अनि तिमीले आइतबार हुने आँट कसरी गर्यौ?

 


चेत बेकर को सुनना। तिमीलाई छोड्दै सादे अदु।


म सोच्छु कि तपाईं कहाँ हुनुहुन्छ, यदि तपाईं आफ्नो घाँटीमा बतास महसुस गर्नुहुन्छ भने, तपाईंको सपनाहरू कुन रङका छन्, यदि तपाईं अझै पनि आफ्नो खल्तीमा आफ्नो हात राख्नुहुन्छ भने, यदि तपाईंले ती अन्य क्षणहरूमा कहिल्यै छोड्नुभयो जसले तपाईंलाई उडायो, यदि तपाईं अझै पनि हुनुहुन्छ भने, पूर्ण, वा यदि जीवनले तपाईंलाई काटिरहेको छ भने, यदि तपाईं अझै पनि मलाई सम्झनुहुन्छ वा, तपाईं के सम्झनुहुन्छ भने,  के तपाईं बिर्सन रुचाउनुहुन्छ, यदि तपाईं अझै पनि संगीत र गीतहरू रचना गर्नुहुन्छ र यदि, सपनाको पल्पिटमा, तपाईंले उडान लिने साहस गर्नुभयो वा, म जस्तै, तपाईं आफैलाई खस्न दिनुहुन्छ, त्याग्नुहुन्छ, यदि तपाईं अझै पनि आफ्नो कुरा सुन्न जान्नुहुन्छ वा यदि तपाईं अझै पनि कसैको तस्वीरमा फिट हुन आफैलाई कम गर्नुहुन्छ भने, यदि तपाईं अझै पनि बच्चाहरूको आनन्दले कम्पन गर्नुहुन्छ वा यसको विपरीत, तपाईंले आफैलाई पीडा र भ्रमहरू उजागर गर्न को लागी एक अग्निपरीक्षाको व्यवस्था गर्नुभएको छ? तपाईं आफ्नो जीवन, प्रेम, जुनून, स्वाद र गन्धको साथ के गर्नुहुन्छ जुन तपाईं जीवनको माध्यमबाट जम्मा गर्नुहुन्छ? हाम्रो भागहरू छोड्न हामीले कस्तो रिसाइक्लिङ केन्द्र आविष्कार गर्नुपर्छ, वा कुन लाई तल तान्दै जान्छौं?

सबै कुराले मलाई तपाईंतर्फ डोऱ्याउँदछ, सबै कुराहरू जसले पहिले मलाई तपाईंलाई फेरि भेट्नबाट रोक्यो, साहसको कमीबाट, मेरो साहसबाट, मैले चाहेको कुराको लागि लड्न, र कुहिरोबाट जसले मेरो दृष्टिलाई बादल बनायो, जसले मेरो शरीरमा तौल्यो, प्लूटोले अन्य मार्गहरू च्यातेको, मंगलग्रहले मलाई जान र तपाईंलाई लिन आग्रह गरेको,  म तिमीहरूलाई पुनर्जीवित गर्नेछु। म तिमीहरूलाई जीवित पार्नेछु ताकि म तिमीहरूलाई कुहिरोबाट बाहिर निकालेको छु। मैले तिमीहरूलाई त्यो ठाउँ दिएको छु जुन तिमीहरूको हो। म तिमीहरूलाई त्यो ठाउँ दिएको छु जुन भाग्ने कामले समाधान गर्दैन, यो केवल स्थगित हुन्छ, र तिमीहरू संसारको अन्तबाट यस जीवनको केही सेकेन्डहरू फ्रेम गर्न आएका छौ, जहाँबाट तिमीहरू पहिले निर्जन भएका थियौ। अनि यदि मेरो बुबा तीस वर्षको उमेरमा मर्नुभयो भने, शुद्ध र शुद्ध उहाँको मृत्यु, जो मेरो भन्दा राम्रो भाग्य थियो, जो उन्नाइसमा म मरें र म अझै पनि यहाँ छु, दफन गर्न। तिमीले मलाई आफ्नो सपनाका स्कीनहरू, तिम्रा इच्छाका सूक्ष्मताहरू, तिमीले के त्याग्नु पऱ्यो, मेरो प्रवाह कहाँ भयो, आज तिम्रो आँखा कस्तो रङका छन्, जब तिमी दुःखी छौ वा जब तिमी समुद्र हेर्न जान्छौ, यदि तिमीसँग अझै पनि आशा छ वा ती सुकेका छन् भने, यदि तिमीले आफ्नो लालसामा आफैलाई मनोरञ्जन दियौ भने वा यदि के तपाईं सोच्न रुचाउनुहुन्न? 

म तिमीलाई हेर्न चाहन्थें, केवल तिमीलाई वास्तविक हेर्नको लागि, पुरानो र जीर्ण फोटोमा होइन, ओह, म त्यो भन्दा धेरै चाहन्थें, तर म आफैलाई धोका दिन जारी राख्छु, क्रल गर्न, भीख माग्न, कि म सबै कुरा चाहन्छु, उठ्न र तपाईंको काखमा सुत्न, र किनकि सपना देख्नु आवश्यक छ, म लाजको बीचमा उठ्छु जुन तपाईंको बिना मेरा हातहरू हुन्, सर्गासमको समुद्रमा फर्कन्छु र चट्टानहरू बीचको समुद्री हावाको सुगन्ध,  जहाँ एक दिन तिमीहरू मलाई बचाउन आउनेछौ, एक दिन, एक दिन, त्यस दिन जमीनबाट एउटा पात पनि भाँचिनेछैन, कुनै पनि मानवीय प्रहारले आशीर्वादको आकाशलाई छेक्नेछैन जुन तिमीलाई अँगालो हाल्नेछ। त्यस दिनको लागि म आफैलाई बचाउँदछु। म आफैलाई त्यो शताब्दीमा धकेल्छु, म सहनशक्ति बचत गर्दछु, संगीतले भरिएको एनिमा! स्वर्ग पक्कै पनि पृथ्वीमा सामेल हुनेछ, लामो समयको अत्यावश्यक आलिंगनमा।  परमेश्वरले मेरो प्रार्थना सुन्ने समय थियो, तपाईंको विगतको स्नेहको भिखारी, भिखारी, भुइँ वा किनारा बिना, तर एक रानी, जब तपाईं ममा हुनुहुन्छ, जब तपाईं मलाई अँगालो हाल्नुहुन्छ र मलाई फुसफुसाउनुहुन्छ कि म तपाईंको हुँ, कि म सँधै छु, कि यो सबै अन्तराल थियो, समय छिटो बित्दै थियो, जीवनको धड्कन, एक पछि अर्को दरार,  मेरो प्रार्थना, मेरो आँसुको माला चुम्बनको कोभमा पुग्यो जुन तपाईं मलाई ऋणी हुनुहुन्छ। 


तपाईं मसँग हुनुभन्दा पनि ममा धेरै हुनुहुन्छ। अनि यो छोटो मार्ग, गाडीहरूले भरिएको यो रेलले मलाई रोकहरू, चौराहाहरू, परिवर्तित रेखाहरू, मलाई त्याग्ने, र ती इच्छाहरूको सम्झना गराउँछ जुन मैले तपाईंलाई पर्खिरहेको थिएँ र तपाईं आउनुभएन! म अब तपाईंको लागि पर्खिनँ, अब म तपाईंलाई प्राप्त गर्न जाँदैछु, मेरो पग्लेको धैर्यले अन्तराल र अस्थायी विरामहरू सम्हाल्न सक्दैन।  म तपाईंलाई पूर्ण चाहन्छु, म केवल ममा तपाईंको मार्गको चिन्हहरू चाहन्न, म तपाईंलाई हिजोको लागि चाहन्छु, म तपाईंलाई चाहन्छु। अवधि। 

Comentários

Mensagens populares