अल्मा नोवास

 




लुसिड सपनाहरू

(वा म कसरी स्पष्टता गुमाउन मन पराउँछु)


मैले आफ्नो तकियाबाट बाहिर हेरेँ 

रात जंगली हो जाती है

आफ्नो चारैतिर झाडु फुकाल्दै,

मैले आफ्नो अन्तिम आशा झुण्ड्याएँ

यस संवेदनशिल हावामा

पहाडको टुप्पोमा, शिरमा,

जहाँ सबै कुरा अनियन्त्रित छ

ईश्वरीय प्रकृतिको

सुन्दर छवि, 

र मानव सपनाहरू, यति धेरै

ढीला पर सपने

चेरी कानको बाली जस्तै

जो तुमने एक बार रखा 

मेरी केटीको कानमा,

चैपल र ब्यान्डस्ट्यान्ड शान्त छन्

भीरसँग जोडिएको ढुङ्गामा

बाकी एक तूफान है

हाम्रो जीवन जस्तै,

र मेरो कपाल!

र अझै पनि विचलित, 

माथिबाट हेरिएको

अल्मेरिन्डा सञ्झ्यालको थ्रेसहोल्डमा,

कोपिङभन्दा धेरै पर,

दूरीमा, फराकिलो क्षितिज

जसले मलाई स्रोतमा फर्काइदियो,

अनि मैले त्यो आवाज सुनेको जस्तो लाग्यो

एडेरिटोको,

बाट 

आकाश र ढुङ्गाको बीचमा

टाभोरा नदीको सम्झना गर्दै, विलारबाट,

तला हुआ मछली, अल्वाइट से, 

लिओमिल र नाकोम्बाका,

पैदलै यति धेरै पर्वतहरू पार गर्न,

नदीमा नुहाउने,

पाइन सुईहरू गद्दाको रूपमा सेवा गर्न,

संचहरू र त्रिमूर्तिहरूको,

कठोर र मेधावी कथाहरू,

प्रमोदवनको फैलावट मिश्रणमा 

एक समय को थियो कि सबै को, मेरो,

यदि यो विस्फोटमा गायब भयो भने 

एक बम,

एक हिंसा, एक तुच्छ डकैती

अघिल्लो चुनावमा,

कि मैले आउँदै गरेको देखेको थिइनँ,

मेरो छातीमा,

गहिरो न्यायमा

म को थिएँ र अब म होइन!

चराचुरुङ्गीहरू बसे र खेले,

स-साना केटाकेटीहरू जस्तै, 

गहुँको गोलोसँग

लामेगोको लागि उडान लिनुभयो,

स्याउ र चेस्टनटका रूखहरू

उहाँले पृथ्वीलाई सधैं सुगन्ध दिनुभएको छ, 

प्रजनन क्षमताको अनौठो गन्ध

अनि म आफ्नो खुट्टामा उफ्रिएँ, 

एक्विलिनो रिबेरो को याद करने के लिए,

झुण्ड[सम्पादन गर्ने]

पेवा, सौतोसा र क्यारेगल,

बकरी पनीर 

र धेरै दृष्टिकोणहरू,

डौरो से परे

र अझै पनि 

सम्झनाहरू भ्रमण गर्नुहोस्

अक्सर 

सब कुछ दूर हो जाता है

सामान्य अशान्तिमा

यो म भित्र एक डर रहन्छ

यो नाश हुने

कफिनमा, 

पुनरावलोकन छैन 

शैतानका देशहरू

अनि अथाह तिर्खा

स्वस्थ भएर फर्कन

पीस्नुहोस्  फेसनमा Viseu

 



Comentários

Mensagens populares