बेस्टियरी[सम्पादन गर्ने]

 




सबैले आफ्नो बारेमा जान्दछन्। विकासवाद र प्रतिगमनका प्रक्रियाहरूबाट, कर्मका पाठहरूबाट, भोल्ट-अनुहारहरूबाट, उनले चिनेका मुखौटाहरूबाट र उनले लगाउनुपर्ने मुखौटाहरूबाट, चाहे ती प्रतिरक्षा वा आक्रमणको एक रूपको रूपमा थिए, हामीबाट आफूले के आशा गरेका थिए वा, निस्सन्देह, जसले हामीबाट पहिले नै थाहा पाएको कुराको अपेक्षा गरेका थिए, हामीले अर्कोलाई हामी भित्र को हौं भनेर मूल्यांकन गर्यौं। र म यस बारेमा कुरा गर्छु र म आधा मुस्कान पनि रोक्न सक्दिन, शंकाको माथिल्लो ओठको उदय, तल्लो ओठको, जोकरको वक्रतामा। हो, म सँधै एक अदृश्य थ्रेडमार्फत म को थिएँ भनेर तुलना गरें जुन प्रतिक्रियामा समाप्त भयो। म जे छु त्यही दिन्छु, किनकि अरूहरू पनि मजस्तै छन्। अरू हरू पनि म जस्तै छन्। अनि म फेरि दोहोर्याउँछु, थप्छु, विशेष गरी मेरो लागि, यदि अरूहरू पनि म जस्तै हुन्थे भने यो कति राम्रो हुने थियो। यो वाक्यांश को सद्भाव र यसको असत्य एक साथ स्पन्दन। अर्कोको यो असम्भव समकालिकतामा विश्वास गर्ने हिम्मत गर्ने मूर्ख को होला, म भित्रबाट जे प्रतिबिम्बित गर्छु त्यो बाहिरबाट आउँछ!? र यो वास्तवमा यो कसरी काम गर्नुपर्छ, विनिमय को मुद्रा थियो। तर, मेरा प्रियहरू, विनिमयको मुद्रा पनि एउटै पक्षमा प्रतिबिम्बित हुँदैन। एकातर्फ टाउको र अर्कोतिर पुच्छर । द्वंद्व। या त तपाईं आफैलाई आकर्षित गर्नुहुन्छ कि तपाईं के हुनुहुन्छ वा तपाईं के डराउनुहुन्छ! यदि तपाईंले कठिन, विरोधाभासी, प्रतिकूल परिस्थितिहरू अनुभव गर्नुभएको छ भने, यसको कारण तपाईंले तिनीहरूबाट केही सिक्न आवश्यक छ, भावनात्मक, मानसिक, बौद्धिक रूपमा विकास गर्न आवश्यक छ। र यो सधैं मामला छैन। हामीमध्ये केही, र म आफैलाई उद्धृत गर्दछु, (तर म अझै पनि विश्वास गर्दछु कि म जस्तै धेरै छन्) जसले आफ्नो चौराहामा बाँचेका थिए, जसले पतन-अप-अप-र-पतन-फेरि मार्फत आफ्नो लडाईजितेका थिए। हामीमध्ये कोही-कोहीले सिक्दैनौं। अक्सर, ब्रह्माण्ड, स्रोत जसले पाठलाई बढावा दिन्छ, शिक्षार्थीको जिद्दीको सामना गर्दै, नयाँ "दुःखहरू", नयाँ परिस्थितिहरू ल्याउँदछ जसले सिकाईलाई बढावा दिन्छ। के म मूर्ख वा उदार छु? के म चुस्ने व्यक्ति हुँ वा म जिद्दी छु? किनभने, जब हाम्रो स्वभाव हामीले बोक्ने कुराप्रति वफादार हुन्छ, हामीमध्ये धेरैले त्यस्तो प्रतिक्रियामा विश्वास गर्न जोड दिन्छौं जुन हुँदैन, वा अर्कोतर्फ, चरम पक्षमा हुन्छ। र यो थर्मल झटकाले जिद्दी तोड्छ, कडा पत्थरमा नरम पानी जस्तै, यति सम्म कि यो छेदन नभएसम्म हिट हुन्छ। पानीको दृढता, पहिले छल्नमा, त्यसपछि जिद्दी गर्न र त्यसपछि अवरोधहरू तोड्नमा, यो घटना हो जुन ग्रहको प्रकृतिमा एक्स्ट्रापोलेट गरिएको छ, यसलाई बाँध, एक डाइक, ज्वारभाटाको लहर, सुनामी, संक्षेपमा भन्न सकिन्छ, जुन हामी सबै यसको हिंसा र परिमाणको लागि जान्दछौं। खम्बाहरू बाहेक पानी समशीतोष्ण छ। र यदि चरम ध्रुवमा एकातर्फ तपाईंमा उदासीनता र निरन्तर उदारता छ भने अर्कोतर्फ तपाईंसँग प्रचलित रूपहरूसँग विच्छेद छ। म खम्बामा छु । ब्यालेन्स बीचमा छ । आन्तरिक घडीको आज्ञा पालन गर्ने मेरो जिद्दीले नै मलाई चरम सीमामा पुर् यायो। वा परमेश्वर, यदि तपाईं चाहनुहुन्छ भने। म एक मानव देवी हुँ जसले प्रतिक्रियामा छोडेको छ। म सहानुभूति हुँ जसले आफ्नो डर गुमाएको छ र अब नार्सिसिस्टहरूलाई आकर्षित गर्दैन। जसले विषाक्त सम्बन्धहरूमा जोड दिँदैन, जसले अरूको अमानवीयतालाई त्याग्छ। सबै जना कहाँ जान चाहन्छन् मलाई वास्ता छैन । म आफैमा ध्यान केन्द्रित गर्छु र यो मेरो लागि ठूलो चासोको विषय बनेको छ। म जो ऐनामा हेर्न र मेरो प्रतिबिम्ब हेर्न योग्य थिएँ, जिद्दी र सामान्यीकृत राम्रोमा दृढदेखि, अब आफैलाई हेर्छु, लामो समयसम्म रहन्छु र आफैलाई सुधारगर्छु। म भौतिक दर्पणको कुरा गरिरहेको छैन, तर आन्तरिक दर्पणको कुरा गर्दैछु। दुवै मा, म कुनै पनि र मेरो वरिपरि सबै मानिस भन्दा आफूलाई प्राथमिकता दिन सिके। मेरा बच्चाहरू पनि समावेश छन्। म जनावर वा रूखहरू समावेश गर्दिन, ममा निर्भर हुनेहरूको अस्तित्वको लागि म जिम्मेवार छु, जो उनीहरूमा निर्भर छैनन्, उनीहरूको छनौट। प्रत्येकले आफूले रोपेको बाली काट्नेछ। आफूले सिकाएकाहरूलाई तपाईंले के सिकाउनुभयो र जसको लागि तपाईंले एकपटक आफूलाई जिम्मेवार बनाउनुभयो, यो उनीहरूका लागि महत्त्वपूर्ण छ, प्रत्येकले के कटनी गर्नेछ परिपक्वता र प्राथमिकता र छनौटको परिणाम हुनेछ। आज म मेरो पहिलो रोजाइमा छु । मेरो सबै भन्दा राम्रो संस्करण। मैले अरूमा के लगानी गरें, मैले आफैंमा लगानी गर्ने निर्णय गरें, र त्यसैले यो अबदेखि हुनेछ! मलाई पास गर्न बाटो बनाउनुहोस्। बढ़ो।म यस संसारमा तिमीहरूलाई खुसी पार्न आएको होइन, न त बहकाउन आएको हुँ, म प्रतिस्पर्धा गर्न आएको होइन, तर मेरो मानवीय प्रयासलाई जायज ठहराउने कुराहरूमा थप्न आएको हुँ। मेरो निम्ति बाटो बनाउनुहोस् कि म तिमीहरूलाई नजिक कोही पनि चाहन्नँ, म कुनै मानिस वा समूहको सदस्य हुन आएको थिइनँ जसले मलाई यौन शोषण गर्छ, कि म दुर्व्यवहार वा अयोग्य हुन आएनँ। मैले गर्नुपर्ने धेरै कुरा छन् । तिमीहरू सित मेरो निम्ति जुन पासोहरू छन्, तिमीहरू प्रत्येक, तिमीहरू तिनीहरूका बन्धक हरू हौ अनि परिणामहरूका किसानहरू पनि हौ। सिजरका चीजहरू सिजरलाई दिनुहोस्। 

म विभिन्न क्षेत्रहरूमा सबै भन्दा विविध अभिनेताहरू द्वारा प्रयोग गरिएको थियो। मलाई सधैं थाह थियो कि त्यहाँ मानवीय दुःख छ, शारीरिक दुःखभन्दा धेरै टाढा छ। आन्तरिक एक। मलाई के थाहा थिएन भने तिनीहरू भंवरसम्म पुग्न सक्छन् र म एक साक्षी हुनेछु र सबैभन्दा विचित्र जगलिंगको शिकार हुनेछु। आज मैले रोजेको बाटोको लागि म जिम्मेवार भएको छु, तर म मानव हुनु गलत थिएन। यसको विपरीत, तपाईं आफ्नो भावनात्मक दुःखमा हुनुहुन्छ र स्वार्थलाई बढावा दिनुहुन्छ, हो।  मैले मानव अवस्थामा विद्यमान दुष्टतालाई कम आँकलन गरें। म दुःखको पक्षधर होइन । म प्रचुरता र समृद्धिको हुँ, सौम्यता र संरचनात्मक संयोजनको हुँ, म राम्रोको क्रेस्केन्डोस र एपोथेसिसको हुँ। अनि मैले चिनेको मानवताको श्रेष्ठताको विरुद्धमा, मेरो खण्डन लेखिएको छ र हस्ताक्षर गरिएको छ। यदि तिमीले मसँग नाप्यौ भने तिमीहरूलाई पास नगर, तिमीहरूको राक्षसी सतहीपन र शीतलतामा आफूलाई तुलना गर जुन मैले तिमीहरूलाई दिएको छु। तैपनि तिनीहरूले मेरो मानवीय स्वभावलाई नामेट पार्न सकेनन्। म पनि त्यही हुँ, भित्रभित्रै । म अब मसँग बेस्टियरी स्वीकार गर्दिन। पाठ सिकेको छ । तपाईंको भ्रम सदाबहार छ, मेरो सहानुभूति छैन। जारी छ।  

Comentários

Mensagens populares