जिउँदै गाडियो

 




म लाइनदेखि पृष्ठसम्म, रेलदेखि जहाजसम्म, स्टेसनदेखि क्वेसम्म, अल्टिमेटमदेखि मेमोसम्म, लामो समयदेखि गरिएको बिदाइ स्थगित गर्दै गएँ। 
म आफैले आफूलाई पिटर पान, एलिस इन वन्डरल्याण्डमा देखेँ, बादलबाट ओर्लेर पीडाको सामना गर्न इन्कार गर्दै, अर्को दिन र एक रात, अर्को दस वर्ष, अर्को शताब्दी, अर्को रोक, अर्को प्रगतिशील र मुख बिना गोल, जुन यस दिउँसोको मौनतामा यसरी खस्छ, जहाँ उनीहरूले मलाई पागल भन्छन्,  म आफैले पनि पूर्ण पागलपनमा यो गर्छु। र तपाईं प्रेमले मर्नुहुन्न, तपाईं यसको लागि बाँच्नुहुन्छ। र मेरो आनन्द, त्यो पुरानो र सधैं नयाँ प्रेममा, रेलहरू जस्तै यात्रा गर् यो जुन गन्तव्यहरू पनि थाहा नदिई प्रस्थान गर्दछ, तिनीहरूको अगाडि एक शीर्षक बोक्दै जुन हामी पढ्न जान्दैनौं। मलाई खुवाउने र जलाउने कुरा विगतको कोइला होइन, तर अहिलेको निरन्तर आवेग, निरन्तर प्रज्वलन, मैले कल्पना गरेको तपाईंको आवाजको, फोटोमा चुम्बन गरेको अनुहारको, फिक्का नहुने र यसको सट्टा बढ्दै गएको सम्झनाहरूको निरन्तर आवेग हो, मेरो पाखुरा र मेरो लागि यो लालसाको वजनको बीचमा थुप्रिएको छ।तुम्हारी। म आफैलाई धक्का दिन्छु, तपाईंलाई थाहा छ, कि म आफैलाई निद्रामा धकेल्छु जुन थकानबाट आउँछ, म काँप्छु, किनकि अँध्यारो रातमा, दुई बीकनहरू कोरिएका छन्, मेरो रोदन, दुई हुकहरू जुन स्थिर ताराहरू, चन्द्रमा र सूर्य जस्तै उज्यालो हुन्छन्, ताराको लागि माछा मार्ने लक्ष्य, एक, तपाईंको, प्रेमको फर्ममा जुन म तपाईंको लागि ल्याउँछु, कान र भेन्ट्रिलोक्विस्ट कक्षहरूमा लुकेको,  सबै कार्डिया निकालियो, तिमीलाई भुल्न मेरो अक्षमतामा गाँठो बाँधिएको थियो।मैले देखेँ कि संसार आगोको ज्वालामा माथि जान्छ, शक्ति आफैं बेसहारा हुन्छ र हातबाट अर्को हातमा जान्छ, भ्रष्टाचारले यसको सामान्यीकरणको साथ निर्धारित गर्दछ र यसबाट वर्तमान शक्ति को जन्म हुन्छ, ग्रीष्मऋतु परिवर्तन हुन्छ र शरद ऋतु र पोर्टोको बीचमा अर्को मौसमको लागि बाटो दिन्छ, जीवित र मौन र मृत को बीच,  म अग्लो स्थानमा बसिरहेको छु, मेरो हातमा नली छ, मेरो टाउकोमा, अग्निनियन्त्रकको टोपी छ तर यो सधैं मेरो हृदय जल्छ, यो उसको ज्वाला हो जुन रहन्छ र मेरो वरिपरि कुनै खरानी छैन, केवल आगो र ज्वालाहरू छन्। झाडी र सोरेलहरू, मार्गहरू र घुमाउरोहरू, स्थानान्तरणहरू र अन्तमा, सबै कुराको अन्त कहिल्यै आउँदैन, मलाई हराएको थुप्रोमा, दिवास्वप्न देख्ने र पागल हुने, मौसमदेखि मौसमसम्म, स्मृतिबाट स्मृतिसम्म, उदासीदेखि उदासीसम्म, यहाँ यो सबै गायब हुनुको सट्टा थपिन्छ। र यदि म निदाउन सकिनँ भने, म रात बिताउँछु, म तिमीलाई फेरि चुम्बन गर्ने सपनामा सुत्छु। मेरा काखमा साङ्लाहरू उम्रन्छन्, मेरो मुखमा चिटिक्क पर्छन्, मेरो आँखामा आँखामा पट्टी हरू उम्रन्छन्। म अन्धो हुन्छु र तिमीलाई देख्न सक्तिनँ वा तिमीलाई इच्छा गर्न सक्तिनँ। यसकारण म सधैंको लागि मौन रहन सकूँ। जब तिमी हरू मेरो मूर्तिको धूमकेतु हौ, तब म तिमीहरूलाई कुन कुराले जोड्छ भन्ने कुरा नबोलूँ।  तिनीहरूलाई थाहा छैन कि मेरो हृदयमा मेरो मायोकार्डियल आयाममा तपाईंको अक्षांशको समन्वय, कठोर र सटीक छ। मौनता त्यो ग्यांग्रिन हो जसले कायम राख्छ र अनुशासन दिन्छ, जसले आदेश दिन्छ र प्रबल बनाउँछ, लयको ताल, तपाईंको आवाजको न्यानोपन, मेरो कानमा तपाईंको फुसफुसाहटको संगीतमा, तपाईंको चुम्बनको इच्छाको स्थायित्वमा, संसारको निक्षेपको चिसो र विश्लेषणात्मक संश्लेषणको। म यहाँबाट आएको होइन, म तिमीलाई भेट्न आएको हुँ, म होइन, र मेरो भाग्य त्यो प्रेम हो जुन म ल्याउँछु र म यसलाई तपाईंलाई दिन सक्दिन। म रेल लाइनहरू पार गर्छु, र अन्तरालहरूमा, जहाँ हामी दुवै विपरीत, विपरीत दिशामा यात्रा गर्दछौं,यदि तपाईंले लक्ष्य हरू तोक्नुभयो भने, अरूले तिनीहरूलाई सेट गर्नेछन् र थोप्नेछन्, र तपाईंलाई मबाट टाढा राख्नेछन्, कि मेरो प्रेम यहाँबाट होइन, यो तपाईंको लागि होइन, यो अंकुरित हुँदैन र केवल युद्धमा समाप्त हुन्छ जसले उनीहरूलाई प्रसन्न पार्छ, युद्धको फलामको मुट्ठीमा, प्रमुखतामा जुन मध्यस्थताको खुला रक्तस्रावमा बढ्छ, स्थिर बदमाशी र मूर्खताको अभाव,  यो सबै रखरखावको लागि ठगी र प्रायोजनको, यसको उच्चतम पाखण्डको सिमुलेशनको निर्माणको, गम्भीरतापूर्वक, गम्भीरताका साथ सबै चीजहरू, स्टेशनहरू, लाइनहरू, रोकेर, उच्च समुद्रमा जहाजहरूको, अरूको भाग्यको बारेमा, र म जसको भित्र यति धेरै सपनाहरू थिए, मेरा आँखाहरू दुःखका साथ मेटिएका थिए, कि एक पनि बीउ फल्न आएन, कि तिनीहरूको सबै फारोलिस, सबै विचार, सबै क्षण र अवसरहरू, सबै अब र केहि पनि बढ्दैन, जुन फस्टाउँदछ। बगैंचाहरू, रेलहरू सँगै, शंकास्पद उपयोगिताका भएका छन्, जब वर्षा हुन्छ तब पानी पर्दैन, जब यो चम्किन्छ यो उज्यालो हुँदैन, र जब यो बढ्छ, प्रजनन क्षमता पनि बिरामी हुन्छ,क्षणिक र पतनशील सबै कुराको फलबाट, एक क्षणमा फलदायी जन्मिएको, एक शूटिंग तारा, जसले आकाशबाट रातलाई चम्काउँदछ र सधैंको लागि गायब हुन्छ, मानौं यो कहिल्यै भएको थिएन, मानौं यो एक मनोरञ्जन थियो, एक विश्वव्यापी शरणको मनोवैज्ञानिक वार्डमा एक अटिस्टिक व्यक्तिको एक संक्षिप्त भ्रम। तिम्रो प्रेम मसँग छ, मैले तिमीलाई दिएको थिइनँ, यो मलाई फर्काइयो किनभने प्रेषक अज्ञात थियो। र अब, स्टेशनले बत्ती बन्द गरेको छ, रेलहरूले गन्तव्यहरू पार गर्न छोडेका छन्, बूढापाकाहरू खैरो उमेरको बीचमा फसेका छन् समय बितिसकेको छ, चिहानको पीडाको चित्कार, वास्तविक लाई भ्रमबाट छुट्याउन सकिदैन, र तिमीलाई अस्थायी चुरोट जस्तै धुम्रपान गरिन्छ, म आफैलाई चकित पार्छु, तिमीमाथि झुण्ड्याइएको अन्धोपनको भारीले म तिमीलाई मेटाउँछु, म तिम्रो नाम, स्मृति, कर्ल, आँखा, म तिमीलाई रबरले मेटाउँछु, अन्य रङले, म तिमीलाई हजारौं टुक्रामा च्यात्छु र तिमी हरेक दिन मसँग पुनर्जन्म हुन्छौ र तिमी मेरो छेउमा सुतिरहन्छौ,  आजीवन र स्थायी, म अन्य पाठहरू स्थगित गर्दछु जुन मेरो औंलाहरूको बीचमा सुत्छ, मलाई अब रेल वा स्टेशनहरू कसरी नाटक गर्ने थाहा छैन,  न नियति, न भ्रम । तिनीहरू भन्छन् कि मैले ल्याएको प्रेम एक दुर्घटना थियो, कि तपाईं कोमामा हुनुहुन्छ, तपाईं अनुपस्थित हुनुहुन्छ, कि तपाईं धेरै समय अघि मर्नुभयो। म तिनीहरूलाई कसरी खडा गर्न थाहा छैन, म आफ्नो मन खोल्न सक्दैन. म त्याग्छु, परमेश्वरलाई मेरो साक्षीको रूपमा लिनुहोस्। प्रेमले आफूलाई थोपर्दैन । अनि जति सुकै रचना गरिएका पाठहरू, जहाँ मेरो दर्शनले तपाईंलाई जुनून देखाउन सक्थ्यो, तपाईंले अन्धोपन, सीमा, तपाईंको नाम, उपनाम, अरूको इच्छाको स्वीकृति मात्र देख्नुभयो।र अब जब म तिमीलाई लुकाउँदिन, बरु तिमीहरूलाई यो प्रकट गर्छु, अब कुनै पनि कुराले हामीलाई ठोस रूपमा एकताबद्ध गर्दैन, अब कुनै लिङ्क छैन, न त तिमीले मलाई बनाएको कमीको बारेमा बताउन, तिमीले रोजेको बाटो बुझ्नको लागि, आफ्नो हृदयको विपरीत, प्रामाणिक प्रेमको लागि लड्नुको सट्टा अनुरूपता रोज्ने,  म आफैलाई पहिले नै शोकमा देख्छु, त्यहाँ अब कुनै सपनाहरू छैनन्, अब कुनै आशा छैन, मैले यति लामो समयसम्म मसँग बोकेको बीउबाट केही पनि फल्नेछैन।केवल असंयम, केवल अभिशाप, केवल र केवल प्रेम मात्र प्रेम हो जब यसको संलग्नता हुन्छ, जब यो पूर्ण समानतामा प्रस्तुत गरिन्छ। 
मभित्र एउटा बन्दरगाह छ जसले मलाई फुटाउन चाहन्छ, धेरै डाइकहरू, म राख्न चाहन्नँ केका धेरै स्रोतहरू, म तपाईंलाई राख्न चाहन्न, पर्खन चाहन्छु, यसले धेरै दुख्छ र यो सबै समय लालसाले खिलिरहेको छ र यसले मलाई मात्र मारिरहेको छ।म तपाईंको लागि पर्खन सक्दिन, न त रेल र स्टपहरू, वैगनहरू र आगोहरू, जंगलहरू र पहाडहरू, चट्टानहरू र सपनाहरूको लागि, जुन एक्लै फस्टाएको छ, त्यहाँ सुख्खा पातहरू छन्, कठिन र बाँझो पृथ्वी छन्, तर यसमा तपाईंले बदला लिनुभएको छ, संसारमा सबै प्रेमको आकार। यसको लागि घुँडा टेक्न जरुरी छ । विच्छेद. वर्तमान! मेशिनहरू अचानक बन्द गर्दै, एक क्षणमा तपाईं टाढा जान आवश्यक छ, सबै चीजहरू जुन तपाईंलाई दशकौंसम्म जीवित राखेको छ। म तपाईंलाई तपाईंको तर्कसंगत अनुमति दिन्छु। त्यहाँ कुनै एफेमेरी, कुनै उत्सव, कुनै अन्त्येष्टि, कुनै दाहसंस्कार छैन। बस चुप्पी। मर्नु पर्ने, बाध्य पार्ने । कि तिनीहरू चाहन्थे कि यो यस्तो होस्, मौन, लुकेको, लज्जित। म उहाँको जबर्जस्ती मृत्युको विरूद्ध युद्ध खोल्छु, तर म पनि मौन छु, मौनताको लागि जसले तपाईंलाई खुसी पार्छ। मेरो नाममा, कुनै पनि उपनाम हटाउनुहोस्, किनकि प्रेमको समयसीमा छ र यो पहिले नै पार गरिएको छ।प्रेम सधैं हुनेछ, एड एटर्नम, आमीन, तर अब यहाँ छैन, मेरो प्रिय। यहाँ एक रिक्वीम छ।




Comentários

Mensagens populares