जब तुरही बज्छ

 




मेरो आँखा खुला छ, कुनै कुराले मलाई दुखाउँदैन, मेरो घुँडा होइन, मेरो नितम्ब पनि छैन, मलाई हेर्नको लागि चश्मा पनि आवश्यक छैन। म एक नयाँ प्राणी हुँ, मानव होइन, कि मानव हुनुको यो चीजलाई शरीरको बन्धक बनाइएको छ जुन मलाई अब आवश्यक छैन। म फूलहरू, तिनीहरूका रङहरू हेर्छु, बगैंचा जहिले पनि अन्तमा आउँछ, कहिलेकाहीं मेल खाने गीतको साथ। अब मलाई कुनै कुराले चोट पुऱ्याउँदैन, मलाई लाग्छ कि म नाच्न पनि सक्थें, जसरी म पहिले गर्थें, जब म जवान थिएँ, जब रोगबिनाको शरीरले मनोरञ्जन खेल्थ्यो, जीवनको अनन्त खेलमा। तुरहीहरू मेरो लागि बज्यो र म जो डराउँथें, म सँग यी भावनाहरू थिए जुन हामीले अन्तमा मास्टर गरेनौं, म बिना जीवनलाई अनौठो भेट्टाउने, मलाई हेर्नुहोस्, जो जीवित छन्, किनकि हो, अब म जीवित महसुस गर्छु, अब मलाई केही पनि चाहिएको छैन, म अब हिंड्दिन तर उड्छु, जुन बाटो ढुङ्गा होइन, न पृथ्वी, न टाढाबाट ताराहरूलाई हेरिरहेको छ, न भोलि म कसरी उठ्नेछु भन्ने कल्पना नै म नै भएको छु, किनकि म यस्तो आयाममा हिँडिरहेको छु जहाँ मलाई चरम अशान्तिमा पुग्न बेत, खुट्टा, ठूलो इच्छा र कष्टको आवश्यकता पर्दैन। अनि मभित्रको चरमबाट, केवल आनन्द, स्वतन्त्रता जुन मेरो हो र प्रेम जुन यहाँबाट धेरै ठूलो छ, राहत र उपदेश, परमानंद र चिन्तन हो।  


जीवन मैले देखेको सपना हो । म उसलाई कम्पोज्ड, गंजा, चिसो, बर्फीला, अनुपस्थित, उदासीन देख्छु। एक व्यक्ति को आकृति मा एक, एक बक्स भित्र म हो, हो, मलाई थाहा छ कि म हुँ, किनभने म मेरो परिवार, मेरो पत्नी भाँचिएको देख्छु। तिनीहरू त्यो शरीरमा ध्यान केन्द्रित गर्छन् र म त्यहाँ छैन। म पहिले नै निकासमा पुगिसकेको छु, स्वतन्त्रता मेरो हो, जस्तो कि जादुले मलाई मेरो जीवनभर चोट पुर् याएको जुत्ताहरू मबाट खोसिएको छ, तर यसले मलाई कुनै चोट पुर्याउँदैन, वास्तवमा, म अहिले महसुस गर्छु, कि म कहिल्यै पनि त्यो थिएन, कि म त्यो शरीरबाट बाँचेको छु जसले मलाई पृथ्वीको आयाममा तौल्यो। म जीवित छु र यदि मैले महसुस गरेको कुरालाई चित्रण गर्ने कुनै शब्द छ भने त्यसलाई खुशी र स्वतन्त्रता भनिन्छ। म शिखर र आध्यात्मिक आगोमा पुगें। अनि म, जसले मण्डलीले मलाई सान्त्वनाको रूपमा दिएको कुरा कसरी तोता गर्ने भनेर जान्दैनथें, तिनीहरूलाई बुझ्न सकिनँ र सोच्नमा हरायो, कि यदि परमेश्वर अस्तित्वमा हुनुहुन्छ भने उहाँ अछूत, अगम्य, एक प्रकारको दण्डदिने, कास्टिंग र बकवास जस्तो हुनुपर्दछ। तर होइन! यसको कुनै मानव आकृति छैन, यो भौतिक छैन, तर प्रकाश र आनन्दको वरदान हो। यदि तिमीले मेरो बारेमा जान्यौ भने, मैले महसुस गरेझैं, तिमीले पीडाको आँसु पनि गुमाउने छैनौ, तर कृतज्ञता र प्रेमको भजन तिमीहरूबाट निस्किनेथियो। 

म पछाडि फर्केर हेर्छु, मानौं बिदाइ, बिदाइ महिला, तपाईंलाई चाँडै भेट्नुहोस्, यस चरणमा मलाई साथ दिने मानिसको लागि मेरो अन्तिम सान्त्वना खोज्ने प्रयास गर्दै, जसले मेरो लागि र उनको लागि दुःख भोग्छ, तर उनीहरूले मलाई देख्दैनन्, किनकि तिनीहरू बाकसमा छन्, त्यो भारी र लुगा लगाएको शरीरमा, यो सबै अलंकृत छ। अनि तिनीहरूले जुत्ता पनि लगाए, तर मलाई अब केही पनि आवश्यक छैन। म विलाप, गनगन, मानिसहरूको आवाज सुन्छु, मलाई ब्यूँझाउने डरले दाँतबाट कुरा गरिरहेको छु। यो विश्राममा मेरो पीडाको अनुमान गर्दै अनुहारहरू तल झरे। त्यसोभए, सांसारिक जीवन भनेको जन्म र खराब मौसमको वृद्धिबीचको विराम हो, दिनहरूको शान्त खुलासा, पीडासँग सम्बन्धित छ, जुन ढुकुरले हामीलाई माथि उठाउन आउँदा र हामीलाई पखेटा दिंदा निस्किन्छ, किनकि म माथि छु, मसँग पखेटाहरू हुनुपर्दछ, म तिनीहरूलाई टाढा गएको देख्छु, जब तिनीहरूले मेरो माथि पृथ्वी फ्याँक्छन्,  तर म अब रहेनँ। 

सांसारिक आयाम साँघुरो छ, तिनीहरूले ठूलो परियोजनाको प्यानोरमाको पनि कदर गर्दैनन्। निस्सन्देह, बाँच्नु भनेको आँखाका धब्बाहरू हुनु हो, सासलाई बेकारको लगावमा धकेल्नु हो। म नोस्टाल्जिया बिना छोड्छु, स्वर्गको यस छेउमा कुनै महिमा वा यातनाहरू छैनन्, बिना हतियारको सम्पूर्ण प्रेम, मिलनको संक्रामक आनन्द र मसँग पहिले नभएको धारणा बाहेक, स्वतन्त्रताको आयाम जुन बिना शर्त प्रेमको यो चौडाई हो, पूर्ण रूपमा, पानी, भोजन, कुनै पनि चीजको आवश्यकता बिना। म कफिन बिना पूर्ण छु। अनि जब पृथ्वी अंकुरित हुन्छ, रसले पहिले नै ढालिएका शरीरहरूलाई निलिसकेको हुन्छ, ताकि, पछि, एक सेकेन्ड, एक सहस्राब्दी, यसले के फरक पार्छ, नयाँ मानिसहरूलाई अंकुरित गर्न, त्यहाँ भएको धूलोबाट बनेको छगाइयाको यो शरीर, यो घर जुन मैले त्यागेको छु, यो उर्वर र उदार गर्भ जसबाट मैले एक पटक भोजन निकालेको थिएँ, उही हुनेछ जसले मलाई अझ बढी समय, अधिक स्थान, अर्को ठाउँमा, अर्को परिवारमा, अर्को काखमा, फेरि शरीरमा र सांसारिक आयाममा फँसेर बाँच्न देख्नेछ। होइन, म यसलाई छुटाउँदिन, मेरो इच्छा स्वर्गदूतहरूले अँगालो हाल्ने र अँगाल्ने हो, ममा भएको ज्योतिद्वारा र ममा केही पनि कमी छैन, यहाँ, म पूर्ण छु। यदि तिनीहरूले बुझ्न सक्थे र डराउनु पर्ने कुनै कुरा हुने थिएन। दुःख कष्ट एक सांसारिक कुरा हो। कि मेरो प्राण एक चरा हो, र बगाल जसले मलाई पर्खिरहेको थियो, विशाल। 

Comentários

Mensagens populares