Ընդդիմադիր արեւն ու լուսինը կապելը

 




Բոլոր ժամանակներից հետո պենդանտները, սրբիչները, երաժշտական ստանզաները, ձանձրալի առաջադրանքները եւ ուրիշներ, ճաշին նստելուց հետո, որը, իմ կարծիքով, կիրակի է, հավի սալաթ՝ եռացրած ձվով, սոխով, կարտոֆիլով, թունա եւ օրհնված համեմունքներով, որ սա ունի միայն ձիթապտղի յուղ, ոչ քացախ, cristina,  Եվան կրկնեց, տուր ինձ սիդերի շիշը, հարե տապադաից հետո, իր անուշեղենից հետո, խաղողից եւ, ինձ համար, սուրճն ու սիգարը, այո, Կրիստինան, այսօր կիրակի չէ, բայց կիրակի է երեւում, թաց հատակ ունի, երբ արթնանում ես, օդում ծծմբի հոտ է գալիս, կարծես ամեն ինչ օդ էր գալիս,  եռալ, ջրի լոգարանում, բաներ, որ արվում են կիրակի եվային, որ կիրակին երաժշտություն կարդալու եւ լսելու համար է, երբ ժողովուրդը հերմիթներ են, վերջիվերջո, ամբողջ շաբաթ օրն էր, եւ ես գիտեմ, որ ես ունեմ մեկի դեմքը, ով չի հավատում, մաքրելու օր, մաքրելու, մաքրելու եւ կեղտոտելու, կահույքի ետեւից ճոճվելու,  Բարձերը թափահարել, գորգեր փչացնել, զուգարանները մաքրել, ուրախ եմ Ես ամեն ինչ արել եմ ուրբաթ օրը, հնազանդվելով Սատուրնին, ով չի ուզում, որ ես իր ծնկներին առաջադրանքներ կատարեմ, օհ, ոտքերիս մատները ցավում են, պարզապես ռիմ եմ անում, եւ մտածում էի, որ ի վերջո ուրբաթ օրը ամեն ինչ մաքրել եմ, կարծես շաբաթ է, ուրբաթ օրը եփել եմ, կարծես շաբաթ է, շաղախված սալմոնը՝ փլավներով, քսուքով սնկի մահճակալի վրա եւ չարաշահել եմ կեռերը,  Եվ ես նույնիսկ չօգտագործեցի կիրակի օրը, կարծես կիրակի էր, որովհետեւ ինձ համար կիրակի էր, հանգստանալու օր, ոչ թե սրբագրման սալիկը վերցնելու, եւ ես եկա թաքնվելու սենյակում եւ դա նրա մասին է, այս բարաքների քարանձավից, քարանձավից, թունելից, որ ինձ պահապան է, որ ես խոսում եմ ձեզ հետ: Այսօր շաբաթ էր, ցանկացած շաբաթ օր, քանի որ երբ օրացույցների ստրուկ էինք, մենք բանտի մասին հոգ էինք տանում, ես ձեր կողքին այնքան շատ կիրակիներ էի հիշում, կիրակիները ձեր կողքին էին: Եվ քեզ հետ ամեն օր կիրակի էր: Բայց մեկ անգամ եւս, եւ այո, ես Սատուրնին ուղարկում եմ ֆավա ունդերի մոտ, քանզի հիմա, ապա նա ինձ ուղարկում է նեթլների մոտ, մեկ անգամ եւս եւ շատ անգամ, եւս մեկ շաբաթ եւ այնքան շաբաթ ու շաբաթ, առանց քեզ, որ ես հավատում եմ, որ ես խելագար եմ, ուղղակի թշնամու մտադրած ձեւով: Եվ դու ինձ լավ գիտես, ես երբեք չեմ հանձնվում, նույնիսկ եթե Մերկուրիին ստիպում է այլ կերպ ասել, հիշում եմ, կարոտով ու կարոտով, սառը մեզանով, բոլոր այն տեսակետներով, որտեղ կանգ էինք առել, մենք ամեն տեղ, ռեգուայում, Կալդաս դե Արեգոսում, Սանտա Մարտա դե Պենագուայում, ստեղծել էինք տեսակետներ, 

նարինջների եւ քերովբեների համար Resende-ում, Գրանջայում, ամենուր, ամենուր, առանց պատճառի եւ նույնիսկ նստատեղի, մենք էինք եւ առավոտյան կամ կեսօրին եւ գիշերը, մենք մտանք ճանապարհ, պատռեցինք թեքությունները, հում երաժշտություն եւ նկարեցինք երազներ, որոնցից մի քանիսը մնացին չիրականացած: Ձեզ ասեմ, որ այս շաբաթ օրը, գրեթե, գրեթե կիրակի, քանի որ ժամը 10:23-ն է, որ մնացել են երազանքները, որոնք չեն իրականացել ժամանակի պակասի պատճառով կամ հանգամանքների, շեղումների եւ ընկերության կեղծ դաշինքների պատճառով, դեռեւս գտնվում են այստեղ, գրքերի մեջտեղում, հին գրքույկների մեջ եւ աղի ու պատժի սպիների մեջ: Եվ դրանք երազներ են, ինչպես մյուսները, որ մենք իրականացնում ենք, այդ երազները ես չգիտեմ ամսաթվեր կամ ժամկետներ, քանի դեռ մենք կենդանի ենք, քանի դեռ քամին կա եւ մենք ունենք թեւեր: Հետ եմ թեքվում, որպես հրաժարականի նշան (բայց ոչ կոնֆորմիզմի): Եվ երկուսով տանգո է հարկավոր:Եվ երբ ես ճնշված եմ այսպես, իմ սերը, ուրիշ երազներ են ծնվում իմ մեջ, որի մեջ, մեկից ես երկու-հարյուր եմ ստեղծում, եւ ես անցնում եմ գալակտիկան, դու պարում ես իմ գրկում, եւ այդ տարածության մեջ, որտեղ մենք տեղավորվում ենք միայն մեզ, ես գտնում եմ, որ գնում եմ ներքեւ, ներքեւի այն ստորոտը, որտեղից դուք կարող եք տեսնել հոգին, ծարավ ու մռայլ,  եւ քեզ հեռվից ճանաչելու կամ քեզ չունենալու միջեւ, ես հեռվում ուրախության պատճառ եմ դարձնում: Հիմա, այն, ինչ Յանիսը ձեզ է ասում, այն է, ինչ ես կփորձեի անել, եթե մեղեդին դուրս չտար, ձեզ համար, այդպիսի մեկ տարվա մեջ, այդպիսի մեկ ամսում, այդպիսի կոնկրետ օրվա մեջ: Երբ այս ամենը տեղի ունեցավ, Մարսը իմ մեջ ինձ ապատիա, վախ, մերժում եւ վախկոտություն տվեց: Եվ նա նորից իմ մեջ... Լինգինգ. Այժմ, ամեն օր ավելի ճշգրիտ: Իմ սերը, հաստատուն Մերկուրի, Ուրանը առանց թիկնապահի, ոչ մի ընդդիմություն, այլ կվինկյունքս՝ տասնյակներով:Ա՜խ, եթե ես քեզ տեսնեմ վաղը, եթե միգուցե լիլիթի ու վենուսի կոնյունկտուրան լիբրայի մեջ եւ 5-րդ տան մեջ իմ նեպտունի հետ կիրոնի դասավորությունը, այնտեղ՝ վերգետնյա տան կողքին, եթե այս շարժումը տեղի ունենար, ինչպես մարգարեանում է, այս սենյակում պայթեց մոլորակային դասավորությունը, ես կասեի, որ արժանի եմ դրան, որ ես պապ եմ եւ նույնիսկ չգիտեի,  որ սովորական եւ պատրանքային առանցքի խավարման մեջ, այսպես կոչված, կախարդանքը իրականություն կդառնար, քո հայացքի դողով, որը չեմ մոռանում, այս խենթության մեջ, որ աշխարհն առանց քեզ է, այս սառը անկողնում, գուցե իմ սերը, ես կհասկանայի այն աշխարհը, որ երազում էի մեզ համար մեկ օրում: 

Comentários

Mensagens populares