बच्चाहरूलाई राउन्डअबाउट व्याख्या गरियो

 



एस्केपिज्म एक अनुशासन हो जसले घना कुराहरू, दर्दनाक घटनाहरू, प्रतिकूलताविरुद्ध लड्नको लागि अनुभव बिना बाँचेका छन्। नेप्च्यूनले यस विषयलाई नियमन गर्छ । वृश्चिक राशिलाई यो गहिराइ राम्ररी थाहा छ । चन्द्रमाले पनि त्यस्तै गर्छ । अनि यस भौतिक संसारमा, परमेश्वरको देवतामा हुर्केका प्रेम नगरिएका केटाकेटीहरूले जहिले पनि विभाजन वा चौराहाहरू भेट्टाउँछन् जसले उनीहरूलाई यस्तो पलायनवादको सिकार बनाउँदछ, जुन लागूपदार्थ हुन सक्छ।(र यो सबै भन्दा नशालु समाज हो, यदि तपाईं यसलाई विश्वास गर्नुहुन्न भने, यसलाई एन्जिओलिटिक्स, न्यूरोलेप्टिक्स र एन्टीडिप्रेसेन्ट्स, अल्कोहल, र प्रयोगशालामा निर्मित सबै औषधिहरू र यसको बाहिर दुखी र निराश वयस्कहरू द्वारा खपत गरिएको सबै औषधिहरूको मात्राद्वारा मापन गर्नुहोस्), यो प्रभावकारी रूपमा एक रोग हुन सक्छ (जुन हामी उत्पादक हुन राम्रोसँग जान्दछौं) वा कला।पलायनवाद राम्रो वा नराम्रो ठाउँ होइन, यो हाम्रो पाल्तु जनावर भूतहरू र तिनीहरूसँग कसरी व्यवहार गर्ने भनेर जान्ने हाम्रो क्षमताले भरिएको ठाउँ हो। 
जब म उठेँ, म अझै निदाइरहेको थिएँ, यो मेरो हातबाट टाढा सेल फोन थियो जसले मलाई सुत्नबाट रोक्यो। अलार्म घडीले मलाई उठायो, तर चिन्ताले मलाई भान्सामा पुर् यायो। मैले आमाको कोठामा हेरेँ, म अझै निदाइरहेको थिएँ। गर्मी एकदम हताश र समयको विशिष्ट रह्यो, मैले भान्साको झ्यालमा पुग्नुपर्थ्यो, स्टलको छेउमा। आर्किड, सेन्ट जर्जको तरवार, मसलाका भाँडाहरूले तश्तरीमा पानी राख्थे र हराभरा हुन्थे। अनि म यहाँ थिएँ, एक बन्धक, जुन मैले तीन वर्षदेखि महसुस गरेको छु, म सोच्थें कि म कहिले पूर्ण बगैंचामा, एक कठोर समुद्रमा वा तापमानको साथ हल्का र मलाई घुँडा टेकेको चिन्ताहरूबाट टाढा उठ्नेछु।हामी बयानबाजीका कमजोर व्यक्तित्वहरू हौं, कठपुतलीहरू अरूको लिपि दोहोर्याउन निर्देशन दिएका छन्, डेमोडे कमिक स्ट्रिपमा, जहाँ बलिदान वा स्वायत्तताको अभावमा अभ्यस्त छौं, हामी पेचिलो हुन्छौं, बाकस, स्क्रिप्ट, सामाजिक तानाशाही छोडेर पनि प्रश्न नगरी र हामी उही बाटो जारी राख्छौं, उही गल्तीहरू, उही मुखौटा, उही दुःख जुन मृत्युले अहिलेसम्म निल्नु पर्थ्यो।र खराब, यो यस्तो हुनुपर्छ भनेर छोराछोरीलाई सिकाउन। मेरो मृत्युको नजिकको अनुभवमा, मलाई स्वर्गबाट निष्कासित गर्ने कुरा मभित्र राखिएको बयानबाजीको ती आकृतिहरू मध्ये एक थिएन, यो मानकीकृत ढाँचा थियो, डीएनएको माध्यमबाट, जसको क्रूर बल छ, पुरानो र पूर्ण रूपमा पुरानो विश्वासहरूको जरा गाडेको छ कि हामीले अरूको आफ्नै हानिको लागि आफ्नो आत्मलाई सम्मान र बलिदान गर्नुपर्छ। पहिले परिवार र त्यसपछि तपाईं। पहले माँ और फिर तुम।र हो, यो सबै परिवारबाट आउँछ र अप्रचलित छ। पहिले हामी र त्यसपछि मात्र अरूलाई। पहिले म । तर बाकसमा पढेका र नियन्त्रित बालकले यी स्तरहरू पालन गर्छन्, चाहे त्यो परमेश्वरले दिनुहुनेछ। मनोवैज्ञानिक र शिक्षकको रूपमा मेरो ज्ञानमा, धेरै घटनाहरूले मलाई यो सत्य पुष्टि गरेको छ। आमाबाबुबाट टाढा लगिए तापनि मूल्य, भोजन वा स्नेहको अभावमा दुव्र्यवहार गरिएको बच्चा, नाबालिगहरूलाई प्रोत्साहन र संरक्षण गर्ने संस्थाहरूमा यी सबै कुराहरू बढी हुँदा पनि, तिनीहरू सबैले सधैं आफ्नो पहिलेको परिस्थितिमा, आफ्नो भएको ठाउँमा, चौराहाहरूमा फर्कन छनौट गर्छन् जहाँ उनीहरूलाई तदर्थ, जिम्मेवारी बिना र भावनात्मक परिपक्वता बिना राखिएको थियो। वास्तवमा, मेरा पुर्खाहरूले मलाई के प्रकट गरे, मेरो सत्यको ज्योति, मेरो आत्म, यसलाई तपाईंलाई मन पर्ने रूपमा लिनुहोस्, मेरो अन्तर्ज्ञान, मेरो हृदयलाई पछ्याउनु थियो। उसले मलाई के भनिरहेको थियो? अनि म उनको कुरा सुन्न चाहन्थें। स्रोतले मलाई के भन्यो भनेर म व्यक्तिगत कारणले बताउन इन्कार गर्छु। यो कुरा अहिले भन्नु पनि कुनै चासोको विषय होइन, मलाई भनिएको यो सत्य मलाई थाह पाउनु नै मेरो लागि पर्याप्त छ। र अझै, ढाँचा बलियो थियो। अरूले जिते । मैले आफूलाई गुमाएँ । म हराएँ, किनकि मेरो कम्पास, आत्म, ईश्वरीय स्पार्क वा तपाईं यसलाई कल गर्न चाहानुभएको कुनै पनि कुराले आफूलाई पुरानो मूल्यहरूको स्थायित्वमा, ढाँचाहरूको पुनरावृत्तिको लिसिसमा फस्न अनुमति दियो, जहाँ स्वयं अवस्थित छैन, वयस्कहरू बाहेक, अनि म उनको कुरा सुन्न चाहन्थें। स्रोतले मलाई के भन्यो भनेर म व्यक्तिगत कारणले बताउन इन्कार गर्छु। यो कुरा अहिले भन्नु पनि कुनै चासोको विषय होइन, मलाई भनिएको यो सत्य मलाई थाह पाउनु नै मेरो लागि पर्याप्त छ। र अझै, ढाँचा बलियो थियो। अरूले जिते । मैले आफूलाई गुमाएँ । म हराएँ, किनकि मेरो कम्पास, आत्म, ईश्वरीय स्पार्क वा तपाईं यसलाई कल गर्न चाहानुभएको कुनै पनि कुराले आफूलाई पुरानो मूल्यहरूको स्थायित्वमा, ढाँचाहरूको पुनरावृत्तिको लिसिसमा फस्न अनुमति दियो, जहाँ स्वयं अवस्थित छैन, वयस्कहरू बाहेक, हामी अरूको सपना पूरा गर्न आएका होइनौं, आफ्नै सपना पूरा गर्न आएका हौं । कुनै पनि बुबा, आमा, कुनै नातेदार, कुनै जिम्मेवार वयस्कले हाम्रो अधीनताको माग गर्न सक्दैनन्। म मेरी आमाले मन पराएको हेयरड्रेसर वा डाक्टर बन्न आएको थिइनँ। हामी स्वतन्त्र छौं, जुन क्षणदेखि हामी उड्न सक्षम छौं। अनि प्रकृतिले सिकाउँछ, पशु जीवनले हामीले बिर्सेको कुरा देखाउँछ, किनकि हामी पुरानो पारिवारिक ढाँचाका बन्धक हौं।म ५७ वर्षको भएँ, म देवताहरूमा हुर्केका धेरै बच्चाहरूमध्ये एक हुँ, जहाँ अत्यधिक पढाइ र चरित्रको कारण अनुमतिले मात्र संकीर्णता पूरा गरेन, मलाई विश्वास छ। म मेरी आमाको हेरचाह कर्ता हुँ जो हाल अस्सी वर्षको छ र घर जान चाहँदैन, अर्को बच्चासँग बस्न चाहँदैन, जसको साथ उनी सँधै बाँचेकी छिन्, किनकि उनी अब उसलाई हेरफेर गर्न सक्दिनन् र जसले मलाई कमजोरीको परिस्थिति हरू फेला पारिन् र पुरानो दोहोरिने पाङ्ग्रासँग सम्बन्धित र म प्रतिबद्धताको रूपमा, यहाँ रहन्छु।त्यसैले, यो पाठ वास्तवमा विशिष्ट बच्चाहरूको लागि हो, जो परमेश्वरलाई हुर्काइएका छन्, जो वयस्कहरूको जीवनमा दुर्घटना हुन आए, जो स्नेहको अभाव, हेरचाहको उपेक्षा, र अस्वस्थ सहजता थियो, जसले खाना वा महँगा वस्तुहरूको अभाव नभए तापनि ठूलो महत्त्वका केही मूल्यहरू असफल भए।हामी आफ्नो छनौटबाहेक, बाकसबाट बाहिर निस्कन नसक्नु, यी भयानक पर्दाहरू च्यात्न हाम्रो अक्षमताको सिकार होइनौं। ती वयस्कहरूले आफूले चाहेको जीवन रोज्छन्, उनीहरूमाथि थोपरिएको जीवन होइन। 
हिजो दिउँसोको खानामा, अक्टोपसलाई ब्रेड गरेर बीन राइस, मलान्द्रो, काँक्रा र टमाटरको सलाद बनाएपछि, मेरी आमाको गिलास सर्भ गरिसकेपछि, उनलाई लन्चमा निमन्त्रणा गरेपछि, उनी राम्रो स्वभावको अनुहारलिएर आइन्, ढिलो भए पनि, उनी हाम्रो पछि पछि खाना खान थालिन्।हामीले सेवा गऱ्यौं र यसो भन्दै सुरु गऱ्यौं: मैले तपाईंको बुबाको सपना देखेको थिएँ! तपाईं देख्नुहुन्छ, यतिका वर्षहरूमा, मैले एक पटक पनि उहाँको सपना देखेको छैन र आज मैले उहाँको सपना देखेको छु। अनि मैले उसलाई भनें कि मैले परमेश्वरलाई मलाई उहाँलाई देख्न अनुमति दिन को लागी बिन्ती गरेको छु, म जसले उहाँलाई देख्न चाहन्थें, मैले उनको सपना देखेको थिइनँ। मैले मुसुक्क हाँस्दै उनलाई सपना कसरी पूरा भयो भनेर सोधें । उनले मलाई भनिन् कि उनी बूढा भइसकेका छन्, उनी अब जवान छैनन्, उनी ढलान चढ्ने तयारी गरिरहेका छन्, हातमा ब्रिफकेस, कि उनी आफूलाई मन नपरेकी सासू, हजुरआमा बीनासँग थिइन् र उनले उनलाई भनिन्: फ्रान्सिस्को, तपाईं कहाँ जाँदै हुनुहुन्छ? तिमी घरमा सुत्न आएनौ, अहिले कहाँ जाँदैछौ? मेरो बुबा तिनीहरूलाई नहेरी तिनीहरूको छेउबाट जानुभयो र जारी राख्नुभयो। उनले आफू रिसाएको बताए । मलाई थाहा थिएन कि यो उनीहरूसँग थियो वा अरू कसैसँग। अनि त्यो ब्रिफकेस उसको हातमा टाँसिएको थियो, कि ऊ ब्रिफकेस सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण कुरा हो र उसले जीवन, पेन्सन र सेवानिवृत्तिको सामना गर्नुपर्छ, जुन मेरो बुबाको अन्तिम व्यावसायिक गतिविधि थियो,  सामाजिक सुरक्षा प्राविधिक। मैले उसलाई सोधें, यदि मेरो बुबा बूढो हुनुहुन्छ भने, तपाईं र हजुरआमा बीना कसरी हुनुहुन्थ्यो? उनले जवाफ दिइन् कि उनीहरू उही थिए, हजुरआमा बिना उनले छोडेको बेला जस्तै र आफू अहिले जस्तै छिन्। तीस वर्षको उमेरमा बित्नुभयो, मेरो बुबा मात्र बूढो हुनुभयो। सपनाकसैको ठाउँ होइन, शासन गर्ने कोही छैन, कर तिरिएको छैन र गणतन्त्रका कुनै पनि राष्ट्रपति त्यहाँ बस्दैनन्, त्यहाँ कुनै महान उपाधि हरू छैनन् र कुनै विशेष व्यक्तिहरू छैनन्।मलाई थाहा छ, किनभने म नियमित रूपमा यी ठाउँहरूमा बस्छु र मलाई थाहा छ कि यो कहीं पनि भूमि होइन। आमाले सबै कुरा खान्थिन्, आफूलाई मन नपरेको अक्टोपससमेत खान्थिन्। र म अझै पनि स्पन्ज केकको एक टुक्रा चाहन्थें। उसले मलाई कफी वा बगासेको लागि सोधेन र समाप्त हुने बित्तिकै, उसले मसँग फेरि कुरा गर् यो मानौं उसले अवस्थितको लागि माफी मागिरहेको थियो। - क्रिस्टिना, तपाईं जानु अघि, म तपाईंलाई जान्न चाहन्छु, म केहि पनि अन्त्येष्टि गर्न चाहन्न, जब म जान्छु। म त्यही ठाउँमा जान चाहन्छु जहाँ तिम्रो बुबा जानुभएको थियो, यद्यपि मलाई थाहा छ कि तपाईंको पैतृक परिवारले मलाई अनुमति दिनेछैन, तर म त्यहीं जान चाहन्छु। अब, म बैठक कोठामा जाँदैछु। सायद उनी पनि मजस्तै असल र नराम्रो कटनी गर्न आउने अमर अश्वेत स्त्रीको उपस्थिति महसुस गरिरहेकी छिन्। सबै आत्माहरूलाई स्वच्छ स्लेट बनाउने।

अनि इभाले मलाई क्याम्पान्हाको चिहानमा पारिवारिक चिहानको बारेमा परिवारको झगडाको सम्झना गराइन्, जुन हजुरआमाको अनुरोधमा किनिएको थियो, तर मेरी गॉडमदर, जो हजुरआमाको छोरासँग विवाह गरेकी थिइन्, मेरोगॉडफादर एन्टोनियो, जसलाई उनले सँधै अपमानित गरे, उनले आफ्नो नाममा राखेका थिए, अल्जिरा गुएडेस, एक ठाउँ जो उनको थिएन। अनि मेरो शक्ति हुँदाहुँदै पनि मेरी आमा त्यहीं जानुहुनेछ, यदि उहाँ मर्नुभयो भने। किनभने मेरो बुबाका अवशेषहरू यहीँ छन् र त्यहाँ बस्ने उनको इच्छा छ। र मेरो हजुरआमासंग मैले पहिले नै खाताहरू सेटल गरें। बचेको सबै कुरा भनेको मैले जीवितमानिसहरूसित हिसाब मिलान गर्नु हो। अनि जब उनी बैठक कोठामा गइन्, मैले उनलाई हिँडिरहेको देखेँ, बेतको सहायताले, र उनको खुट्टामा उनले अझै पनि बनाइरहेको एरिओलोस गलैंचा, उनको छेउमा पहेँलो बुनेको कार्डिगन, टेबलमा शब्द खोजी र कलमको केस, सेल फोन र चश्मा। मैले उनलाई सधैं एउटै च्यानलमा टेलिभिजन दिएँ, जहाँ उनले जुलियास र फोरेन्सिक विशेषज्ञहरूका कार्यक्रमहरू हेर्न सक्थे,पिम्बा संगीत र जाली विवाहको, र म मेरो काममा फर्कें। पशुहरूलाई खुवाएर, बाल्टिन र भाँडाहरूमा भएको पानी सुधारेपछि, उपस्थित हरूलाई लाडप्यार गरेपछि, मैले मेरो समस्याहरू र कुराहरूको बारेमा सोच्न बस्ने निर्णय गरें। प्रगतिमा, म भेडाको पाठा राख्छु जसले संसारको पाप लाई टाढा लग्यो, इमेलहरू जुन म आईसीएनएफ, वकील, एनओएसबाट प्रतिक्रियाको प्रतिक्षा गर्दछु, नरक जसले ती सबैलाई तोड्छ, संस्थाहरू जसले मानिसहरूलाई अनिश्चित प्रतीक्षामा झुण्ड्याउँदछ, किनकि हामी एक संख्या हौं, एक डोजियर जसले उनीहरूको जिम्मेवारीमा तौल गर्दैन र उनीहरूले विराम लगाउन चाहन्छन्, पार्टीहरू र बिदाहरू, आतिशबाजी र सतहीताको बारेमा सोच्छन्, पानी र भौचरहरू निमन्त्रणा गर्छन्, शेयर बजार र अन्तर्राष्ट्रिय राजनीतिमा लगानी,अरूको दैनिक दुर्भाग्य र दुःखमा, यदि तिनीहरू टेलिभिजनमा प्रसारित हुन्छन् भने, ताराहरूको स्क्यान्डलहरूमा र नयाँ बारहरूमा, हुकअपहरूमा र यति धेरै अन्य चीजहरूमा जुन सहानुभूति बन्नबाट टाढा छन्। 

म आरामदायी संगीतमा, पुस्तकहरूमा र कब्बालवादी शिक्षाहरूमा, ज्योतिषमा र सबै गुप्त विज्ञानहरूमा पनि शरण लिन्छु, किनकि यी मानिसहरूलाई पढ्न जान्नेहरूका लागि लुकेका छैनन्। र यदि हामीले महसुस गर्यौं भने, दिन रातमा अघि बढ्छ, समय जल्छ र हप्तौंहरूलाई वर्षहरूमा परिणत गर्दछ, राम्रोको लागि केहि पनि परिवर्तन हुँदैन, र तपाईंको आफ्नै छनौटको कैदी जीवन बिताउनु भन्दा राम्रो, यो निस्सन्देह, त्यो सपनाजस्तो, विशेषाधिकार प्राप्त ठाउँ हो, जहाँ हामी त्यस्ता व्यक्तिहरू भेट्टाउँछौं, जसले आफ्नो मुख वा हात प्रयोग नगरी हामीलाई वास्तविक मानिसहरूको कथाहरू सुनाउँदछन्,  मानिसहरू जसले महसुस गर्छन्, मैले चिनेका व्यक्तिहरूभन्दा फरक व्यक्तिहरू,कि मैले भेटेका व्यक्तिहरू दुई ध्रुवहरू बीच भिन्न हुन्छन्, कहिलेकाहीं उनीहरूले आफ्नो टाउको बालुवामा डुबाउँदछन् ताकि नदेखून्, कुनै विचार व्यक्त नगर्न वा न्याय गर्न को लागी आफ्नो आस्तीन रोल गर्न नपरोस्, अनुमानित कायरता प्रयोग गरेर, वा उनीहरूले टाढाबाट ईर्ष्या गर्छन् मानिसहरूको गुमनाम जीवन जुन उनीहरूले मनपराउँथे र कहिल्यै हिम्मत गरेनन्, जसले आलोचना गर्छन् र उनीहरूलाई समाचार र मुर्दाघरहरूमा हेर्न मन पराउँछन्। म बीसौं शताब्दीमा जन्मेको हुँ र यस एक्काइसौं शताब्दीमा म मानवीय प्रशंसाको धेरै कम छु। यसको विपरीत, अघिल्ला शताब्दीका सबै जीवनहरूले मलाई भविष्यमा आशावादी राख्छ, जुन तिनीहरू र तिनीहरूका पाठहरूमार्फत, म विकासको मार्गलाई स्पष्टता र सुसंगतताको साथ देख्छु।मैले धेरै चौराहाहरू र ध्यान दिएको छु, चौराहाहरू हामी मानवहरूको लागि सबैभन्दा खतरनाक ठाउँहरू हुन्, किनकि यो तिनीहरूमा छ कि हामी निर्णयहरू गर्छौं, गलत र सही व्यक्तिहरू र जब हामी असफल हुन्छौं र समयमा निर्णय गर्दैनौं, हामी अनैच्छिक छनौटको बन्धक हुने जोखिम राख्छौं। यो वर्ष मानवताको लागि ठूलो चौराहा हो र, मेरो प्रत्यक्षवादको आधारमा र हाम्रो वरपर देख्न सकिने परिस्थितिहरू होइन,मलाई थाहा छ कि हामी इम्प्लोसनको यो खतरालाई रोक्नको लागि उत्तम तरिका रोज्नेछौं। र चौराहादेखि चौराहासम्म, हामी भविष्यको कल्पना गर्न सक्दछौं, उड्ने कारहरू र मानवतावादी हिटहरू बीच, प्रिय बच्चाहरू र नियमन गर्ने न्यायाधीशहरू बीच जसले न्याय के हो भनेर जीवन्त बनाउन सक्छ, यदि प्लेटहरू होइन जहाँ सत्य र पश्चाताप सन्तुलित छ, अधिकार र कर्तव्यहरू समतावादी छन्, यो समझमा कि जब हामी एक अर्कालाई हानि पुर् याउँछौं,  हामी आफैलाई यो गर्दैछौं, अरूलाई प्रेम गरेर, हामी प्रेमलाई हामीमा सुरु हुन दिइरहेका छौं, कि अरूप्रतिको सत्यता र प्रतिबद्धता अपेक्षित मात्र होइन, तर न्यूनतम आवश्यक पनि छ। भोलि अझै पनि एक गैर-घटना हो, तर आफ्नो वचन, विचार र कर्मको मापन गर्न नबिर्सनुहोस् किनभने यो यस मामलाको साथ हो कि भोलि सबै बनाइनेछ। सकारात्मकता सबै भन्दा राम्रो अनुप्रयोग हुनुपर्दछ, बुद्धिको साथ, सपनाहरू र उनीहरूको लागि लड्ने इच्छाशक्तिको साथ। त्यहाँ कुनै वयस्क छैन जसले तपाईंको सपनाहरू काट्न सक्छ। र यदि तपाईं यस्तो सोच्नुहुन्छ भने, आफ्नो सपनाहरू प्रकट नगर्नुहोस्, आफ्नो बारेमा सकेसम्म कम कुराकानी गर्नुहोस्। ती शत्रुहरू तपाईंको नातेदार र मित्रहरू जस्तै बढ्दै जान्छन्, घुलमिल हुन्छन् र आफैलाई ढाक्छन्। अनि हृदयको कुरा सुन्न सिक्नुहोस्, किनकि यो निस्सन्देह, तपाईंको सबैभन्दा राम्रो साथी हो। आफैलाई प्रेम गर्न सिक्नुहोस् र आफूलाई कुनै पनि अन्य मानिसभन्दा माथि विश्वास गर्नुहोस्। र यसले प्रकृतिलाई पढ्छ, यो अधिकांश मानिस भन्दा बढी वफादार छ। तुम तुम्हारी सबसे अच्छी दोस्त हो। अनि यदि तपाईं आफ्नो सबैभन्दा राम्रो मित्र हुन सक्नुहुन्छ भने, आफैलाई, आफ्नो निष्ठा, तपाईंको अन्तस्करणको कदर गर्न सिक्नुहोस्, आफैलाई अझ बढी पत्ता लगाउनुहोस्। तपाईं एक शानदार मानिस हुनुहुन्छ र तपाईं बस बाँच्न आउनुभयो, तपाईंको सपनाको सामान र चौराहामा बुझ्न सिक्नुहोस्, जहाँ तपाईंको हृदयले तपाईंलाई पठाउँछ र अरूको विचार नसुन्न। अरूहरू सधैं अरू नै हुनेछन्, आफ्नो लागि जिम्मेवार हुनेछन्। तपाईं आफ्नो संसारको सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण भाग हुनुहुन्छ, कुनै पनि कुराले तपाईंलाई ओभरराइड गर्दैन, कसैले पनि तपाईंसँग के गर्न सक्दैन जुन उनीहरूले गर्दैनन् . हामी लचिलो हुनैपर्छ, तर सपना र जीवनको छनौटको सन्दर्भमा होइन। त्यो सत्य हो जसले तपाईंको बाटो छर्नेछ, तपाईंको सपनाको सामान। र त्यहाँ धेरै चौराहाहरू हुन सक्छन्, धेरै निर्णयहरू गर्न, तर चतुर हुनुहोस् र तपाईं लड्न चाहानुहुन्छ लडाईहरू छनौट गर्नुहोस्। खुद को प्राथमिकता दें। अरूले पनि त्यस्तै गर्छन्। हामी प्रेम दिन सक्दैनौं, जबसम्म हामी आफैलाई प्रेम गर्दैनौं।

Comentários

Mensagens populares