90-ականներին լրացել է ժամանակը

 



Մեր հնարած ժամանակը օգտակար է հյուրասենյակի դարակների վրա, գրքերի միջեւ, այն գրքերի միջեւ, որոնք չեն, եւ այն գրքերի միջեւ, որոնք ես պատրաստվում եմ այրել, իսկ մյուսներին, որ ես պահելու եմ, խոհանոցի դարակների միջեւ, այն խրճիթի միջեւ, որ կոտրեցի այսօր, եւ այն գրքերի միջեւ, որոնք ես շարունակում եմ պահպանել, նրանց միջեւ, որոնք ես պատրաստվում եմ դնել ամանի մեջ եւ նրանց միջեւ, որոնք ես պատրաստվում եմ նվիրաբերել: Ժամանակը երբեմն թռչում է, ոչինչ չի զիջում, երբեմն դանդաղում է, ինչպես դաստակիս սվաքը, որը ուշանում է կամ առաջ է գնում՝ կախված տրամադրությունից: Ժամանակային գարշահոտություն հին եւ միշտ նոր է երեւում, քանի որ հարմար է, որ մենք մերժենք գիշերահավասարները եւ առանձնացնենք դրանք սոլիստներից, լցնենք լուսնոտները եւ դատարկենք դրանք, կատարենք ժամկետները, թույլ տանք համաձայնությունները, հրաժարվենք պատճառներից կամ կռիվներից, բայց ժամանակը, իմ սերը, ժամանակը վոծ կենդանի է: Եվ եթե ժամանակն այն է, ինչ մենք ստեղծում ենք դրանից, իմը եղել է մի միայնակ գայլ, ծառի օձ, որս, արջ, ինձ հետ քնում են, մինչ ես երազում եմ քեզ եւ պատժում եմ քեզնից: 
Կնոջ կրծքավանդակում ժամանակը կարող է լինել գերհոգնածություն եւ դժվար է հասկանալ, հնազանդվել հիշողություններին եւ բուժել ցավը: Երբ շատ ես ապրում, շատ ես պահում, այնքան շատ ես մնում ու դուրս գալիս քեզնից, դատապարտում ես ինքդ քեզ, համարձակվում ու տխրում, մինչեւ որ տեսնում ես նրանց ու ասում՝ դեռ այնտեղ ես, դու դեռ կենդանի ես: 

Ես վերադառնում եմ, ակնհայտ է, որ թանկագին պահին ածականը իմն է, եւ ես օգտագործում եւ չարաշահում եմ այնքան, որքան ուզում եմ բառերը, որոնք պահպանում են ձեր ներկայությունը: Եվ ձեր բերանից մի հարց դուրս եկավ, բայց իրականում, ես գիտեմ, Աստված ներկա էր, դա ոչ միայն մի հարց էր, այլ մի շարք հարցեր, որոնք ուզում էին կոտրել բերանը, շուրթերդ, վազել դեպի ինձ, ինչպես մի թույնով լի նետեր, որ ձեր բնակության հերոսները դուրս էին հանել, հարվածելով եւ խոցելով ձեզ նայելու այդ պահը եւ,  Այնուամենայնիվ, նրանք չընկնեցին ձեր բերանից, կպան ձեր լեզվին, ատամներին, թուքիդ մեջ եւ ես, ցնծում եմ, նույնիսկ չգիտեինք, թե ինչպես պատասխանել կամ խնդրել քեզ բարեփոխել: Ես բառացիորեն ապշած էի, անզգայացած, հիպնոտացված: Նա չգիտեր, թե ինչպես պատասխանել, ի՞նչ հարց էր, ի վերջո, եթե այդքան շատ էին եւ եթե իրար վրա վազում էին արտաբերվելու ճանապարհին, բայց ես այդ պահին լաց չէի լինում, ցավ չէի գտնում, այլ հասկացողություն: Դրանից հետո ես լաց եղա, ոչ թե այն պատճառով, որ հասկացողությունս խուսափել էր ինձանից ժամանակի այս կոխկռտման համար, այլ որովհետեւ այլեւս չէի կարող նայել քեզ, օրերի բետոնով: Եվ քեզ չտեսնելն է իմ մասին մոռանալը: Աչքերս մուրացկաններ էին, հուսալքված, որ ավելի շատ ժամանակ կարող է լինել կամ որ սահմանափակող դեւը, որ ինձ գողացել է նման խորհրդածությունից, գուցե ձեր կյանքում գոյություն չունենա: Եվ եթե ես լինեի տիկին, ժամանակի տեր, ես կդադարեցնեի տիեզերքը հենց այդ վայրկյանին, երբ բերանդ բացվեց ինձ հետ խոսելու համար, որովհետեւ քո աչքերի պատուհանից ես կարող էի կրկին տեսնել ինքս ինձ, ամբողջ, այնտեղ, իմ աչքերիդ մեջ, ես կրկին հայտնվեցի եւ կարողացա ճանաչել ինքս ինձ եւ շարունակել ապրել: Ժամանակն ինձ հետ խաբեբա է, քանի որ երբ ես երազում եմ քո մասին, այն հեծնում է եւ երբ մտածում եմ քո մասին, այն քեզ հեռացնում է դեպի անհնար մի ալլե: Ահա թե որտեղ եմ ես... Ես արդեն գիտեմ, որ դրանք խոսքեր են, դրանք պարզապես բառեր են, ինչպես քամին կամ փոթորիկը, ալիքը կամ բռնությունը: Բռնությունը, որ ես գտել եմ քո մեջ եւ նորից կորցրել եմ ինձ: Չեմ անհանգստանում... Ես միշտ կլինեմ ձեր աչքերի պատուհանին, որոնք աշխարհին նայում են յուրահատուկ եւ համեստ ձեւով: Դուք, որ անցյալն էիք եւ ներկան, կյանքի գրքի ներսում եք, որ իմ անկողնու կողքի սեղանի վրա է, ապագայում՝ առանց ժամանակ առ ժամանակ: Երբ վերջին անգամ խոսեցի հորս հետ, նա ասաց, որ վերջին փուլն եմ վառում ։ Հիմն. Եվ որ ապագան նախագծվել է իմ կողմից, մատներովս, իմ աչքերով եւ չափված իմ սրտով, երաժշտական նոտաների ռիթմով, որ ես կդնեմ օրակարգում: Որ օրակարգն իմն է: Իմ հայրը միշտ բարի կլինի ինձ համար։ Մեծահոգի. Սրտամկանի. Իսկական ջենթլմեն:Բայց նա ճիշտ է։ Եվ ուզում եմ ձեզ ասել, որ անցյալը հնազանդվում է ժամանակին, ժամանակագրական առումով չափվում է դարաշրջաններում, հեղափոխություններում, հնարամիտ հայտնագործությունների մեջ եւ այլք պակաս, ճիշտ ինչպես ներկան, այն կոմպասների մասին, որոնք մարդկությունը հյուսում է, առանց մեծ գիտակցման, հիմնականում իր ազդեցությունների, առջեւում: Ապագայում նա այլեւս ժամանակ չունի, դրանով է ցնդում: Քանի որ ապագան թռչունների հոտ է, որը սահում է երկնքում, եւ երկինքը չի կարող ժամանակի եւ պետության նման բանտեր վերագրել, որովհետեւ այն ազատ է եւ զերծ է նրա հետ կապված մեր մտադրություններից: Ապագան ամբողջ ակվարիումն է, այնքան շատ պլուտոն իր մեջ, չունի ժամանակ, որը կարող է դիմակայել իր վերափոխումներին եւ վերածնունդներին, ապագային պատկանում է այն երաժշտությունը, որն ազատ է եւ նվագում է անմեղ երեխայի կամ կապարճ տենորի բերանում, հին ստեղնաշարի կամ նոր սերնդի մեկ այլ, որ երաժշտությունը, երբ այն երաժշտություն է ծնվում առանց ժամանակի եւ կոչվում է անժամանակ եւ ժամանակակից եւ կատալոգի բոլոր ձեւերը չեն բանտարկվում,  քանզի նա, ինչպես թռչունները, հնազանդվում է ազատության վավերականության մասին, որ ոչ պակաս աստվածը կարող է ֆետերներ ստեղծել եւ բանտարկել: Երաժշտությունն ու մաթեմատիկան ազատ են, մարդկային միտքն ազատ է, եւ ամեն ինչ, որ ազատ է, ինչպես սերը, չի տառապում մասնավորեցումից, թռչում է մի կրծքից անվերապահորեն, անկախ նրանից՝ ուզում եք, թե ոչ: Ինչպես Նեպտունը տիեզերքի սկզբում, այնպես էլ չկա մեկը, որ կանգնեցնի այն, այն կդադարի, կլուծի այդ կապսուլաները, ակնհայտ քաղաքակրթության այս հավատալիքները եւ մեզ կհասցնի նոր ուղղությունների, որոնք դեռ չեն գրանցվել: Դժվար թե դրանք լինեն հաջորդ դարում ։ Սատուրնի համար, թե ինչպիսին է Սատուրնը՝ ժամանակի տիրակալը: Իմ սերը ոտնաթաթի ժամացույց չէ, որ պատմում է ժամանակը, եւ ոչ էլ Big Ben ժամացույցը, ճշտապահ եւ բրիտանական, իմ սերը պատահական, անջատված դաստակի ժամացույց չէ, որը լի է հավելվածներով: Իմ սերը չի հնազանդվում արգելակներին կամ բայերի լարումներին, բացի այն ժամանակ, երբ ես մտածում եմ ձեր մասին: Եվ այդ պահին ես ժամացույցով եմ զրկում: Եվ երբ ես երազում եմ ձեր մասին, որն իմ ամենախաղաղ եւ ամենագեղեցիկ մասն է, վալսինգ, ես երազում եմ ձեր մասին բոլոր աշխարհների հարթակներում.  Եվ գնում եմ դեպի լուսին ու ետ՝ անցնելով այն աստղերի կողքով, որոնք սիրում եմ: Դուք ամենագեղեցիկ եւ ամենահին աստղն եք, որի մեջ երբեք չէր կարելի հայելել մարդկանց ժամանակը: Չկա, կրկնում եմ, երբեք չի լինի մարդիկ, ժամանակը կամ որեւէ այլ մարդկային հնարք, որը կարող է սահմանափակել, դատապարտել, դատել, գնահատել եւ իսկապես հասկանալ սերը ներսից: Եվ շատ ավելի քիչ մահ, որն ասում է, որ այդ մարմնի ժամկետը լրացել է, ամսաթիվը: Այդ սերը չի սպառվում, երբ այն կա: Ձեր սերը ազատությունն է, թռչունը, որը թռչում է դեպի ամենապայծառ աստղը եւ իրեն զգում է տանը: Եվ այդպես է, երբ ես տեսնում եմ քեզ: Կոշիկներս հանում եմ ու տուն գնում. Եվ դու այդ տունն ես: Վերեւում, ինչպես ներքեւում: Եվ մի հանգցրեք, որովհետեւ դուք այդ աստղն եք: 

Comentários

Mensagens populares