Opozīcijas saules un mēness čenelings

 



Galu galā, kuloni, mazgāšanas līdzekļi, mūzikas stanzas, garlaicīgie uzdevumi un citi, pēc tam, kad apsēdos pusdienās, kuras es uzskatīju par svētdienu, aunazirņu salāti ar vārītu olu, sīpolu, kartupeli, tunci un svētītajām garšvielām, ka tajā ir tikai olīveļļa, bez etiķa, cristina,  Eva atkārtoja, dodiet man pudeli sidra, pēc zaķa tapadas, pēc viņas deserta, vīnogām un, man, kafija un cigarete, jā, Kristīna, šodien nav svētdiena, bet tas izskatās kā svētdiena, tai ir mitra grīda, kad jūs pamostaties, tai ir sēra smarža gaisā, it kā viss būtu vēdināts,  vārot ūdens vannā lietas, kas tiek darītas svētdienas vakarā, ka svētdiena ir paredzēta mūzikas lasīšanai un klausīšanai, kad puiši ir vientuļnieki, galu galā tas bija visu sestdienu, Un es zinu, ka man ir tāda cilvēka seja, kurš netic, diena, lai tīrītu, tīrītu tīro un netīro, skraidītu aiz mēbelēm, kratītu spilvenus, sabojātu paklājus, tīrītu tualetes, es esmu laimīgs, es visu izdarīju piektdien, paklausot Saturnam, kurš nevēlas, lai es darbos uz ceļiem, ak, mani pirksti sāp,  Tikai atskaņas, un es esmu domājis, ka galu galā es iztīrīju visu piektdien, it kā tā būtu sestdiena, ka es piektdien vārīju tā, it kā tā būtu sestdiena, grilētu lasi ar kartupeļiem ceturtdaļās, uz sēņu gultas ar krējumu, un es ļaunprātīgi izmantoju krustnagliņas, un es pat nebaudīju svētdienu pareizi, it kā tā būtu svētdiena, jo man tā bija svētdiena,  Diena, lai nomierinātos, nepaņemtu sakramenta tableti, un es atnācu paslēpties istabā, un tieši no viņa, no šīs kazarmu alas, alas, tuneļa, kas mani sargā, es ar tevi runāju. 

Šodien bija sestdiena, jebkura sestdiena, jo, kad mūs paverdzināja kalendāri, mēs rūpējāmies par cietumu, es atcerējos tik daudz svētdienu jūsu pusē, svētdienas bija ar jums. Un kopā ar jums katra diena bija svētdiena. Bet atkal, un jā, es sūtu Saturnu uz fava pupiņām, pagaidām, tad viņš mani atkal un daudzas reizes sūta pie nātrēm, vēl vienu sestdienu un tik daudz sestdienu un sestdienu bez tevis, ka es uzskatu, ka esmu traks, tieši tā, kā ienaidnieks bija iecerējis. Un jūs mani labi pazīstat, es nekad nepadodos, pat ja merkurs liek man teikt citādi, es atceros, ar nostalģiju un nostalģiju, auksto mesão, skatu punktiem, kur mēs apstājāmies, mēs izgudrojām skatu punktus visur, régua, caldas de Aregos, Santa Marta de Penaguião, Resende apelsīniem un ķiršiem, Granjā,  visur bija skatu punkti bez iemesla un bez sēdekļu soliņa, tie bijām mēs un rīts vai pēcpusdiena un naktis, Mēs iebraucām ceļā, saplēsām līkumus, dungojām dziesmas un zīmējām sapņus, no kuriem daži palika nepiepildīti. Lai pateiktu jums, ka šo sestdien, gandrīz, gandrīz svētdien, jo ir pulksten 10:23, ka sapņi, kas palika, kas nepiepildījās laika trūkuma dēļ vai apstākļu nesavaldības, uzmanības novēršanas un viltus draudzības alianšu dēļ, joprojām ir atrodami šeit, grāmatu vidū, starp vecām brošūrām un sāls un soda rētām. Un tie ir sapņi, tāpat kā citi, kurus mēs piepildām, ka sapņi es nezinu datumus vai derīguma termiņus, kamēr mēs esam dzīvi, kamēr ir vējš un mums ir spārni. Es noliecos atpakaļ, kā atkāpšanās (bet ne konformisma) pazīmi. Un, lai dejotu tango, nepieciešami divi. Un, kad mani šādi pārņem, manī dzimst mana mīlestība, citi sapņi, kuros no viena es nopelnu divus vai simtus, un es šķērsoju galaktiku, ar jums dejojot manās rokās, un tajā telpā, kur mēs iederamies tikai mums, es nonāku apakšā, uz to dibenu, no kura jūs varat redzēt dvēseli, izslāpušu un drūmu,  un starp to, ka tu esi tālu prom vai tev nav, es distanci padaru par iemeslu priekam. Tagad tas, ko Jānis jums dzied, ir tas, ko es būtu mēģinājis darīt, ja es nebūtu izgājis no melodijas, dziedāt jums, tādā gadā, tādā mēnesī, tādā nedēļā tik konkrētā dienā. Kad tas viss notika, Marss manī radīja apātiju, bailes, noraidījumu un gļēvulību. Un viņš manī atkal. Ielaistu. Tagad katru dienu precīzāk. Mana mīlestība, stacionārais Merkurs, Urāns bez aizmugures, nekādas opozīcijas, bet kvinkunkss pa duci. Ak, ja es tevi rīt ieraudzītu, ja varbūt lilitas un Venēras konjunktūra Svaros un Kirona pielīdzināšana manam neptūnam 5. mājā, tur blakus virsotnei, ja šī kustība notiktu, kā teikts pravietojumā, šajā telpā izceltos planētu izlīdzināšanās, es teiktu, ka esmu to pelnījis, ka esmu pāvests un es to pat nezināju,  ka rutīnas un ilūziju ass aptumsumā materializēsies tā sauktā maģija, ar jūsu skatiena drebēšanu, ko es neaizmirstu, šajā neprātā, ka pasaule ir bez jums, šajā aukstajā gultā, iespējams, mana mīlestība, es vienā dienā realizētu pasauli, kuru es sapņoju par mums. 

Comentários

Mensagens populares