Conium Maculatum

 



Suiwer die minutia tot in die omvang. Dis 'n proses. Dit is nie soos om koffie te drink nie. Of gaan na die supermark. Die suiwering is deurlopend. Skuld loop saam met ons, as ons dit voel. Berou veroorsaak siektes. As ons dit nie oplos nie. Vergifnis moet die hele proses vergesel, nie net ander nie. Ek moet dit met myself doen, altyd met die idee dat ek nie geweet het voor wat ek nou weet nie. Die verbetering van die self is 'n proses. Kyk in die spieël. En probeer om so onpartydig te wees as wat ons kan. En wanneer die tyd aanbreek om ander lief te hê, mag ons geweet het hoe om dit met onsself te doen en onsself heeltemal te respekteer.

In sake van skuld het elkeen sy eie. Ek speel nie meer nie, daar is baie bedrog en ek, aangesien ek nie die reëls bemeester nie, persoonlik, groep, sosiaal en addisioneel, uitgevind deur een van julle, in hierdie sosiale geheel, het die plan om jou lewe op jou manier te beplan, dik, gedrukte gips, en ek weier om te dobbel. Touché-coulé. Ek het nooit van groepe of politieke partye gehou nie. As hulle goed was, is hulle heelgetalle genoem.  Die groep sluit die individu en sy persoonlikheid uit. Uit wat ek as aktueel ken, pas jou etiek nie in by die morele estetika van my nie, sosiale identiteit word gevaarlik, omdat dit waardes ondermyn en vervaag van die objektiewe en oorvleueling, in die meting van dicks, in die spoggerigheid van hê, bereik pieke in die stryd om leierskap en verloor relevansie en konsekwentheid in die uitvoering van werklike vaardighede,  waaraan jy ander meet. Dit verloor net nie korrupsie nie. Hierdie groepsetiek wat die onderwerp nietig verklaar, omdat dit verlore gaan in die spel van persoonlike belange, maar leierskap dien, vermeerdering van hebsug, maklike gebruik, vernedering, kortom, agteruitgang. Ons is so sterflik, is ons nie? En die handel in invloede en verduistering, wat deesdae "so skaars" is, die daaglikse aanvulling, onontbeerlik op jou bord. Die skuld is altyd verlore op die rug van die groep. Soveel as die detail in die omvang. Skuld sterf enkellopend. Dit is van niks en niemand nie. En dan, kom ons wees huigelaars en huil vir die kindertjies, vir bejaardes, vir die pienk media wat hulself aan die rasp verkoop. Drink kinders, drink, onthou die verlange, enorme en talentvolle Zé Mário Branco by sy IMF. Onvervangbaar. Die is ou skynheiligheid! Dat niemand van julle dit kan gebruik nie, behalwe in die slegte lyn, om my mond te ontsnap na julle adderagtige tong wat julle as inspuiting byvoeg, van die spuit wat julle vir ons gee.  Op verkiesingsdag, die begroting, die kampe.Jou lewe is mooi, is dit nie, kinders? Kom ons speel op die lughawens? Waarmee gaan ons speel, kinders? Aan die suiers en die beperkings op skedules, die stakings in hospitale en wat nog, kinders? Na waglyste? Na kraamhospitale? Dat babas in utero steeds nie belasting betaal nie, want as hulle dit sou doen, sou hulle môre honderd kraamhospitale oopmaak, selfs sosiale gelykheid sou oopgemaak word, en nog baie meer in die belofte van 'n nuwe golf slawe, 'n nuwe onskuldige en deurskynende kudde en niemand sou gestuur word om aan die einde van die wêreld te onderrig nie, selfs 'n studie sou uitgevoer word, sou die geboortesyfer selfs gestimuleer word. Dit was 'n sien-jy-ver-jy-sien-jou-eie. En ek weet nie hoekom ek jou kinders noem nie, maar dis nie ek wat praat nie, dis Zé Mário Branco, Natália Correia, Zeca Afonso, Ary in my! En ek gaan binne, vee my voete op die mat van die parlement en verwelkom my Orwell persoonlik, Orwell en die staf van die republiek, die krip en die eikels, daar is geen strooi oor nie, net die baba Jesus, maar hy emigreer na Al Hilal, die grap is verby, en ek stop hier,Ek vervang sy tandvleis met die mosterd wat tot by my neus gegaan het.  


Alles gebeur vandag met my, dit moet ontvlugting wees, die gevolg van ledigheid of 'n ander kosbaarheid, dat ek uit die Noorde kom, nie waar nie? Dat die Noorde slegs 'n hoofstad van toerisme kan wees, van 'n distrik, van 'n hoofstad van kultuur, wanneer 'n perd by die regering kom wat uit die Noorde is, wat onderskei en goed is, is net die pragtige Lissabon, afstammeling van die edeles, wat hier in Porto net arm is en Lissabon is meer Frans, van New York, dit is China Town of London,  en ek het die groot appel vir Ribeira in Porto gestoor. Ek is nie parogiaal nie, maar ek is teen die monopolisering van kultuur in Lissabon. Dit is nie gister se parochialisme nie, maar die raaiwerk wat vandag stil is, en Saturnus is bo-op my, neem my mond na die waarhede, na realisme, Neptunus slaan my in die nek en onthul alles en almal! En ons wag nog op resultate van Venus in Weegskaal, van geregtigheid, van die regstelling van veragting, want dit lyk vir my dat dit vandag in Skerpioen moes gewees het. Kom ons neem dit met 'n gebou bo-op.  Stel grense. Rig grense op. Want as ons verdraagsaam is en aanvaar dat ons ontvoer, ondersoek, gemarginaliseer word en glo dat alles goed is, voor ons as ander, laat ons toe dat die sogenaamde permissiwiteit - wat die oormaat van vryheid en ook die afwesigheid van reëls en waardes van ander is - met ons eie bots. En vir hierdie petisie het ek reeds alles gegee wat ek gehad het. Nie nog een komma nie. Natuurlik sal daar altyd diegene wees wat op hulself sal aanspraak maak, veral diegene wat geteiken word, dat hulle nie verbiage waag nie, dat dit steeds aansteeklik is, soos seborrhea, dat ek atleet se mykose, 'n voetreuk of plat voet kan hê. En dit is ook goed, elkeen in hul eie vierkante meter.Of selfs, elke aap op sy tak. En vryheid van uitdrukking is hier, in hierdie en daardie. In 'n skynbaar sekulêre en uitverkoopte land. Maar wat de hel beteken dit? Vra jou kinders. En as hulle nie weet nie, leer hulle. En as jy nie weet nie, leer. Wat van kardinale belang is. Geweld vier hoogty in 'n land sonder onderwys en wetenskap. Sonder gesondheid en sonder vryheid van uitdrukking. En sonder geregtigheid en sonder samehang. Die manne van die toekoms wat lees, hoef nie te lees nie! Hulle gehoorsaam nie eise nie, en verkies om praktiese voorbeelde en proksimale sosiale modelle te volg. Sommige is steeds rebelle sonder oorsaak. Hulle lees die duur en die goedkoop, die oppervlakkige en die diepgaande. En so is dit, bied hulle 'n voorbeeld en jy sal die wêreld van hulle kry. Lees verder, ouers.  En gee hulle oorsake en ideale en beboet hulle met die geskiedenis wat nie in die handleidings en die oorsaak van dinge kom nie. Kinders en adolessente lees omdat hulle ander sien wat dit doen. Die mense is slawe van onkunde, maar ek het nog nooit slawe van kultuur gesien nie. Kuns en kultuur is tweerigtingstrate, hulle gee plesier en leer. Maar hierdie ding van kunstenaarwees is so elitisties, dat net lieflike sepies en mediapraatjies verteer word, en daar is nie meer wêreld nie. Kunstenaars word toegelaat om in die kunstenaar se huis te sterf, soos bedelaars wat jou eens gedien het om die dae, in die revue-teater, van jou outistiese lewe op te helder. Laat hulle sterf, nie waar nie, kinders? Laat hulle smeek vir die kunste in die asiel, in skandelike honger, in bedenklike werkloosheid! Omdat agt uur per dag werk nie meer genoeg is nie. Programme verdubbel teen die spoed van speletjies, jou kinders leer wat hulle het en wat hulle absorbeer.  Daarom is dit vir hulle wat ek skryf, sodat hulle nie op die strand sterf nie. Hulle moet prosa en poësie, politieke wetenskap lees en hulle aan die teater vergryp, na die booglyn van 'n straalvliegtuig gaan, mitologie, okkultisme en filosofie leer, en baie poësie, om met Fernando Pessoa as veewagter te begin, om nie hul roete van oefening af te lei nie die brein. Die tabakkundige, die hele boodskap. En hulle gaan na almal toe. Bowenal, na jou drome. Moenie na die drome van ander luister nie, jou ouers het nie vervul nie, hulle het nie moed gehad nie, dat jy nie die moed het om jou eie te vervul nie. En lees buitelandse skrywers, lees die Portugese, verteer alles wat jy kan. Die matriks is geskroef, dit is bruin en geil. Die tyd druk. Ons het niks geleer nie. Ons sit met die name van riviere en reservoirs en geen kwaliteit tyd om dit aan u sy deur te bring nie. Ons ken die hoofstede en die lande, maar ons weet nie wat hulle produseer, wat hulle uitvoer, wat hulle verower en bydra tot die eienskappe wat hulle leer dink nie. U lees nie, en ons is almal siek, u moet lees, u gedagtes oopmaak en oop hou, u speletjies speel en flirt en reis, maar studeer is nodig, lees is nodig, kultuur te produseer en kuns te neem om nie nodig te wees nie, want dit is nodig om van liefde en honger te sterf. Luister na musiek, verskillende stringe, van barok tot pop, van klassieke na heavy metal, rock en reggae, wat deur rap gaan, nie net die kunstenaar se kommersiële musiek nie, maar dieper delf in die skrywers, en moenie RAP, humor, Vascos Santanas, Hermans en Nicolaus, Brunos Nogueiras, inspirerende personas vergeet wat deur lag vir ons ongelukke, kanaliseer wat moet verander nie! Akteurs wat nie net ons lag in krisistye verdubbel het nie, maar wat ons uitdaag om uit die boks te kom, wat ons motiveer om verder te gaan, meer te gee en die biografieë te bestudeer, waaruit die mans wat teen ongeletterdheid geveg het, gemaak word. Of ons sou nog in 'n diktatuur leef. Dat dit vir sommige van julle selfs die geval is van luiheid as gevolg van die oormatige gebruik van verkleiningsmiddels, emoji's, wat leliker is as neologismes, die woorde word verskaf, ingesluk, soos spaghetti-drade, saam met luiheid, asof dit wors is, wat chorizo is om te vul en ek wed selfs dat hulle steeds aan die rande van die beursies vassit,  In die middel van die kollege het die kougom almal gekou, soos in die basiese beginsels. En ons wil 'n nuwe samelewing hê, anders dink, bestaan uit mense wat nie lees nie, nie skryf nie, nie komponeer nie, nie beeldhou nie, nie skilder nie, nie hardloop nie, nie wakker word nie, nie speel nie, dit is net angs, soveel angs en vrese, drome bekamp, nie kuns kweek nie en nie dans nie, nie uitbrei nie en nie hul kind laat speel nie. Omdat jy tussen oorlogstrategie-speletjie-toepassings woon, nee, jy is nie die skuld nie. Dit is die koue land, en die oorlog warm. En is dit, die oorlog wat buite op hulle wag, in hierdie buitekant wat reeds daar is, in hierdie toekoms wat môre genoem word? Gister was die jaar agt-en-sestig en ek is gebore. Vandag is ek ses-en-vyftig jaar oud en dit lyk asof die tyd in 'n honger horlosie verander het wat in die hede ry. Jammer, verby. Ry in die hede. Jammer, reeds in die toekoms.Môre sal ons nie hier wees nie, en u, hoe sal u wees as u nie ingelig is oor die beleid, die regte en burgers wat op u planeet verbind is nie? En nie alles is die staat se skuld nie. Maar eerder die stand van dinge wat die samelewing laat verskil en die belangrikste manier om vorentoe te beweeg en uit chaos te kom, laat vaar. Die gebou van onderwys. Onderwysers ver van die huis af, weg van hul gesinne, hul kinders en nader aan geweld, daardie aggressiwiteit wat nie 'n huis, skoot, vloer, skuiling het nie en rekeninge betaal met sweet, met hartseer en demoralisering, daardie siekte wat hulle elders hou, wat die balans is tussen wat moet en wat om te hê, dat dit nodig is om rekeninge te betaal en die lewe wat aan hulle oorgelaat word, te verpand,  Om aan te hou betaal, miskien om oortyd te werk, of om privaat lesse te gee, huwelike te verloor, gebroke gesinne te laat groei, en dit is alles 'n vis met 'n stert in u mond, weet u? Dat jy die hond streel wat jou byt. Dat jy die hond byt wat jou streel. Dat dit alles 'n spel van wegkruipertjie is, die onderwysers verloor motivering, die studente, gelukkig met die koerant, met die ekstra tyd, met die vryheid om die afleiding te wees en ons maak 'n einde aan die res, die onderwysers is die teiken wat afgeskiet moet word, hulle wat die meesters in die nasies was, verplaas en opgewonde met 'n los en jonglerenwortel wat nie oplos nie,  Dit stel net uit, druk net die probleem met die maag. Leer en onderrig is ewe belangrik. Die ontheemde onderwyser is net so gepenaliseer soos die student sonder 'n ondersteuningsnetwerk tuis, sonder motivering van die onderwyser. En as dit nie aangewakker word om te veg nie, deur lees en die kunste, sal daar kultuur wees wat homself dynamit, die fondament wat skud, maar nie val nie. Dat die regering nie toelaat nie, 'n verband sit en genees, vergeet, akkommodeer. Omdat lees vir jouself neem wat geldig is en weggooi wat nie nuttig is nie. En hierdie ding in my groei, word te groot, en ek is te moeg, ons is almal moeg vir dieselfdeheid, van die gebrek aan houding, om nie burgerskap uit te oefen nie, behalwe as dit is om te stem, om te sê dat wat van ons verwag word, vervul is! En die toenemend skaars toestande, die kreatiwiteit om voor te skryf, met die druk van onreg, die altyd lelike nuus, die karige, skaars oes. Wat my betref, het ek reeds 'n interne maatreël getref. Implosie eerste. Dan kom die oefeninge neer as 'n vorm van my sosiale ingryping. Literêre oefeninge vir my gaan verder as suiwering, dit is 'n persoonlike manier, myne, om my wysvinger te lig, na wat my omring, in 'n kreatiewe stryd, om niemand te vertel om te verdwaal nie, waar ek reeds verlore gegaan het. Almal van ons wat skryf, ons glo ons het iets om deur te gaan. En dit is nie omdat ons nie gelees word dat ons ophou skryf nie. Dit is 'n stryd wat ons nie kan verloor nie. Daarom, wanneer ek skryf, probeer ek om die tekste te vertaal, in verskeie tale, met musikale appèlle, met foto's en informele boodskappe en rympies en grappies. Ons het kinders nodig om kinders te wees. Ons het mans nodig om mans te wees. Laat hulle nie hul talente wegneem nie, laat hulle nie verag word nie, laat hulle nie die vlerke van kreatiwiteit knip nie. Die kunste is terapeuties en motiveer, almal van hulle, enigiemand, 'n eenvoudige versameling kalenders of filatelie, om musiek te kweek, om die wêreld te inspireer. Die kind wat vandag gebore word, het kompasse, aanmoediging nodig. Ek skryf om gelees te word, ek skryf nie om afgelei te word nie. Dis wanneer ek asemhaal. As ek slaap. As ek na musiek luister, wat my geïnspireer het. En ek skryf om iets by die geheel te voeg, al is dit in 'n enkele saadjie. En op hierdie manier probeer ek op my eie manier die illusoriese werklikheid verander. Ek wou kinders buite die boks sien dink, ek wil hulle graag sien, nie gewigte in hul rugsakke nie, maar inspirasie vir hoop. Die bedoeling is nie maklik nie, en ook nie wees nie. Om my ervarings te deel, laat my ook lewendig en nuttig voel.  My tekste is nie uitstekend nie, hulle herhaal dieselfde boodskap baie, asof ek myself verdedig teen die wêreld wat my geskep het. Daar is meer as wat jy dink, en baie sal selfs meer en meer gemaak word, soos ek, geskep aan God sal gee, as dit moontlik is. Jy kan nie omelette sonder eiers maak nie. Ek was eens 'n projek van die toekoms, in die 60's! En dit is aan my, as burger van die wêreld, van die land, om te sien hoe 'n ander kursus my ruimte gedefinieer en definieer, om by te voeg, te vermenigvuldig, rekursiewe maniere uit te wys om dit te omseil, onderwys is al lank siek, herstel, tussen omseilmasjiene sal kanker vorder. Daar mag nie môre wees nie, in 'n volk wat deur die matriks afgestomp is. En ek veg met die wapens wat ek het. Die manier waarop ek weet. Sodat ek nie deurmekaar raak met 'n trop waar ek myself nie eens herken nie. En ek weet dat daar baie soos ek is, wat hulself nie sien nie, wat nie identifiseer nie, wat nie hierdie leefwyse aanvaar om te glo dat alles goed is nie, in 'n skisofreniese, patetiese, démodé, sosiale fasiliteerder-, die leer van politieke korrektheid wat die samelewing vereis. Maak asof daar onderrig is. Dat die studente nie sonder guns slaag nie. Dat alles dokter toe gedruk sal word. Maak asof daar gesondheid is, dat die siekes nie op waglyste is nie en 'n afspraak in die ander wêreld sal hê, en terloops, 'n huisdokter, maak asof daar geregtigheid is, jy koop die regter, met kinderhandskoene, maak die oë van die aanklaers toe en werk 'n samehangende en vinnige span in die ooreenstemmende howe, om die verdoemenis uit te stel, word die pagodes van die stelsel betaal met etes en hierdie of 'n ander lekkerny,  prokureurs word gevoed met appèlle, maar ons is die bere, en maak asof die verontregte nie betaal vir die misdaad van die veroordeelde nie,maak asof die onskuldiges wat in die vorige lewe vermoor is, en in goddelike geregtigheid, 'n manier uitvaardig om die kudde weer te roep, dat ons grootmoedig is en hulle reeds toegelaat het om meer menslik te wees, voor te gee dat die kerke nie belasting hoef te betaal nie, en dat daar geen skande is nie, dat God ons Here ons krummels nodig het,  Kom, skape, gee my jou krummels om jou met heuning te voed, of die gal wat jy nodig het, verdomde opium, verdomde kokaïen, - en hulle betaal die skape vir die kerk en gee steeds aalmoese aan die priesters om te betaal vir die dakke van hul rustieke huise, hulle is so nederig, en die mense dit, maak asof sosiale sekerheid subsidies aan werkloses betaal,  En daarom dreig hy al lank dat hy dalk nie geld het om pensioene te betaal aan diegene wat hul hele lewe lank betaal het nie.  Maak asof sosiale sekerheid nie weet dat daar vir elke privaat en openbare huis nie 100 onverklaarde openbare-private huise is nie, in onmenslike omstandighede, en dat dit selfs 'n halfdosyn aan hulle stuur en as die bedpanne kwaad word, kom daar 'n anonieme klag, 'n ander skema wat inplof en wie kom na die grysharig? Dit is getalle, maar almal moet lewe, nie waar nie? En dit betree die dinamika van die Chinese, ek maak van maand tot maand oop, ek sluit van deur tot deur, of inteendeel, ek maak van deur tot deur oop en sluit van maand tot maand, wat 'n veilige rekening is, ek hou die berging vir 'n ander land.  Die skep van infrastruktuur om te verseker dat kinders en bejaardes ordentlike toestande het, is nie nodig nie. Maak asof hierdie regering beter sal wees as die ander, dat wanneer hulle demagoges is, niemand dit meer glo nie, maar as hulle praat oor per capita en spaarvarkies en die getalle terugspoel, pas 'n halwe gedeelte in die rekeninge aan, maak hulle ons stil met die getalle. Deur uitputting en die moegheid van eendersheid.  Die getalle is 'n bewys van regeringswerk. Inflasie is x, maar die salaris is y en die BBP sal iets verdienstelik wees, in die oratorium tussen die verkiesing en 'n referendum, wat dit, as dit goed gaan, verdeel aan die toppunt van die volgende regering, waarvan ons miskien met vindingrykheid en kuns deel sal wees. Moenie kennis neem van so 'n vermelding nie, moenie dat die koerant of televisie, diegene wat van 'n ander klub is, vir ons 'n jeuk kry sodat ons nie uit hierdie een kom nie, maer! Laat dit van vallei tot vallei gaan en ontduik, van tweeling tot tweeling, van kolonialisme tot teregwysing, dat ek soos die Fariseër is, eers praat ek (met my mond), dan illustreer ek (met my hand op papier, in pen), en met die ander neem ek nog steeds 'n selfie, ek demonteer die stuk in twee handelinge en verberg die res, as politieke kuns en laat dit opgeteken word,  Moenie sê wat ek doen nie, doen wat ek sê!  Sekerlik, die kussingsetels, die gunste en die handsoen sal altyd op die pandjiestafel wees, dit wil sê op die bedkassie van die dokters, van die regering wat, as hulle so gespanne is, nie eens sulke lof en eer kan waardeer nie. En die gesinne, wat die kleinste groep in die samelewing is, as dit sleg gaan vir hulle, as hulle nie uitvoerende hoofde, kapitaliste, epikureërs is nie, raak die verlangde ataraxia almal, die eienaars en die jonges, die plesier is nog nie geprivatiseer nie, As u nie klein ondernemings of spesialiteite of invloedryke "vriende" het nie, kan u ook streef na 'n kredietvakansie, veral in enige goeie bank wat die belangstelling in sagte paaiemente eet! Jy het ook die reg om motors of motorfietse te verander, voor te gee dat ja, jy het die reg omdat jy die brute krag is, die dryfkrag, die stem, die wortel van jou sitplek, die lêhen wat jou regte eiers lê, vir presidente en kardinale en ander, soos jy goed weet. En die vrou wat laat van oortyd opdaag en nie eens die pligte teenoor die kinders kan regstel nie, is gelukkig as haar man vroeg opdaag en aandete maak, tensy hy geëmigreer word, sodat hy die bank stil kan hou en betaal vir die fokken dak van die gesin wat hy nie sien nie,  maar as sy nog nie 'n emigrant is nie, en as sy aandete maak, is sy moeg soos sy is, sal sy gebore word om haar man se angs en druk te demp en hiervan te gaan, voor te gee dat sy 'n orgasme gehad het, voorgee dat hulle gelukkig is, dat hulle nie uitgeput is nie,dood van moegheid. Hulle maak asof hulle geen ander drome gehad het nie. En as hulle massa toe gaan, langs die waterfront of na die winkelsentrum loop, is hulle meer dood as staal om nie te weet watter verdwyning die drome wat hulle eens gehad het, weggeneem het nie. En as hulle 'n noorde het, sal die kinders beter geluk, meer voorspoed, meer toestande, meer waarheid hê, maar andersins is dit meer van dieselfde, die regering was sy hande, die butlers in die statige katedrale sug vir die vakansie, maar hulle is almal soos begrafnisondernemers, hulle wil nie hê iemand moet sterf nie, hulle wil net hê hul lewens moet weghardloop, en die optog gaan mislei,  na die Porto-Benfica-spel, na die nuwe bordeel wat op die hoek oopgemaak het, wat vir seuns en meisies is, nie omdat hulle geil is nie, maar omdat hulle moet vergeet dat dit uit hul hand is dat die land, die paaie, gebore word,  wat nodig is, om hierdie gekose klas te voed wat hul duime sal suig, vergewe my, die bloed, soos Zeca Afonso in sy vampiere bewys het. Die mense sal weer opstaan, deur uitputting, deel van dieselfde vergelyking, en hulle skeer hulle na die horings die sensuur wat nie eksplisiet maak nie, en die getalle, belasting styg, onsekerheid en vrees word by hulle gevoeg, en hulle sal gou vergeet dat daar meesters en slawe is. Daar het jy die resep vir dwaasheid. En gaan voort om die portret te klop wat ons baie dierbare Eça de Queiroz ons gemaak het, van 'n makabere en neerdrukkende volk, wat nie eens die ore skud om die vlieë af te weer nie.  En wanneer die vlieë op ons land, is ons net ballas, sonder roer of mas.Ons is die spook wat vergeet het om weg te gaan. Met ander woorde, dit het geen sin om voor te gee nie, want regtig, as jy mooi kyk, onder die dekmantel van die dossier van die magtiges, in die diensknegrekening, werk jy van sonsopkoms tot sonsondergang, maar jy is skrapnel, jy dien om te betaal vir hul etes en die bene wat jy bring. En jy besef dat voorgee is wat die dobbeldiens aan hul kant hou. Jy is die dwaas, jy was dood en het dit nie geweet nie!  Word wakker!


Wanneer ons in die samelewing leef, is dit hoe die samelewing ons wil leer, ons doen wat ons dit sien doen. Wel, ek het probeer en ek het nie goed gevaar nie. Maar binne wat vir my moontlik was, binne u politieke korrektheid, het ek 'n manier gevind om deur die gange te gaan, sonder groot rusies of toebehore. Van onseker tot onseker. Sonder om iemand aan te val, sonder om kompetisie aan te gaan, op alle vlakke, ook op arbeidsvlak. Sonder om dislojaal of skynheilig te wees. Nie onsensitief, onbeskof of gewetenloos nie. Deur my kommunistiese kollegas is ek betinha genoem. Deur die kleintjies wat ek geken het, is dit 'n kommune genoem, 'n "reaksie" en die duiwel kom sluk my, as ek my meer bekommer oor wat jy van my dink! Aan elkeen sy beloning: snelweg sonder terugkeer.  Ek was nooit van plan om 'n model van deugde te wees nie. Ook nie perfek nie. Ook nie voldoende nie. Daar is resepte vir berlynse balle, vir eierkastanjes, vir die pragtige lekkers van die Algarve, selfs vir diarree, skeurbuik, die resep vir diktatuur. Roer goed deur.  Daardie roetines vir baie is die vereenvoudigde manier om pogings te verminder, 'n oprit na beplanning en strategie, ek verstaan, maar ek gee nie so oor nie, ek sien myself, ek verkoop nie myself nie, ek het dit nie nodig nie, ek het nog altyd van jazz gehou en improviseer in kurwes, vir my maak roetines alles dood, huwelike, gesinne, parlemente, dit is die doodmaak van kreatiwiteit,  die stadige dood van die liefde, wyd oop, 'n remming vir die spontane. 'n Ondermyning, waarin jy verruil wat jou inspireer vir gewoonte. Ondersoek. Totdat dit oplos. Of opgee. Of versadig. Of aandring. Of oefen. Los. Dit is ook waar. Passievol oor kuns en mense. Ek behoort hierdie terme in die verlede deelwoord te vervoeg. Want ek is nie meer presies so nie. Ek moet deur Pallas teen die muur van die blog gedruk word. En die fokken spieël herhaal vir my dat ek beter dae in die verlede gehad het en ek spoeg sy nee uit, dat hy verkeerd is. Dit prioritiseer ek myself nou eers. Dit het ek nou eers, in die laaste drie jaar, die woord nee geleer. Nee, ek sal nie, nee, ek doen nie, nee, ek wil nie, nee, ek gee nie om nie. Ek voer alles uit, selfs die sizo. Dat ek nou eers my waarde begin waardeer en hulde bring aan diegene wat vertrek het en soortgelyk aan my was in die hierdie en waarvan ons almal gemaak is, die besonderhede. Dit eers nou het ek ontdek dat dit nie met empatie verander tot die punt om jouself te kanselleer nie, dat die trots en intrige, die hebsug en die gebrek aan vertikaliteit, waarvan hierdie en alle samelewings gemaak word, wat 'n soort "kom ons speel dokters,maar ek is die een wat die inspuiting gee en jy aanvaar of kry 'n klap, of jy beweer dat jy geen siekte het nie en jy hardloop by die agterdeur uit." Soos een van my eksmans vroeër gesê het (ek vergelyk myself met 'n ster, Elizabeth Taylor ipsis verbis, 7xs), oor ek nie daarvan hou om 'n rooi te kry nie, of om in die doel gestel te word weens 'n gebrek aan vindingrykheid, of sou dit toewyding wees? en deur gewonde hoogmoed; Uit 'n woedebui het hy die afrigter gevra om bank toe te gaan en in die middel van 'n wedstryd vertrek en 'n faks gaan stuur. Ek weet nooit of ek die les verstaan wat hulle my wil gee nie, maar ek het in die middel van die spel vertrek. En ek het selfs uit enige wedstryd gesluip. Dit is wat 'n hartaanval is. Dit is om die skakel te sny. Dit was 'n verduistering, 'n terugflits, 'n oomblik van hartseer, spanning. Uit swakhede maak ek krag. En soos hulle my horisontaal wil hê, speel ek dood. Maar ek is nie louwarm nie!Hemlock voordele wat kies om hul skouers op te trek en op die bank te bly. Ek het uitgegaan en 'n faks aan die jeug gestuur wat jou van die coiro sal red en ons almal uit hierdie reën sal kry, maar dit is net vir sommige, hierdie teken wat in vuilheid, in die varkstok, met varkies moet leef. My tyd het aangebreek om te skree, ek leef nie meer met die javardice nie. 


Uit die spel van geduld

En ek voltooi die struktuur tot die omvang, die detail is later. Soos in die spel van die berlinda, vir 'n demagoge en kuis gehoor, dra ek hierdie laaste strofe van die komposisie, in die vorm van 'n drukkie, op aan diegene wat aan my venster hang, smeek vir 'n onderwerp, 'n vloek ejakuleer, wat hulself vermaak deur oor iemand anders se naam te praat, sonder om die reuk daarvan te ken en minder sy naam, ek was nog nooit jou bagasse nie, en ook nie die beker van die nog waar jy drink nie,  nie eers 'n dekoratiewe en chique vaas nie, van die lekkernywinkel waarheen jy gaan, voordat die huis aan die brand slaan, voordat die reuk van swael aankom, voordat hulle hul baarde week, die deur skoonmaak, het ek jou al baie daarvan gegee, voordat "Chico" kom om jou lokval te weerlê, die lokval, die beuel van jou ongemak, jy gee voor,  nou, dat u die boodskap nie verstaan het nie, lees in die boekrol van die bladsy, Chico speel dood, en u kan my immers steeds 'n kunstenaar noem en 'n hawe drink vir my gesondheid, wat ek nie omgee nie!

Comentários

Mensagens populares