मेरा नाइटस्ट्यान्डहरू लगभग जुम्ल्याहाहरू हुन्





 बेडसाइडका किताबहरू पढ्दा, जसमध्ये केही छन्, म यो अभ्यास केही नियमितताका साथ गर्छु, तपाईंले यस पुस्तकबाट के सिक्नुभयो? हो, किनभने त्यहाँ सँधै इनाम हुनुपर्छ, कि पुस्तकको ढोका खोल्नु भनेको मलाई उत्तेजित पार्नु हो र मैले आफैलाई भेट्टाउने अक्षांश छोड्नु हो, ताकि बाधाहरू तोड्न सक्षम हुन सकूँ। अनि म आफैलाई सोध्छु, यो पठनले तपाईंलाई कुन कुराले आकर्षित गऱ्यो?  

म जहिले पनि सिक्नबाट "एन" अंक हरू पाउँछु, किनकि म वास्तवमा ज्ञानको लागि तिर्खाएको छु, तर म जान्दछु कि यदि मलाई पढ्ने विषयको लागि जुनून महसुस भएन भने, म चाँडै अल्छी र उदासीन हुन्छु। जब म पढ्छु, म प्रेममा हुन आवश्यक छ वा, सामग्री, वा पात्रहरू, वा सेटिङको साथ, वा लेखकले कोरेको कथानकको निर्माणसँग प्रेममा पर्ने स्वभावमा, ताकि यसले मलाई पूर्ण रूपमा बचाउँदछ। त्यहाँ कोही-कोही छन् जसले यो गर्छन्, मेरो भित्री भागले चाहेको माग गर्ने तरिकामा। यी त केही मात्र हुन् । र मेरो गहिरो इन्द्रियहरू उत्तेजित गर्ने हरू पनि कम छन्। 

म हिजोदेखि नै सलमान रुश्दीको उपन्यास पढिरहेको छु । म सँग "धार्मिक रूपमा" लोबो एन्टुन्स, इनस पेड्रोसा, टिओलिन्डा गेर्साओ र, मैले यहाँबाट डुरियन सुकेगावा र गेब्रियल गार्सिया मार्केजलाई हटाएको छैन, हिजो पढेको छु, र समयको कमीको लागि, उनीहरू शेल्फमा गएनन्, तर म तिनीहरूलाई बैठक कोठामा लैजान चाहन्छु। डुरियनले मलाई सुखद रूपमा आश्चर्यचकित पार्यो, यद्यपि यसले एक वा दुई बिन्दुहरूलाई स्थगित गर्यो, मलाई लाग्छ, लेखकले अझ राम्रो फाइदा लिन सक्थे। दो काव्यात्मक नोट।तथापि, सरलताले गर्दा म खुसी भएँ, किनभने तर्कका अन्य सबै गुणहरू जहिले पनि एउटा गुणद्वारा गहिरिएर जान्छन्। स्वीट टोकियोका लागि बीस अंक, केवल सुन्दर हुनुको लागि, ह्यान्सेनको रोगलाई सम्बोधन गरेकोमा, मानवताको बारेमा दुई वा तीन बिन्दुहरू थपिएकोमा र अल्पसंख्यकहरू कसरी निर्धारित हुन्छन् र मानिसहरूलाई भेदभाव गरिन्छ।गेब्रियल गार्सिया मार्केजलाई कुनै परिचयको आवश्यकता छैन, त्यहाँ यति धेरै आवेगहरू छन् जुन उनले उक्साउँछन्, कि यो "अगस्टमा तपाईंलाई भेट्नुहोस्" म भित्र व्यवस्थित गरिएको छ, मैले उहाँबाट पढेको अन्तिम एक को एक थप बिन्दु, मेरो दुःखी वेश्याहरूको स्मृति। यसबाहेक म यहाँ भाषण गर्न आएको होइन, र त्यो, अन्तमा, एक त्रयी (...) को गठन गर्दछ। म मारिया क्लेमेन्टिना डिनिजको प्राविधिक पठनको साथ जारी राख्छु, जुलियो डी माटोस अस्पतालमा मनोवैज्ञानिक, अब मृत र जसलाई मनोवैज्ञानिकहरूको वर्ग, विशेष गरी चिकित्सकहरू, यति धेरै ऋणी छन्।यस अस्पतालमा अभ्यास गर्न को लागी उनको भावुक र असीम प्रयासको लागि, र संकायमा शिक्षण, आफ्नो ज्ञान साझा गर्दै, यो सँधै हुनुपर्छ। म अझै पूरा भएको छैन। पृष्ठ 159. र यस लेखकको बारेमा यति धेरै भन्न सकिन्छ, दुर्भाग्यवश, छोडेको छ, यसैले मलाई उसलाई अझ राम्रोसँग चिन्न असम्भव बनाउँदछ, जस्तो कि मैले मन पराउँथें। उनी खुलापन र बुद्धिमत्ताको लागि सबैभन्दा बढी चिनिन्थिन् जसको साथ उनले यौनिकता, रजोनिवृत्ति जस्ता विषयहरूमा सम्पर्क गरेकी थिइन्। र अन्य, जस्तै क्लिनिकल स्वास्थ्य मनोविज्ञानको संस्थागतकरणको लागि प्रस्ताव। प्राविधिक पठन पनि आनन्ददायी हुन सक्छ, जब पाठहरू राम्रोसँग तर्क गरिन्छ, र म निश्चित रूपमा देख्छु सुरुमा शब्द थिएन, छद्म-प्राविधिक कामको रूपमा। मलाई यस लेखकका अन्य ग्रन्थहरू पढ्न मन पर्थ्यो, संसारलाई हेर्ने उनको तरिका, उनको पार्टी विचारधाराको बारेमा, आदिको बारेमा। अर्को लेखक जसले मलाई रूप र सामग्रीको लागि मोहित गर्यो मलाई थाहा छैन कि यो आज रात कुन समय हो, जोस लुइस फरेरा थियो। शब्दहरूको प्रेम उनको कुनै पनि कृतिको प्रवेशद्वारमा सही भेटिन्छ, र जुन एक लेखकको चिन्ह हो, यसलाई महसुस नगरी पाठबाट मुश्किलले पारित गर्न सकिन्छ। र यो उपलब्धि सबैका लागि होइन। जसले पढ्छन् र लेख्छन्, जो एक वा अर्को वा दुवै गतिविधिमा संलग्न हुन्छन्, उनीहरूले बुझ्छन् कि लेखकले आफूले महसुस गरेजस्तै बोल्छन्, सायद शब्दहरूको डोमेनमा, तिनलाई तिनीहरूलाई नियन्त्रण गर्ने कुनै इच्छा छैन, न त भावनाहरू, न त जीवनको विषयवस्तु, र जसको उर्वरता र सरलता सधैं उजागर र निपटान गरिन्छ, निस्सन्देह। बेखबर पाठकहरूबाट, यसले विभिन्न संवेदनाहरू, शायद विनियोजनहरू उत्पन्न गर्न सक्छ, मानौं लेखकले टेबलमा, कुर्सीहरूमा, सडकहरूमा राखेका सबै चीजहरू संक्रमणको विषय हुन सक्छ। मैले पेड्रो स्ट्रेचको अन्तिम पुस्तक अहिलेसम्म पढेको छैन। म निश्चित छैन कि म यसलाई पढ्छु कि छैन, कम से कम छोटो रूपमा होइन। यदि मसँग पढ्नको लागि आवश्यकता वा उपलब्धता छैन भने राम्रो पर्याप्त आमाबाबुले मलाई केहि थप्ने छैनन्। मैले मन पराएका यस बाल मनोचिकित्सकबाट मैले पढेका सबै कुराहरू, तथापि, म यस विषयमा रुचि राख्दैन। मसँग अझै पनि हेक्टर अबाद फासिओलिन्स पढ्नको लागि छ, हामी विस्मृति हौं जुन हामी हुनेछौं, जुन निश्चित रूपमा हुनेछ, जब यो दुई वर्ष, आठ महिना, र अट्ठाईस रात, एसआर को, समाप्त हुन्छ, अर्को पढ्न को लागी। यो अझै पनि मेरो छेउमा बेडसाइड टेबलमा छ सालोमे, नुनो जुडिसद्वारा, उसले छोडेपछि। मैले यसलाई फेरि पढेको छु र म यसलाई फेरि पढ्नेछु, म निश्चित छु, तर शायद अहिले होइन। लोबो एन्टुन्सको इतिहास उक्साहटको सन्दर्भमा मेरो बाइबल हो। मेरो दाहिनेपट्टिको बेडसाइड टेबलमा फिलिप चिनिताको बेयरफुट वुमन पनि छ, एक सोझो र भावुक पुरुषको अशिष्ट र रूज कविता, साथै वाल्टर ह्युगो माई, एक हजार पुरुषहरूको छोरा जुन मैले वर्षौं पहिले पढेको थिएँ र फेरि पढिनेछ। यसको हाँगामा प्रत्येक बाँदर, सबै पढ्न र अन्तमा पुन: पढ्न हुनेछ। प्राविधिकहरूबाट म ज्ञानको अपेक्षा गर्छु। अरूबाट, उक्साहट। र अब, यो उक्साहटको कारण, जुन सँधै महान भावनाहरू, वा मानवताको रूपमा हामी साझा गर्ने मूल्यहरूको लागि हुनु पर्दैन, यसको विपरीत पनि हुन सक्छ, के कुराले हामीलाई रिस उठाउँछ, के कुराले हामीलाई तनाव र उदासी पनि निम्त्याउँछ, किन यसो भन्दैन? हामी अभिव्यक्ति स्वतन्त्रताको कुख्यात अधीनमा बाँचिरहेका छौं। र उक्साहटको कुरा गर्दै, शायद किनभने मैले केही समय अघि यहाँ मार्सेलिस्ट स्केच मेटाउने साहस गरें, जुम्ल्याहाहरूको मिडिया केसको समयमा, केही दिनको अन्तरालमा, उपनिवेशवादका जल्लादहरू खडा गरेर उही दु:खद घटनाको विस्मृतिको लागि बलिको बकरा खोज्ने प्रयासद्वारा, सायद यो वा अरू कुनै कारणले गर्दा, मैले मेरो फेसबुक भित्तामा देखेको छु, जसले मलाई यहाँ के लेख्दैछु भनेर साझेदारी गर्न र संगीत भिडियोहरू हेर्न मात्र सेवा गर्दछ,  नृत्य, चित्रकला, रंगमंच, सिनेमा र जनावरहरू, शानदार, शानदार, गैर-प्रसिद्ध व्यक्तिहरूको उपस्थिति। राष्ट्रपति मार्सेलो रेबेलो डी सूसा, टिभीबाट क्लाउडियो रामोस, मैले अनुमान गरेको मायाका पत्रहरू पनि टिभीबाट हुन्, किनकि मैले वर्षौंदेखि टेलिभिजन हेरेको छैन, तर एमएसएन समाचारको हेडलाइनहरू छन् र म तिनीहरूलाई कहिलेकाहीं पढ्थें। यदि म गणतन्त्रको राष्ट्रपति भएको भए, म कहिल्यै पनि फेसबुक गर्न इच्छुक हुने थिइनँ र अज्ञात र अरुचिकर सामग्रीहरू स्क्रोल गर्न धेरै कम। र शायद, यो तपाईं पनि छैन, तर तपाईं बारेमा राय को एक स्काउट. म खुसी छु कि म यो वा अन्य कुनै गणतन्त्रको राष्ट्रपति होइन। म कुनै पनि केरा गणतन्त्रको राष्ट्रपति बन्न चाहन्नँ, जहाँ स्वास्थ्य अस्वस्थ छ, जहाँ वित्त भ्रष्ट छ, जहाँ न्याय छैन, जहाँ शिक्षा बेरोजगारीमा धकेल्छ, यसले राजनीतिक आलस्य र राष्ट्रिय गबनको भारमुनि, बाँकी विश्वमा आप्रवासनमा राम्रो तरिकाले निर्मित अधिशेष मूल्य निर्यात गर्दछ। राष्ट्रपतिको कुरा गर्दा मैले उनको प्रोफाइल ब्लक गरेको छु । म कुनै पनि कुराको अध्यक्ष होइन र मलाई आनन्द लाग्ने एकमात्र शक्ति भनेको सास फेर्नु र मैले पढेको कुरा रोज्नु हो, जुन मैले के खान्छु र के सोच्छु भन्ने कुरा हो, किनकि यी मामिलाहरूमा कसैले पनि मलाई मन नपरेको कुरा खान बाध्य पार्दैन। यदि म स्वस्थ र सभ्य देशमा बस्थें भने, ती देशहरू मध्ये एक जसले मानिसहरूलाई फोहोरको स्तरभन्दा माथि मान्दछ, उदाहरणका लागि, मेरी आमासँग सुत्ने औषधि उपलब्ध हुने थियो र रात बिताउन आवश्यक पर्दैनथ्यो, किनकि उनी घर छोड्न चाहँदैनन्, अस्सीको दशकमा। कि साउड एक्सएनयूएमएक्स अनुप्रयोग धेरै सुन्दर छ, तर बेकार छ। म आफैसँग खुसी छु, किनकि यो कुनै महत्त्वपूर्ण कुरा होइन, वंशावलीको साथ, यो देशमा र अन्य कुनै पनि देशमा। किनभने यदि म भएको भए शिक्षा अनिवार्य र अन्य तरिकाले हुने थियो, र सम्पूर्ण प्रणालीलाई तोड्नु पर्ने थियो, सम्पूर्ण प्रणाली जसले स्कूलको उदासीनता, भेदभाव, प्रभाव को निरन्तरताको लागि शर्तहरू पूरा गर्दछ, शक्तिको मोटोपन, आवासको अभाव र यसको रखरखावको लागि शक्तिशालीहरूको प्रायोजन र, सामाजिक आवासको विनाशद्वारा,  यसलाई स-साना सम्भ्रान्त अल्पसङ्ख्यकहरूको पर्स तिर्ने तर गरिबहरूलाई अझ गरिब बनाउने विलासी मचानहरूको निर्माणले प्रतिस्थापन गरेको छ। बूढाबूढी, केटाकेटी र जनावरहरूले अपेक्षा गरेअनुरूप र कठोर नीतिहरू अपनाउँथे। यदि मसँग शक्ति थियो भने, मलाई लाज र जिम्मेवारी र पाखण्ड निर्धारित हुने थियो। कि यो सत्यको साथ हो कि ठोस संरचनाहरू निर्माण गरिएको छ! जिम्मेवार पदहरूको यो धारणा केवल उनीहरूलाई मात्र अनुमति दिनुपर्छ जसले आफ्नो अहंकारबाट राजीनामा दिन्छन् र उनीहरूले प्रतिरक्षा गर्नेहरूको जुत्तामा पाइला राख्छन्। मलाई दुःख लाग्छ । के कुनै मानिसले यति धेरै किताब हरू पढेको हुन सक्छ र ती पुस्तकहरू पढ्नु भन्दा पहिले जस्तै रहन सक्छ? के कुनै मानिसले राम्रो सार्वजनिक छवि बेचेर आफूले गरेको राष्ट्रिय प्रतिबद्धताअनुरूप कुनै पनि तरिकाले सर्टकट र अभ्यासहरू रोज्न सक्छ? शक्ति, अति आत्मविश्वास र उनीहरूलाई दिइएको शक्तिको लागि ठूलो अंशमा धन्यवाद, उनीहरूलाई श्रेय दिनेहरूले पारदर्शिताको माग बिना। यो पुस्तकहरू पढ्न पर्याप्त छैन, शक्तिशाली सज्जनहरू, यो सम्पूर्ण योगदान गर्न व्यक्तिगत बलिदान गर्न तयार हुन आवश्यक छ।  र म शर्त लगाउँछु कि यी सबै कुराहरू सिकाउने धेरै पुस्तकहरू छन्, केही सरल र अरूलाई अझ विस्तृत, तर तपाईं प्रशिक्षण लिन सक्नुहुन्छ र एक प्रभावशाली निरक्षर हुन सक्नुहुन्छ। र यो, शक्तिशाली सज्जनहरू, संसारमा सबैभन्दा बढी फैलिरहेको कुरा हो सिवाय। तसर्थ, हामी अर्को अविकसित देश बन्ने खतरा छ। भावनात्मक बौद्धिकता पुस्तकहरूबाट होइन, तर जीवनबाट सिकिन्छ। र यसमा सामाजिक ऐनालाई हेर्नु समावेश छ, व्यक्तिगत होइन, अरूलाई बुझ्नको लागि आफैबाट, हाम्रो आफ्नै समस्याहरूको बारेमा सोच्ने भविष्यवाणीद्वारा। र यो अरू हो, यदि पात्रहरू होइन भने, जसले स्वार्थी पात्रहरूको हातमा आफ्नो अज्ञानताको साथ आफ्नो विश्वास समर्पण गर्छन् र गहिरो पाखण्डी!? स्वार्थको द्वन्द्व हुन्छ, तर युद्ध गर्न र निर्माण गर्न एकातर्फ छलछाम गर्ने र अर्कोतिर औंला ठड्याउनेभन्दा बढी समय लाग्छ। त्यहाँ धेरै वास्तविक व्यक्तिहरू छन् जुन म सँग सेल्फी लिन मन पर्दैन, केवल उनीहरूसँग विचारहरू आदानप्रदान गर्न सक्षम हुनको लागि, तर तपाईं तिनीहरूमध्ये एक हुनुहुन्न। जे होस्, र निष्कर्षमा, एक लेखकबाट जसले आफूले के सोच्दछ र जससँग म धेरै पहिचान गर्दछु, विचार र इन्द्रियहरूको सन्दर्भमा, लोबो एन्टुन्स र, जसको विषयमा म समान राय साझा गर्दैन - हामी लेख्न राम्रो हुनु आवश्यक छैन - लेखकले अर्को लेखकको बारेमा भनेजस्तो देखिन्छ, यहाँ, म एक सुसंगत तुलनात्मक सादृश्य बनाउँछु,  तपाईं एक राम्रो पारिवारिक मानिस हुनु पर्छ, एक पति र एक राम्रो गृहस्थी प्रबन्धक एक देश, एक पोर्टफोलियो, एक मंत्रालय, एक राजनीतिक, सामाजिक वा आर्थिक पोर्टफोलियो प्रतिनिधित्व गर्न। अनुभव एउटा ठूलो सम्पत्ति हो । परस्पर विरोधी स्वार्थका लागि कुनै ठाउँ हुन सक्दैन । शक्तिले मेरो सेवा गर्दैन । म शक्तिको सेवा गर्छु ।  म मान्छे हुनुको बारेमा कुरा गर्दैछु, गम्भीरतापूर्वक जनताको सेवा गर्न सक्षम हुनको लागि। र यसैले यो पढ्न र पढ्न र पढ्न जारी राख्न महत्त्वपूर्ण छ। किनकि हामीलाई थप्नको लागि दृष्टिकोणहरूको कुनै कमी छैन, हामी यसलाई अनुमति दिऔं। 

Comentários

Mensagens populares