसले मेरो मुक्ति पूरा भएपछि अभौतिकीकरण गर्छ। सम्भवतः यस्तै हो ।


Comentários

Mensagens populares