पछुतो बिना परमेश्वर

 



त्यो सपना सधैं सबैभन्दा सुन्दर थियो, र तपाईं यसमा, तपाईं साउंडट्रैक, प्राकृतिक प्रभावहरू, स्क्रिप्ट, एपोथेसिस र समापन। यो यति टाढा र संरक्षित थियो, यो पहुँच योग्य थिएन। तपाईं आगो र जुनून निभाउन, तपाईं सपना समाप्त र निराशा को ढोका खोल्न भनेर भन्न सजिलो तरिका. के यो कतैबाट मरेको छैन, किनकि यो फल्यो, किनकि यो हुर्कियो, त्यसोभए, यदि कसैले पनि खाना खाएन, पानी दिएन, उपचार गर्यो, सफा गरेन भने, यो किन बिरामी भएन र यदि यो मर्दैन भने? मेरो प्रेम, तिमी किन डरायौ?
परमेश्वरले जवाफ दिन सक्नुहुन्थ्यो, र सायद उहाँले मलाई, तिनीहरू दुवैलाई, चुपचाप गर्नुभयो। 
यदि उसले कुनै कुराको पश्चाताप गर्नुपऱ्यो भने, मलाई विश्वास गर्नुहोस्, यो कहिल्यै प्रेमको हुनेछैन। मानिसहरूले प्रेमलाई बिर्सेका छन् र यसको ठाउँमा अरू धेरै कुराहरू राखेका छन् कि तिनीहरूले सबै कुराहरूको कदर गरेका छन् र बाटोहरू उल्टाएका छन्।परमेश्वरलाई प्रेमको पछुतो छैन, मेरो प्रेम। कि उहाँ यी सबै कुराहरू हुनुहुन्छ, यो पदार्थको जुन शैतानले लोभ गर्दछ, किनकि ऊ महसुस गर्न सक्षम छैन। अनि म, परमेश्वरद्वारा आशिषित, म तपाईंको लागि महसुस गर्न आएको छु, डबल धन्य महसुस. अनि म तिमीहरूप्रति को प्रेमलाई फेरि एकचोटि तिमीहरूलाई कढ़ाई गर्छु। परमेश्वरले प्रेमको पश्चात्ताप गर्नुहुन्न। यसको अभावले गर्दा नै संसार रिसाउँछ । ~
र म तपाईंलाई अर्को क्यानभास चित्रित गर्दछु, स्केचहरू र निरन्तर र बारम्बार स्ट्रोकले भरिएको, जुन प्रेमको अभ्यासमा, अनुशासन लिइन्छ र फेला पर्दछ। र सबै रंगहरूमा म तपाईंलाई भेट्टाउँछु र सबै रंगहरू स्ट्रिप र तपाईंलाई परिभाषित गर्दछु, र सबै क्यानभासमा तपाईं एक बिना शर्त नायक हुनुहुन्छ र म तपाईंलाई प्रकट गर्न आएको छु र म तपाईंलाई प्रकट गर्दछु। र म के महसुस अनुसार तपाईं प्रेम चित्रित, र म त्यो दृष्टि समर्पण रूपमा, म पृष्ठभूमि संगीत वृद्धि, स्नेह को पानी मा रंग को ग्रेडियन्ट एक धुन प्रतिपादन जहाँ कुनै छत, कुनै सीमा छैनर न त प्रदूषण छ। तपाईं, शुद्ध र दोष र गुणसंग पूर्ण, तपाईं मुख, हात र चुम्बन एक भाषा को कोमलता मा एस्पेरान्तो जस्तै संगीत सेट, क्याडेन्जा मा, एक एकल मंच मा, र तपाईं सबै कुरा को लागि कारण हो, तपाईं को बारे मा अध्ययन को मात्रा को लागि, तपाईं, मेरो प्रेम, एक कक्ष कन्सर्ट भन्दा कम हुन सक्छ, केवल तपाईं र एक व्यापक आन्दोलन,  जब म तपाईं सबैलाई डिस्पोज गर्छु, जबकि म तपाईंको प्रशंसा गर्दछु, अन्त्य बिना एक टुक्रामा, जहाँ म तपाईंलाई चित्रकलाको सिम्फनी मध्यस्थता गर्दछु, यो मेलोपियामा। तिमी, मेरो प्रेम, मलाई भस्म गर्ने आगो हो भनेर जान्दछौतपाईं, शुद्ध र दोष र गुणसंग पूर्ण, तपाईं मुख, हात र चुम्बन एक भाषा को कोमलता मा एस्पेरान्तो जस्तै संगीत सेट, क्याडेन्जा मा, एक एकल मंच मा, र तपाईं सबै कुरा को लागि कारण हो, तपाईं को बारे मा अध्ययन को मात्रा को लागि, तपाईं, मेरो प्रेम, एक कक्ष कन्सर्ट भन्दा कम हुन सक्छ, केवल तपाईं र एक व्यापक आन्दोलन,  जब म तपाईं सबैलाई डिस्पोज गर्छु, जबकि म तपाईंको प्रशंसा गर्दछु, अन्त्य बिना एक टुक्रामा, जहाँ म तपाईंलाई चित्रकलाको सिम्फनी मध्यस्थता गर्दछु, यो मेलोपियामा। तिमी, मेरो प्रेम, मलाई भस्म गर्ने आगो त्यही हो जसले मलाई यस आकस्मिक सङ्गीतको आधारमा घुलाउँछ भन्ने कुरा राम्ररी थाह छ। 
मैले तिमीलाई त्यहाँ चित्रित गरें, जब मैले तिमीलाई हेरें, यो वास्तविकता हो भनेर विश्वास पनि नगरी, मैले तिम्रो जुम्ल्याहा जुत्ता, मेरो मोजा र एक पटकमा एक खुट्टा उतारें, मैले तिनीहरूलाई मेटल बेसिनमा रोजमेरी र रोजमेरी पानीको साथ राखें, जबकि तपाईं, बसेर मेरो अनुरोधहरू पालन गर्दै, मलाई सूक्ष्म रूपमा हेर्नुभयो, तपाईंको हातमेरो जिन्समा आराम गर्दै। म मगदलीनीजस्तै तिम्रो नजर थाम्न सकिनँ, किनभने त्यस क्षणमा, मैले दयालु र रहस्यमय परमेश्वरलाई धन्यवाद दिएँ, र तपाईंको खुट्टा धुन चाहन्थें, मेरो केशले होइन, तर मेरो ओठ र हातले, तिमीलाई संसारको थकावटबाट शुद्ध पार्न जुन तिमीले बितेको थियो र कहिल्यै दया गरेन, किनकि तिमीले पनि कहिल्यै गुनासो गरेनौ, एक्लो पनि होइन। मेरो हातको खोलले त्यो निको पार्ने पानी मेरो घुँडासम्म, मेरो औंलाहरूसम्म पुऱ्यायो, र मैले फेरि त्यही धन्यवादको प्रार्थना दोहोर्याएँ, किनभने थकानको बावजुद पनि मलाई लागेको थियो।संसारले तिमीलाई ल्यायो, तिम्रो खुट्टा उही रह्यो, जीवनको लागि बाटो बनाउने इच्छाका साथ, वा शायद त्यो रातमा बग्ने इच्छाको साथ, जसमा, हामी दुवै वर्तमानमा बसिरहेका थियौं, दुर्लभ, यति दुर्लभ, अझै पनि शुद्ध सम्झनाहरूले कढ़ाई गरिएको थियो, जुन त्यहाँ भौतिक भएको थियो। मेरो मुखबाट प्रार्थना र समर्पणको आँसु पनि कचौरामा जोडियो, जहाँ पानीले दुई प्रेमीहरूको शरीरजस्तै एउटै गीत गायो। अनि मैले तिमीलाई पहिलो चोटि हेरें, जसले मलाई थर्काउने भावनाको भार थाम्न सफल भयो। भित्र, एक असंयमित आँधी जस्तै जसले संसारलाई एक घुट्कोमा झार्छ, र यो तब थियो कि म तपाईंलाई तपाईंको खल्तीमा राखिएका सबै सपनाहरू देखाउन चाहन्थें, अनादि कालदेखि, तपाईंलाई अझै पनि याद छ कि छैन थाहा छैन, यदि तपाईंले अझै पनि मेरो जस्तै देख्नुभयो भने, रङहरू र सूक्ष्मताहरू, र मैले रातमा बाल्कोनी खोलें, चिसो भुइँमा एक कुशन खोलें र तपाईंलाई बस्न निमन्त्रणा दिएँ। अनि मैले तिम्रो छाती खोलेँ, मेरो, र तिम्रो खुट्टाको बीचमा, अब नाङ्गै, र अन्तमा, मैले सपनाको तरल, छिद्रपूर्ण, मीठो जडीबुटी र समुद्री पानीको गन्धले महसुस गरें, मैले तिम्रो खुट्टामा मेरो नाजुकता राखें, मैले तिमीलाई भनें कि संसारले हाम्रो संगीत बजाउन बिर्सेको छ र तपाईं मौन रहनुभयो,  यस पटक, छायाँ वा लाश बिना, बस उपलब्ध, एक मौनता जसले रहस्यहरूको अनावरण गर्न र बुझ्नको लागि, मैले लामो समयदेखि राखेको अनुष्ठानको लागि र तपाईंले बुझ्नुभएको अनुष्ठानको लागि आफैलाई उधारो दियोजुन आफै प्रकट हुनेछ। अनि मैले तिम्रो निलो रङको जिन्स, तिम्रो एक्वा-निलो स्वेटर च्यातें र तिमीले मलाई यत्तिका वर्षसम्म टाढा राखेको प्रतिरक्षालाई धमिलो बनाएँ। 
तिनीहरू न त पुराना थिए न त नयाँ भजनहरू, होइन, राखिएको इच्छाको त्रिएक ठ्याक्कै उही थियो, हाम्रो सङ्गीत, पहिलो सोलफेजमा, रचना जुन हामीभन्दा बाहिर रह्यो, र मलाई बताउँछ कि मैले जुनून र प्रेमलाई कहाँबाट चिनेको थिएँ, उही नदीको पाखुराहरू जस्तै जसले मुखमा प्रवाह गर्न उचित समय राख्यो। संगीत भित्र र बाहिर थियो, संसारमा र हाम्रो बीचमा, एक तीव्र इच्छाको, योजना वा प्रतिबन्धहरूको लागि समय नदिई, तरल तारहरूको बाढीले मेरो पेटको गहिराइलाई छुन्छ, चिन्ता एक चरा थियो जुन पानीको नजिक उडेको थियो, जब रात हाम्रो शरीरमा थर्मोमिटरहरू उठ्यो र हाम्रो घरमा बस्ने भूतहरूलाई मुक्त गर्यो,  एक बार नोस्टाल्जिया के लिए बंद हो गया।गतिको बीचमा रातको लय, दौडमा युगल, चौडा, एडागियो, एन्डेन्टे र एलेग्रो, जुन ढिलो, लामो, उग्र र अनियन्त्रित भन्नु जस्तै हो, मेरा हातहरू ब्रश र नितम्बहरू तपाईंको मुखबाट विलाप गरिरहेका थिए र मैले तपाईंको असमान आँखाहरू देखें, मैले काई-हरियो गोल गरें र फैलियो, शुक्राणुको कम्बल जस्तै, तपाईंको सम्पूर्ण छालाप्रति कृतज्ञताको प्रार्थनामा,  मैले कोमल हावाको चित्र कोरेँ र यस नाटकको निष्पादनमा परमेश्वर त्यहाँ हुनुहुन्छ भनेर उमंग र उपदेशको एक विचित्रतामा तपाईंसँग विलीन भएँ।जसलाई उनले लामो समयदेखि सपना भनेका थिए । त्यसपछि, तपाईंको सास शान्त भयो र मेरो घाँटीसम्म फर्कियो, फेरि एक महिला, पोथी, सिंहनी, जन्मजात र भावनात्मक जनावर जस्तो महसुस गर्ने आनन्द, र त्यसपछि मात्र, केवल चिन्तन, बढ्दो र एक कप्पेलाले तपाईंलाई मेरो आत्मसमर्पणको नियति क्यानभास दियो। अनि हाम्रो निद्रा र सञ्चय गरिएको थकानको बीचमा, हामीले आफूलाई नाम बिना, समय बिना, स्मृति बिनाको भोरमा त्याग्यौं, जहाँ मैले तपाईंलाई बारम्बार त्यो कथा सुनाएँ जुन मैले सम्झेको थिएँ कि तपाईंले मलाई यति धेरै जीवन पहिले भन्नुभएको थियो, अर्को वातावरणमा, जहाँ हामी मध्ये कसैले पनि अर्कोको लागि परित्याग र लालसा बिर्सेका छैनौं। 
प्रतीक्षा अन्तरालमा डर बाँकी थियो, उत्पादन र निराशा, डर र शङ्का बाँकी थियो, र लार दशकौंको बीचमा जन्मिएको थियो,त्यो समयको सिँढीको छेउमा, झरनाहरूमा र पहाडहरूमा, जहाँ हामीलाई पागल बनाउन, परमेश्वरले ममा सुरक्षित राख्नुभएको सम्झना मेट्नको लागि चम्किलो रङहरूले झूटहरू निर्माण गरिएको थियो। म अझै पनि बीउ, फूल, अनाम फल, तिमीहरूको हरेक ठाउँमा बगैंचा हुँ। 
तपाईं चिमेरा र सपना हुनुहुन्छ, अनन्त प्रतीक्षा, क्षणिक पीडा, पहिलो सिम्फनी, फूलमा वसन्त, प्रेमको मीठो र कोमल स्मृति, बच्चाको खेल। तपाईं एक महिला को रूप मा मेरो लालसा को ज्वाला हो, गर्मी मा। तिमीहरू हावा, आँधी, समुद्र, नदी र झरनाहरू, अदनको बगैंचाहरू र आगोका चिताहरू हौ, जहाँ शब्दको सुरुदेखि नै प्रेमका सबै क्यालेन्डरहरू तीव्र रूपमा जल्छन्। आज पनि, भविष्यमा, तपाईं त्यो स्टेशन हुनुहुन्छ जहाँ बीउहरू अंकुरित हुन्छन् र फलहरू, गुलियो, तरकारी हरू र मसलाहरू जुन प्रेमको गहिराइको मौसम मा काटिन्छ। आज पनि, तपाईं, सुरु र अन्त, बाधाहरूको अन्तराल र मबाट धेरै दृढ संकल्पको साथ। यो आज पनि त्यस्तै छ, र यदि तपाईं मेरो छालामा अन्त लेख्नुहुन्छ भने, तपाईं लालसा मेट्नुहुन्छ र गहुँ छर्नुहुन्छ। तेल र एक्रिलिक पेन्टको प्रयोग गर्नुहोस्, तर मलाई पूर्ण, जिद्दी, कोमलता, जुनून, तत्काल आत्मसमर्पण, र सबैभन्दा पुरानो भावनाहरू संरक्षण गर्ने उपहार नबिर्सनुहोस्। आज पनि म हाम्रो आफ्नै समयको छातीमा तपाईंलाई पर्खिरहेको छु! म भविष्यको बारेमा लेख्छु र परमेश्वरलाई समर्थन गर्छु। तिमीहरू जो स्वर्गबाट मकहाँ आएका हौ, तिमीहरू जो ममा बस्यौ, जब तिमीहरू चिच्य्यौ, ग्रीष्मऋतुको आगोभन्दा पनि अनन्त बिदाइ रहिरहे।परमेश् वरको पश् चात्ताप हुनुभन्दा धेरै अघि शताब्दीयौंले विजय हासिल गर्नु र औद्योगीकरण गर्नुभन्दा धेरै अघि नै एटलान्टिसलाई किंवदन्तीमा परिणत गर्ने बाढीभन्दा धेरै धेरै। मेरो प्रेम, म तपाईंलाई अवतरण, एक ताल र केही चमेली, आधा दर्जन मेरिगोल्डहरू र, प्यान्थियनमा जहाँ मैले तपाईंको आत्मा अपहरण गरें, म तपाईंलाई बताउन पर्खनेछु कि म दृढ, लचिलो, बाँसको बेत हुँ, कि म परमेश्वरलाई प्रणाम गर्दछु र यो उहाँमा छ कि म तपाईंको लागि पर्खिरहेको छु, हो, उहाँमा! त्यो प्रेम उत्पीडन, संकुचित, घेराबन्दी होइन, त्यो प्रेम बाँच्नको लागि हो, सर्टकट वा सजिलो बाटो बिना, केवल प्रेम र अरू केही होइन। र उहाँमा, मेरो प्रेम, पछुतोको लागि कहिल्यै ठाउँ हुनेछैन। 

Comentários

Mensagens populares