Tyd het in die 90's verstryk

 



Die tyd wat ons uitvind, is nuttig op die rakke in die sitkamer, tussen die boeke, dié wat dit nie doen nie en dié wat dit doen, dié wat ek gaan verbrand, en die ander, wat ek gaan hou, tussen die kombuisrakke, tussen die breekware wat ek vandag gebreek het en dié wat ek steeds beskerm, dié wat ek in die houer gaan sit en dié wat ek gaan skenk. Die tyd vlieg soms verby, lewer niks op nie, en vertraag soms, soos my polshorlosie, wat vertraag of gevorderd is, afhangende van my bui. Die tyd stink van oud en lyk altyd nuut, want dit is gerieflik vir ons om die equinoxes te ontslaan en van die sonstilstand te skei, om die mane te vul en leeg te maak, om sperdatums na te kom, om ooreenkomste toe te laat, om oorsake of gevegte te verloën, maar tyd, my liefde, tyd is 'n vraatsugtige dier. En as die tyd is wat ons daarvan maak, was myne 'n eensame wolf, 'n slang in die boom, bekruip prooi, 'n beer, hiberneer saam met my, terwyl ek van jou droom en myself van jou straf. 

Tyd in 'n vrou se bors kan wispelturig en moeilik wees om te verstaan, herinneringe te gehoorsaam en pyn te genees. As jy baie leef, hou jy baie, soveel dat jy weg is en uit jou kom, jouself aan die kaak stel, waaghalsig en hartseer, totdat jy hulle kan sien en sê, jy is nog daar, jy leef nog. 

Ek gaan natuurlik terug na die kosbare oomblik, die byvoeglike naamwoord is myne en ek gebruik en misbruik soveel as wat ek die woorde wil hê wat u teenwoordigheid beskerm. En uit jou mond het 'n vraag uitgekom, maar eintlik weet ek, God was teenwoordig, dit was nie net 'n vraag nie, maar 'n reeks vrae wat jou mond, jou lippe wou breek, na my toe hardloop, soos pyle vol gif wat die karakters wat jou bewoon, uitgedeel het, daardie oomblik van kyk na jou en  Tog het hulle nie deur jou mond geval nie, hulle het in jou tong, in jou tande, in jou speeksel vasgeval en ek, in ekstase, het nie eens geweet hoe om te antwoord of jou te vra om te herformuleer nie. Ek was letterlik verbaas, inert, gehipnotiseer. Hy het nie geweet hoe om te antwoord nie, wat was die vraag, of daar so baie was en as hulle oor mekaar gehardloop het op pad om uitgespreek te word, maar ek het nie op daardie oomblik gehuil nie, ek het nie pyn gevind nie, maar begrip. Ek het agterna gehuil, nie omdat my begrip my ontgaan het vir hierdie vertrapping van tyd nie, maar omdat ek nie meer na jou kon kyk nie, in die beton van die dae. En om jou nie te sien nie, is om myself uit die oog te verloor. My oë was bedelaars, wanhopig dat daar meer tyd kan wees of dat beperkende demoon wat my van so 'n nadenke gesteel het, dalk nie in jou lewe bestaan nie. En as ek 'n dame was, eienaar van tyd, sou ek die heelal op daardie sekonde gestop het toe jou mond oopgegaan het om met my te praat, want uit die venster van jou oë kon ek myself weer sien, heel, daar, my in jou oë, ek het myself weer gevind en ek kon myself herken en lewendig bly. Tyd is 'n bedrieër by my, want as ek van jou droom, ry dit en as ek aan jou dink, distansieer dit jou na 'n onmoontlike stegie. Dis waar ek is. Ek weet reeds dat dit woorde is, dit is net woorde soos om wind of storm, vloedgolf of geweld te sê. Die geweld om myself in jou te bevind en myself weer te verloor. Ek bekommer my nie. Ek sal altyd by die venster van u oë wees wat op 'n unieke en nederige manier na die wêreld kyk. Jy wat die verlede was en wat die hede is, is, binne die boek van die lewe wat op my bedkassie is, in die toekoms sonder tyd. Toe ek vir oulaas met my pa gepraat het, het hy vir my gesê dat ek die laaste fases brand. Fundamentele. En dat die toekoms deur my ontwerp is, deur my vingers, deur my oë en gemeet aan my hart, deur die ritme van die musieknote wat ek op die agenda sal plaas. Dat die agenda alles myne is. My pa sal my altyd goedgesind wees. Ruim. Hartlik. 'n Ware heer.Maar hy is reg. En ek wil jou vertel dat die verlede tyd gehoorsaam, chronologies gemeet in eras, in revolusies, in vernuftige uitvindings en ander minder, net soos die hede van nou, van die kompasse wat die mensdom weef, sonder groot bewustheid, vir die grootste deel, van die impak daarvan, wat voorlê. In die toekoms het hy nie meer tyd nie, hy gee daarvan af. Want die toekoms is 'n trop voëls wat in die lug fladder, en die lug kan nie tronke soos tyd en die staat toegeskryf word nie, want dit is vry en vry van ons bedoelings daarmee. Die toekoms is alles Waterman, soveel Pluto daarin, met geen tyd wat sy transformasies en wedergeboortes kan weerstaan nie, tot die toekoms behoort die musiek wat vry is en gespeel word in die mond van 'n onskuldige kind of 'n wispelturige tenoor, van 'n ou klawerbord of 'n ander van die nuwe generasie, dat musiek, wanneer dit musiek is, sonder tyd gebore word en tydloos en eietyds genoem word, en dat alle vorme van katalogisering nie gevange gehou word nie, omdat dit, soos voëls, 'n vryheid van egtheid gehoorsaam wat geen mindere God boeie kan skep en gevange hou nie.Musiek en wiskunde is gratis, menslike denke is vry, en alles wat vry is, soos liefde, ly nie aan privatisering nie, vlieg onvoorwaardelik vry van die een bors na die ander, ongeag of u dit wil hê of nie. Soos Neptunus aan die begin van die heelal, is daar niemand om dit te stop nie, dit sal dit stop, dit sal hierdie kapsules, hierdie oortuigings van die oënskynlike beskawing oplos en ons lei na nuwe rigtings wat nog nie gekatalogiseer is nie. Hulle sal skaars vir die volgende eeu wees. Vir Saturnus wat van Saturnus is, heer van tyd. My liefde is nie 'n voetklok wat tyd vertel nie, ook nie die Big Ben-horlosie, stiptelik en Brits nie, my liefde is nie 'n gemaklike, weggooibare polshorlosie vol apps nie. My liefde gehoorsaam nie remme of werkwoorde nie, behalwe as ek aan jou dink. En op daardie stadium gee ek af van die horlosie. En as ek van jou droom, wat my speelsste en mooiste deel is, wals, droom ek van jou op alle platforms van alle wêrelde. En ek gaan maan toe en terug, verby die sterre wat ek liefhet. Jy is die mooiste en oudste ster, waarin die tyd van mense nooit weerspieël kon word nie. Daar is nie, herhaal ek, daar sal nooit mense, tyd of enige ander menslike uitvinding wees wat liefde van binne kan beperk, veroordeel, oordeel, waardeer en werklik verstaan nie. En nog minder die dood, wat die manier is om te sê dat daardie liggaam verval het, die datum. Daardie liefde verval nie, wanneer dit is nie. Jou liefde is vryheid, die voël wat na die helderste ster vlieg en tuis voel. En so is dit ook wanneer ek jou sien. Ek trek my skoene uit en gaan huis toe. En jy is daardie huis. Daar bo, soos hier onder. En moenie uitgedoof word nie, want jy is daardie ster. 

Comentários

Mensagens populares